Dostawa szafek ubraniowych do Zespole Szkół w Piaskach

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół
Miejscowość Piaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544407-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa szafek ubraniowych do Zespołu Szkół w Piaskach”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 184 szt. fabrycznie nowych, metalowych szafek szkolnych:
1) Szafka ubraniowa – 179 szt.
- szafka ubraniowa BHP 3-drzwiowa metalowa
- malowana proszkowo: korpus RAL 7035, drzwiczki RAL 5015
- wymiary całkowite: 180x90x49cm (WxSxG)
- dodatkowy cokolik 100 mm
- grubość blachy min. 0,6 mm
- wentylacja w każdych drzwiach (perforacja) oraz miejsce na identyfikator
- ryglowanie 1-punktowe
- zamek w systemie klucza master
- do każdego zamka 2 kluczyki
- w każdej przegrodzie górna półka, drążek z dwoma haczykami lub 2x haczyki metalowe na ściance
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany
- do każdej szafki tacka na buty dopasowana do wymiaru szafki
- gwarancja min. 2 lata
- dodatkowo 6 kluczy master
Szafki w całości, bez potrzeby montażu.
2) Szafka ubraniowa – 5 szt.
- szafka ubraniowa BHP 2-drzwiowa z półką na buty metalowa
- malowana proszkowo: korpus RAL 7035, drzwiczki RAL 6029
- wymiary całkowite: 180x100x49cm (WxSxG)
- dodatkowy cokolik 100 mm
- grubość blachy min. 0,6 mm
- wentylacja w każdych drzwiach (perforacja) oraz miejsce na identyfikator
- ryglowanie 1-punktowe
- zamek w systemie klucza master
- do każdego zamka 2 kluczyki
- w każdej przegrodzie górna półka, drążek z dwoma haczykami lub 2x haczyki metalowe na ściance
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany
- do każdej szafki tacka na buty dopasowana do wymiaru szafki
- gwarancja min. 2 lata
- dodatkowo 2 klucze master
Szafki w całości, bez potrzeby montażu
3) Szafki muszą posiadać aktualny certyfikat zgodności z polskimi normami wydany przez Zakład Certyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce82c408-2a7b-4b1b-a448-9040b81dd576
Biuletyn 544407-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół
Regon 20004100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Piaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 821 001
Zamawiajacy fax 815 821 001
Zamawiajacy email zspiaski.sekretariat@op.pl
Adres strony url www.zspiaski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Droga do profesji" Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zspiaski.pl
Wymagane przeslanie ofert inny dostarczenie osobiście lub pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Piaskach, 21-050 Piaski, ul. Partyzantów 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szafek ubraniowych do Zespole Szkół w Piaskach
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa szafek ubraniowych do Zespołu Szkół w Piaskach”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 184 szt. fabrycznie nowych, metalowych szafek szkolnych: 1) Szafka ubraniowa – 179 szt. - szafka ubraniowa BHP 3-drzwiowa metalowa - malowana proszkowo: korpus RAL 7035, drzwiczki RAL 5015 - wymiary całkowite: 180x90x49cm (WxSxG) - dodatkowy cokolik 100 mm - grubość blachy min. 0,6 mm - wentylacja w każdych drzwiach (perforacja) oraz miejsce na identyfikator - ryglowanie 1-punktowe - zamek w systemie klucza master - do każdego zamka 2 kluczyki - w każdej przegrodzie górna półka, drążek z dwoma haczykami lub 2x haczyki metalowe na ściance - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany - do każdej szafki tacka na buty dopasowana do wymiaru szafki - gwarancja min. 2 lata - dodatkowo 6 kluczy master Szafki w całości, bez potrzeby montażu. 2) Szafka ubraniowa – 5 szt. - szafka ubraniowa BHP 2-drzwiowa z półką na buty metalowa - malowana proszkowo: korpus RAL 7035, drzwiczki RAL 6029 - wymiary całkowite: 180x100x49cm (WxSxG) - dodatkowy cokolik 100 mm - grubość blachy min. 0,6 mm - wentylacja w każdych drzwiach (perforacja) oraz miejsce na identyfikator - ryglowanie 1-punktowe - zamek w systemie klucza master - do każdego zamka 2 kluczyki - w każdej przegrodzie górna półka, drążek z dwoma haczykami lub 2x haczyki metalowe na ściance - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany - do każdej szafki tacka na buty dopasowana do wymiaru szafki - gwarancja min. 2 lata - dodatkowo 2 klucze master Szafki w całości, bez potrzeby montażu 3) Szafki muszą posiadać aktualny certyfikat zgodności z polskimi normami wydany przez Zakład Certyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-20T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia 15.06.2018 r. do 20.06.2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 ppkt 1) – 3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 oraz pkt 6.2 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karta katalogowa zaproponowanych szafek wraz z poglądowym zdjęciem.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy zobowiązani są, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.zspiaski.pl) przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na postawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)