Dostawa tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2018-04-10
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535270-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

2. Równoważność – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych

2.1 Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy PZP „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (…) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”.

2.2 Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego produktu.

2.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. Odpowiednie informacje należy wpisać w kolumnie nr 4 w Tabeli nr 1 oraz Tabeli nr 2 w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Wykonawca dostarczy, na żądanie Zamawiającego, egzemplarze testowe produktów równoważnych, zgodnie z opisem w pkt VI.3.3 SIWZ.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w:

3.1 Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów oraz zawiera opis równoważności),

3.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów),

3.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami.

4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
Magazyn w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa oraz magazyn w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach, 05 – 180 Pomiechówek.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

5.1 Centrala NIK:

1) pierwsza dostawa – w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy,

2) następne dostawy – sukcesywnie do dnia 14 grudnia 2018 r., nie częściej niż raz w miesiącu, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od złożenia zamówienia faksem lub emailem przez Zamawiającego, lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.

5.2 Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach:
Jedna dostawa – w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy.

5.3 Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy, określonej w § 8 ust. 1 umowy – w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c683e78-c04d-44d4-8ed0-2bd5719e7b0e
Biuletyn 535270-N-2018
Zamawiajacy nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Regon 5200000
Zamawiajacy adres ulica Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 445 000,
Zamawiajacy fax 22 4445415
Zamawiajacy email nik_zp@nik.gov.pl,
Adres strony url http://bip.nik.gov.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Naczelny organ kontroli państwowej
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 18 (sekretariat Biura Gospodarczego)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny BGO-BGZ.261.015.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Równoważność – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych 2.1 Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy PZP „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (…) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. 2.2 Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego produktu. 2.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. Odpowiednie informacje należy wpisać w kolumnie nr 4 w Tabeli nr 1 oraz Tabeli nr 2 w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca dostarczy, na żądanie Zamawiającego, egzemplarze testowe produktów równoważnych, zgodnie z opisem w pkt VI.3.3 SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 3.1 Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów oraz zawiera opis równoważności), 3.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów), 3.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. Magazyn w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa oraz magazyn w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach, 05 – 180 Pomiechówek. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 5.1 Centrala NIK: 1) pierwsza dostawa – w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy, 2) następne dostawy – sukcesywnie do dnia 14 grudnia 2018 r., nie częściej niż raz w miesiącu, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od złożenia zamówienia faksem lub emailem przez Zamawiającego, lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze. 5.2 Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach: Jedna dostawa – w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. 5.3 Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy, określonej w § 8 ust. 1 umowy – w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen PRZESŁANKI FAKULTATYWNE – art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem UWAGI, o której mowa w pkt VI.3 SIWZ. PODMIOTY ZAGRANICZNE Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126).
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA MATERIAŁÓW RÓWNOWAŻNYCH: Wykonawca, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych dla tonerów oraz kaset atramentowych, dla potwierdzenia, że oferowane materiały są materiałami równoważnymi, musi przedstawić: 1) „raporty z testów” przeprowadzonych według norm: a) ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, b) ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych, c) ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, d) ISO/IEC 24712 (lub równoważnej), wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane produkty, w zależności od rodzaju, odpowiadają tym normom, 2) karty charakterystyki materiałów przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC. 2. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA TONERÓW KORPORACYJNYCH: oświadczenie producenta tonerów, potwierdzające, że są to oryginalne materiały, o takiej samej wydajności tylko w innym opakowaniu. 3. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA MATERIAŁÓW RÓWNOWAŻNYCH: egzemplarze testowe oferowanych materiałów równoważnych w celu przeprowadzenia praktycznych testów, sprawdzających, czy są one zgodne z opisem przedstawionym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela nr 1. Zamawiający będzie wymagał dostarczenia egzemplarzy testowych następujących materiałów równoważnych wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela nr 1: poz. 10, 12, 14, 20 – 21, 26, 30, 38, 45 – 46, 53 – 54, 58 – 59, 61 – 63. 4. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA TONERÓW ORYGINALNYCH ORAZ KASET ATRAMENTOWYCH egzemplarze do prezentacji oferowanych materiałów oryginalnych – Zamawiający zażąda prezentacji egzemplarzy oferowanych tonerów oryginalnych oraz kaset atramentowych, w celu sprawdzenia ich autentyczności (bez testowania). Zamawiający będzie wymagał dostarczenia do prezentacji następujących egzemplarzy materiałów wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela nr 1: poz. 10, 12, 14, 20 – 21, 26, 30, 38, 45 – 46, 53 – 54, 58 – 59, 61 – 63. UWAGA pkt 3 oraz 4 • W przypadku, gdy proponowany materiał równoważny okaże się materiałem nierównoważnym lub gdy oferowany materiał będzie niezgodny z opisem przedstawionym w Załączniku nr 1 lub Załączniku nr 2 do SIWZ − oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, • Koszty związanie z dostawą oraz zwrotem egzemplarzy testowych i egzemplarzy do prezentacji, oferowanych materiałów ponosi Wykonawca. • Po wykonaniu testów, dostarczone w celu ich przeprowadzenia egzemplarze testowe oferowanych materiałów, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy. • Po przeprowadzeniu prezentacji dostarczone w celu jej przeprowadzenia egzemplarze oferowanych materiałów, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy. • Wraz z ww. materiałami do testów oraz do prezentacji powinien zostać dostarczony dokładny spis. Spis ten stanowić będzie jednocześnie protokół przekazania.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 umowy. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz, 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. 3. W opisanych w ust. 2 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu umowy, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu umowy, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 ustawy PZP, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

Criterion

Kryteria Rodzaj oferowanych produktów
Znaczenie 38,50
  
Kryteria Cena
Znaczenie 61,50
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)