GuidZP400 |
4201e31f-6f85-4385-8449-00aa5c9e8593
|
Biuletyn |
542500-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
|
Regon |
00000162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 347 13 10
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 28 21
|
Zamawiajacy email |
mkrasinska@mif.pg.gda.pl, sekretariat@mif.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny pok. 103c.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli laboratoryjnych do sali 115 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki
|
Numer referencyjny |
ZP 72/019/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych do sali 115 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, tj.:
1.Stół laboratoryjny 14 szt.
2.Nadstawki na stoły laboratoryjne - 14 szt.
3.Stół narożny – stanowisko wykładowcy - 2 szt.
4.Kontenerek biurkowy - 2 szt.
5.Obudowa zlewozmywaka - 1 szt.
6.Regał otwarty/zamknięty z szufladami - 1 szt.
7.Regał zamknięty - 2 szt.
8.Regał otwarty - 2 szt.
9.Szafka pod sprzęt drukujący - 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-07-02T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
a)oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ).
b)oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.
2.Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U.
z 2016 r., poz. 1126) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących:
Terminu:
Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
a)opóźnień wynikający z przedłużeniem się remontu pomieszczenia, w którym mają być zamontowane meble;
b)działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy);
c)ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, między innymi dotyczących decyzji urzędowych;
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zmiana w zakresie przedmiotu umowy:
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany przedmiot zamówienia nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji.
Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie Wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 5 okres |
30
|