GuidZP400 |
e23024dc-bfe5-4e88-b42e-c6064bd11f4d
|
Biuletyn |
544192-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
|
Regon |
135300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20031
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 375 965
|
Zamawiajacy fax |
815 375 965
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umcs.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.umcs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.umcs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.umcs.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie , Plac M.Curie -Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, Budynek Rektoratu, pokój 1201
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli do Domów Studenta UMCS w Lublinie
|
Numer referencyjny |
PN/34-2018/DOP-p
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli z montażem do UMCS w Lublinie z podziałem na części: Część 1 - tapczany,Część 2 - krzesła i fotele, Część 3 - meble do pokoi mieszkalnych;
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-09-12T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej ( doświadczenia):
a)dla części 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy mebli tapicerowanych (z wyłączeniem krzeseł) o wartości minimum 60 000,00 zł brutto* dla każdej z dostaw. Przez wartość 1 dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych dostaw w ramach 1 umowy.
b)dla części 2:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy krzeseł o wartości minimum 20 000,00 zł brutto* dla każdej z dostaw. Przez wartość 1 dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych dostaw w ramach 1 umowy.
c)dla części 3:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy mebli skrzyniowych o wartości minimum 40 000,00 zł brutto* dla każdej z dostaw. Przez wartość 1 dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych dostaw w ramach 1 umowy.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Poleganie na potencjale innych podmiotów:
W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno określać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 oraz pkt 6.2 lit. A. SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ), w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) SIWZ, odpowiednio dla części, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt A. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:
1)Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1, pkt 6.2 ppkt A. i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie;
2)Formularz oferty jest składany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3)Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa;
4)Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
dla części 1 - tapczany - 4 500,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
dla części 2- krzesła i fotele - 1 000,00 zł. ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
dla części 3 - meble do pokoi mieszkalnych - 2 000,00 zł. ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: „Wadium na ……………….……” (wpisać nazwę postępowania, oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty.
5.Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
6.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy.
7.Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
8.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany.
4. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
tapczany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
krzesła i fotele
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
meble do pokoi mieszkalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
|
| |