GuidZP400 |
fef8c253-62a0-4f69-ad65-2a4585bbfdcf
|
Biuletyn |
542438-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
021545051
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+4871 365 03 46
|
Zamawiajacy fax |
+4871 365 03 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony url |
(http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
(http://www.bip.wzz.wroc.pl)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie/kopertach/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław w Sekretariacie (I piętro),
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej oraz roboczej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-14/WZŻ/2018
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-14/WZŻ/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla pracowników
Wrocławskiego Zespołu Żłobków
2.2.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław
2.3.Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę odzieży roboczej składających się z:
1)żakietów
2)koszulek bawełnianych;
3)spodni długich;
4)spodni ¾;
5)spódnic klasycznych;
6)kurtek polar z kapturem;
2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo-cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ.
2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.
2.6.Po podpisaniu umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu po 2 komplety odzieży wzorcowej (tj. żakietów, koszulek bawełnianych, spodni długich, spodni ¾, spódnic klasycznych ) w rozmiarach 34,36,38,40,42,44,46,48,50,52.
Powyższe wzory służyć będą do dokonania przymiarki oraz określenia rozmiarów odzieży dla Zamawiającego.
Wzory zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.
Zamawiający nie wymaga wzornika dla kurtek polar z kapturem. Wykonawca dokona z kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną ustaleń odnośnie rozmiarów dla kurtek polar z kapturem.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
3.1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: od dnia podpisania umowy do 28 września 2018 r.
3.2.Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
6.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 6.7., jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dla potwierdzenia, ze oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wraz z ofertą:
- Dla pozycji nr 1-5 Formularza asortymentowo-cenowego załącznik nr 2 do SIWZ czyli żakietów, koszulek bawełnianych, spodni, spodni 3/4 , spódnic klasycznych
• Wzornika kolorów, zawierającego minimum 5 propozycji kolorystycznych w barwach pastelowych (z wyłączeniem koloru białego), z których będzie wykonana odzież robocza z wyraźnym oznaczeniem numeru pozycji Formularza asortymentowo-cenowego, której dotyczy wzornik kolorów.
Pracownikom kuchni przysługuje odzież jedynie w kolorze białym.
UWAGA: MINIMUM 5 PROPOZYCJI KOLORYSTYCZNYCH DOTYCZY POZYCJI nr 1-5 Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO – CENOWEGO ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ.
Barwy pastelowe to barwy jasne, łagodne, spokojnie, niekrzykliwe, niejaskrawe.
Np. różowy, jasny zielony, beż piaskowy, błękit arktyczny, jasny niebieski.
Zamawiający dopuści wzornik kolorów np. w formie zdjęcia, skanu, fragmentu tkaniny.
- Dla pozycji nr 6 Formularza asortymentowo-cenowego czyli kurtki polar z kapturem
Wzornika kolorów, zawierającego minimum 3 propozycje kolorystyczne w kolorach ciemnych np. ciemna zieleń, granat, modry.
UWAGA: MINIMUM 3 PROPOZYCJE KOLORYSTYCZNE DOTYCZĄ POZYCJI nr 6 Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO – CENOWEGO ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ.
Zamawiający dopuści wzornik kolorów np. w formie zdjęcia, skanu, fragmentu tkaniny.
b)Certyfikat zgodności z Polską Normą na zastosowaną w odzieży tkaninę dla pozycji od nr 1 do nr 6 Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO – CENOWEGO ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ.
Certyfikat OekoTex Standard 100 na zastosowaną w odzieży tkaninę wystawiony przez producenta tkaniny – świadczący o przyjazności tkaniny dla skóry oraz, że nie zawiera szkodliwych substancji chemicznych m.in. pestycydów, chloro-fenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich, wydany przez Instytut Włókiennictwa lub dokument równoważny np. opinia czy oświadczenie producenta/importera lub podmiotu niezależnego – właściwego instytutu
c)Dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry tkaniny z której zostanie wykonana odzież zawierająca minimum informacje o (dla pozycji od nr 1 do nr 6 Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO – CENOWEGO ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ)
- składzie tkaniny;
- gramaturze (wraz z ewentualnymi odchyleniami);
Gramatura podana na dokumencie musi mieścić się w przedziale wymaganym przez Zamawiającego;
- temperaturze prania i prasowania.
d) Dokument potwierdzający, że napy zastosowane w odzieży nie zawierają niklu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Dokumenty wymagane postanowieniami pkt 6.9;
3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
4) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie obiektu).
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|