GuidZP400 |
1c683e78-c04d-44d4-8ed0-2bd5719e7b0e
|
Biuletyn |
535270-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Najwyższa Izba Kontroli
|
Regon |
5200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Filtrowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 445 000,
|
Zamawiajacy fax |
22 4445415
|
Zamawiajacy email |
nik_zp@nik.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.nik.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Naczelny organ kontroli państwowej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 18 (sekretariat Biura Gospodarczego)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
BGO-BGZ.261.015.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.
2. Równoważność – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
2.1 Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy PZP „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (…) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”.
2.2 Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego produktu.
2.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. Odpowiednie informacje należy wpisać w kolumnie nr 4 w Tabeli nr 1 oraz Tabeli nr 2 w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca dostarczy, na żądanie Zamawiającego, egzemplarze testowe produktów równoważnych, zgodnie z opisem w pkt VI.3.3 SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w:
3.1 Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów oraz zawiera opis równoważności),
3.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów),
3.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami.
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
Magazyn w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa oraz magazyn w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach, 05 – 180 Pomiechówek.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
5.1 Centrala NIK:
1) pierwsza dostawa – w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy,
2) następne dostawy – sukcesywnie do dnia 14 grudnia 2018 r., nie częściej niż raz w miesiącu, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od złożenia zamówienia faksem lub emailem przez Zamawiającego, lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
5.2 Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach:
Jedna dostawa – w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy.
5.3 Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy, określonej w § 8 ust. 1 umowy – w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
PRZESŁANKI FAKULTATYWNE – art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem UWAGI, o której mowa w pkt VI.3 SIWZ.
PODMIOTY ZAGRANICZNE
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA MATERIAŁÓW RÓWNOWAŻNYCH:
Wykonawca, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych dla tonerów oraz kaset atramentowych, dla potwierdzenia, że oferowane materiały są materiałami równoważnymi, musi przedstawić:
1) „raporty z testów” przeprowadzonych według norm:
a) ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych,
c) ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
d) ISO/IEC 24712 (lub równoważnej),
wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane produkty, w zależności od rodzaju, odpowiadają tym normom,
2) karty charakterystyki materiałów przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC.
2. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA TONERÓW KORPORACYJNYCH:
oświadczenie producenta tonerów, potwierdzające, że są to oryginalne materiały, o takiej samej wydajności tylko w innym opakowaniu.
3. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA MATERIAŁÓW RÓWNOWAŻNYCH:
egzemplarze testowe oferowanych materiałów równoważnych w celu przeprowadzenia praktycznych testów, sprawdzających, czy są one zgodne z opisem przedstawionym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela nr 1.
Zamawiający będzie wymagał dostarczenia egzemplarzy testowych następujących materiałów równoważnych wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela nr 1: poz. 10, 12, 14, 20 – 21, 26, 30, 38, 45 – 46, 53 – 54, 58 – 59, 61 – 63.
4. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA TONERÓW ORYGINALNYCH ORAZ KASET ATRAMENTOWYCH
egzemplarze do prezentacji oferowanych materiałów oryginalnych – Zamawiający zażąda prezentacji egzemplarzy oferowanych tonerów oryginalnych oraz kaset atramentowych, w celu sprawdzenia ich autentyczności (bez testowania).
Zamawiający będzie wymagał dostarczenia do prezentacji następujących egzemplarzy materiałów wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela nr 1: poz. 10, 12, 14, 20 – 21, 26, 30, 38, 45 – 46, 53 – 54, 58 – 59,
61 – 63.
UWAGA pkt 3 oraz 4
• W przypadku, gdy proponowany materiał równoważny okaże się materiałem nierównoważnym lub gdy oferowany materiał będzie niezgodny z opisem przedstawionym w Załączniku nr 1 lub Załączniku nr 2 do SIWZ − oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP,
• Koszty związanie z dostawą oraz zwrotem egzemplarzy testowych i egzemplarzy do prezentacji, oferowanych materiałów ponosi Wykonawca.
• Po wykonaniu testów, dostarczone w celu ich przeprowadzenia egzemplarze testowe oferowanych materiałów, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
• Po przeprowadzeniu prezentacji dostarczone w celu jej przeprowadzenia egzemplarze oferowanych materiałów, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
• Wraz z ww. materiałami do testów oraz do prezentacji powinien zostać dostarczony dokładny spis. Spis ten stanowić będzie jednocześnie protokół przekazania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 umowy.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz,
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy.
3. W opisanych w ust. 2 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu umowy, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu umowy, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 ustawy PZP, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
|