„Dostawa materiałów opatrunkowych II do Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.”

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544445-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa materiałów opatrunkowych II do Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.”:
CZĘŚĆ NR 1 - HEMOSTATYKI
CZĘŚĆ NR 2 - TERAPIA PODCIŚNIENIOWA
(szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2366d556-c66f-4875-a904-095db6395d5b
Biuletyn 544445-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 01229882300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 555 11 54
Zamawiajacy fax 22 619 69 43
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
Adres strony url http://www.szpitalpraski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.ipzp.pl/praski/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.ipzp.pl/praski/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek D, pokój nr D/103 - Sekretariat Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów opatrunkowych II do Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.”
Numer referencyjny ZP/18/opatrunki-P/2018/K
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu „Dostawa materiałów opatrunkowych II do Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.”: CZĘŚĆ NR 1 - HEMOSTATYKI CZĘŚĆ NR 2 - TERAPIA PODCIŚNIENIOWA (szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt1. składa: 2.1. Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości –wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1., lub zastępujące go dokumenty, o których mowa w pkt 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie każdy z partnerów samodzielnie złoży dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powyżej, a także w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, a mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą odpowiednio: pkt. od 2.1. do 2.3. 4. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.ipzp.pl) informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j: Dz.U. z 2017 r. poz. 229), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej (w tym zgodność z wymaganiami dyrektywy 93/42/EEC) oraz zobowiązuje się do ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego; 2. materiały informacyjne (np. katalogi, instrukcje użytkowania, specyfikacje techniczne, informacje od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia; 3. wzory etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego - na wezwanie przez Zamawiającego; 4. wzory oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji w części 1 oraz 2 poz.1-5 5. wzory etykiet wyrobu medycznego (fotografia). Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia etykiet w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi wątpliwości Zamawiającego
Czy wadium 1
Wadium Suma wadium wszystkich pakietów 1 110,00 PLN (kwoty wadium z podziałem na poszczególne pakiety zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Szczegółowe informacje dotyczące wpłaty i zwrotu wadium zawiera SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, które określa Załącznik nr 4a i 4b do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa HEMOSTATYKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis HEMOSTATYKI- szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa TERAPIA PODCIŚNIENIOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis TERAPIA PODCIŚNIENIOWA - szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)