GuidZP400 |
176f712e-8e33-4628-8ce3-db834bce6ae0
|
Biuletyn |
542360-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
|
Regon |
31344300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nysa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 087 830
|
Zamawiajacy fax |
774 333 038
|
Zamawiajacy email |
zp@zoznysa.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
|
Numer referencyjny |
Nr ZZP-344/17/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części:
Część nr 1 – dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania
Część nr 2 – dostawa rurek CPAP
Część nr 3 – dostawa cewników Thorax
Część nr 4 – dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku
Część nr 5 – dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku
Część nr 6 – dostawa masek oddechowych jednorazowego użytku dla dzieci
Część nr 7 – dostawa rurek tracheoto mijnych pojedynczym mankietem uszczelniającym z uchwytem o regulowanym położeniu
Część nr 8 – dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznym
Część nr 9 – dostawa rurek tracheotomijnych Biesalskiego
Część nr 10 – dostawa rurek intubacyjnych
Część nr 11 – dostawa rurek intubacyjnych z miękkim mankietem uszczelniającym i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego
Część nr 12 – dostawa rurek tracheotomijnych z czystego silikonu
Część nr 13 – dostawa rurek tracheotomijnych z miękkim mankietem uszczelniającym i z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej
Część nr 14 – dostawa zestawów z igłą Veressa do bezpiecznej punkcji opłucnej
Część nr 15 – dostawa zestawów do tracheotomii przez skórnej typu Percu Twist
Część nr 16 – dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej
Część nr 17 – dostawa zestawów do drenażu opłucnej
Część nr 18 – dostawa uchwytów do mocowania rurki intubacyjnej
Część nr 19 – dostawa masek tlenowych z rezerwuarem tlenowym do podawania wysokich stężeń tlenu
Część nr 20 – dostawa filtrów elektrostatycznych, mechanicznych, łączników, wymienników ciepła i wilgoci
Część nr 21 – dostawa zestawów do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli
Część nr 22 – dostawa lejców – szelek silikonowych do mocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci
Część nr 23 – dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego
Część nr 24 – dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej
Część nr 25 – dostawa cewników w zestawach do tętnicy udowej zakładanych metodą Seldingera
Część nr 26 – dostawa kaniul dotętniczych
Część nr 27 – dostawa bezigłowych portów dostępu dożylnego i rozgałęziaczy wielokanałowych do infuzji dożylnych
Część nr 28 – dostawa cewników do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta kompatybilnych z monitorem EV1000 z modułem Databox producenta Edwards Lifesciences
Część nr 29 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z prowadnica wykonaną z nitynolu odporną na zaginanie
Część nr 30 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z powłoką antybakteryjną
Część nr 31 – dostawa zestawów do hemodializy
Część nr 32 – dostawa wapna granulowanego z indykatorem
Część nr 33 – dostawa akcesoriów do respiratora NEWPORT MEDICAL HT70 PLUS
Część nr 34 – dostawa zestwów do pomiaru ciśnienia śródbrzusznego oraz zamknietych systemów do godzinowej zbiórki moczu
Część nr 35 – dostawa zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca
Część nr 36 – dostawa wkładów workowych, pojemników do odsysania, uchwytów do pojemników oraz zaworów
Część nr 37 – dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku do respiratora sle 2000 z nawilżaczem typu Fisher and Paykel MR730
Część nr 38 – dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatów Infant Flow SiPAP oraz Fabian Acutronic
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
2) Deklarację Zgodności – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ((DZ. U. 2017.211) art. 2 ust. 1 pkt. 11( oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi )
3) Certyfikat Zgodności – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadcząjący przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”) : zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych – dla wyrobów medycznych:
a/ klasy I z funkcją po miarową
b/ klasy I sterylnej
c/ klasy II a
d/ klasy II b
e/ klasy III
f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji
g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A
h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B
4) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136)
lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r (DZ. U. 2017.211), poz. 876 i 1918)
5) Materiały informacyjne – w języku polskim – dotyczące oferowanych wyrobów. W wymaganych materiałach informacyjnych zawierających nazwę producenta , wyraźne zdjęcie oferowanego wyrobu należy wyraźnie oznaczyć część oraz pozycję której dotyczą, a także wymagane parametry – zaznaczyć kolorowym zakreślaczem – określone w „Opisie przedmiotu zamówienia” w celu bezspornej weryfikacji oferowanego wyrobu z parametrami opisanymi przez Zamawiającego. Każdy parametr lub wymóg wymieniony w „Opisie przedmiotu zamówienia” musi mieć odzwierciedlenie w materiałach informacyjnych.
6) Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) oraz z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211) oraz że posiada etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211)
7) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ
8) Instrukcję obsługi – dotyczy części nr 1, 5, 14, 27, 32
9) Oświadczenia producenta o spełnianiu wymogu określonego z Opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy części nr 1,5,14,27,32 ( w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi)
10) Próbki – w ilości po 2 sztuki do każej części i pozycji w oryginalnym opakowaniu handlowym zawierającym nazwę oferowanego wyrobu w języku polskim oraz etykietę zgodną z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (DZ. U. 2016 poz. 211)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1 – dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 – dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2 – dostawa rurek CPAP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2 – dostawa rurek CPAP
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3 – dostawa cewników Thorax
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 3 – dostawa cewników Thorax
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4 – dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 4 – dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5 – dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 5 – dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6 – dostawa masek oddechowych jednorazowego użytku dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 6 – dostawa masek oddechowych jednorazowego użytku dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 7 – dostawa rurek tracheotomijnych pojedynczym mankietem uszczelniającym z uchwytem o regulowanym położeniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 7 – dostawa rurek tracheoto mijnych pojedynczym mankietem uszczelniającym z uchwytem o regulowanym położeniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 8 – dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 8 – dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 9 – dostawa rurek tracheotomijnych Biesalskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 9 – dostawa rurek tracheotomijnych Biesalskiego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 10 – dostawa rurek intubacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 10 – dostawa rurek intubacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 11 – dostawa rurek intubacyjnych z miękkim mankietem uszczelniającym i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 11 – dostawa rurek intubacyjnych z miękkim mankietem uszczelniającym i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 12 – dostawa rurek tracheotomijnych z czystego silikonu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 12 – dostawa rurek tracheotomijnych z czystego silikonu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 13 – dostawa rurek tracheotomijnych z miękkim mankietem uszczelniającym i z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 13 – dostawa rurek tracheotomijnych z miękkim mankietem uszczelniającym i z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 14 – dostawa zestawów z igłą Veressa do bezpiecznej punkcji opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 14 – dostawa zestawów z igłą Veressa do bezpiecznej punkcji opłucnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 15 – dostawa zestawów do tracheotomii przez skórnej typu Percu Twist
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 15 – dostawa zestawów do tracheotomii przez skórnej typu Percu Twist
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 16 – dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 16 – dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 17 – dostawa zestawów do drenażu opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 17 – dostawa zestawów do drenażu opłucnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 18 – dostawa uchwytów do mocowania rurki intubacyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 18 – dostawa uchwytów do mocowania rurki intubacyjnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 19 – dostawa masek tlenowych z rezerwuarem tlenowym do podawania wysokich stężeń tlenu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 19 – dostawa masek tlenowych z rezerwuarem tlenowym do podawania wysokich stężeń tlenu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 20 – dostawa filtrów elektrostatycznych, mechanicznych, łączników, wymienników ciepła i wilgoci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 20 – dostawa filtrów elektrostatycznych, mechanicznych, łączników, wymienników ciepła i wilgoci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 21 – dostawa zestawów do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 21 – dostawa zestawów do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 22 – dostawa lejców – szelek silikonowych do mocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 22 – dostawa lejców – szelek silikonowych do mocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 23 – dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 23 – dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 24 – dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 24 – dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 25 – dostawa cewników w zestawach do tętnicy udowej zakładanych metodą Seldingera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 25 – dostawa cewników w zestawach do tętnicy udowej zakładanych metodą Seldingera
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 26 – dostawa kaniul dotętniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 26 – dostawa kaniul dotętniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 27 – dostawa bezigłowych portów dostępu dożylnego i rozgałęziaczy wielokanałowych do infuzji dożylnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 27 – dostawa bezigłowych portów dostępu dożylnego i rozgałęziaczy wielokanałowych do infuzji dożylnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 28 – dostawa cewników do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta kompatybilnych z monitorem EV1000 z modułem Databox producenta Edwards Lifesciences
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 28 – dostawa cewników do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta kompatybilnych z monitorem EV1000 z modułem Databox producenta Edwards Lifesciences
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 29 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z prowadnica wykonaną z nitynolu odporną na zaginanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 29 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z prowadnica wykonaną z nitynolu odporną na zaginanie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 30 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z powłoką antybakteryjną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 30 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z powłoką antybakteryjną
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 31 – dostawa zestawów do hemodializy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 31 – dostawa zestawów do hemodializy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 32 – dostawa wapna granulowanego z indykatorem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 32 – dostawa wapna granulowanego z indykatorem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 33 – dostawa akcesoriów do respiratora NEWPORT MEDICAL HT70 PLUS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 33 – dostawa akcesoriów do respiratora NEWPORT MEDICAL HT70 PLUS
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 34 – dostawa zestwów do pomiaru ciśnienia śródbrzusznego oraz zamknietych systemów do godzinowej zbiórki moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 34 – dostawa zestwów do pomiaru ciśnienia śródbrzusznego oraz zamknietych systemów do godzinowej zbiórki moczu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 35 – dostawa zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 35 – dostawa zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 36 – dostawa wkładów workowych, pojemników do odsysania, uchwytów do pojemników oraz zaworów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 36 – dostawa wkładów workowych, pojemników do odsysania, uchwytów do pojemników oraz zaworów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
37
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 37 – dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku do respiratora sle 2000 z nawilżaczem typu Fisher and Paykel MR730
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 37 – dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku do respiratora sle 2000 z nawilżaczem typu Fisher and Paykel MR730
|
| |
Zalacznik czesc nr |
38
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 38 – dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatów Infant Flow SiPAP oraz Fabian Acutronic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 38 – dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatów Infant Flow SiPAP oraz Fabian Acutronic
|
| |