GuidZP400 |
2217daef-b7fd-46c5-9532-b455da1df7cd
|
Biuletyn |
542322-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
109208500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków czystości i worków foliowych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
|
Numer referencyjny |
3/2018/SET/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy środków czystości i worków foliowych w asortymencie i ilościach oraz wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ, okres realizacji 12 m-cy od daty zawarcia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – dotyczy Zadania nr 1 i nr 2
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie zostały określone przez Zamawiającego
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Kart charakterystyki wskazane w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia - dotyczy Zadania nr 1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację o formie wniesienia wadium;
2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości oferty dla zadania/zadań, na które składana jest oferta – Załącznik nr 1a i/lub 1b
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.04.2018r. do godz. 11.15 wnieść wadium w wysokości:
1) 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) - Zadanie nr 1 – środki czystości;
2) 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100) - Zadanie nr 2 – worki foliowe.
W przypadku składania oferty na oba zadania wadium stanowi sumę w/w tj. wynosi 4500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie strony.
2. Zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy:
1) zmiana oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego,
2) ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania,
3) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy,
4) zmiana ceny przewidziana w ust. 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku nr 1 do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy środków czystości zgodnie z asortymentem, wymaganiami i w ilościach zawartych w Załączniku nr 1a do SIWZ, dostawy przez okres 12 miesięcy, co 2 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Worki foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy worków foliowych zgodnie z asortymentem, wymaganiami i w ilościach zawartych w Załączniku nr 1b do SIWZ, realizacja w okresie 12 miesięcy, co najmniej 1 raz w miesiącu
|
| |