Dostawa akcesoriów komputerowych

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537815-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa akcesoriów komputerowych”.
2. Na realizację przedmiotu zamówienia składa się dostawa n/w akcesoriów komputerowych:
1. płyty DVD 4,7GB 350 szt. Specyfikacja „DVDv18P1”
2. Pendrive USB 3.0 64 GB 52 szt. Specyfikacja „PEN64v18P1”
3. Pendrive USB 3.0 32 GB 50 szt. Specyfikacja „PEN32v18P1”
4. Pendrive USB 3.0 16 GB 250 szt. Specyfikacja „PEN16v18P1”
5. Pendrive USB 3.0 128 GB 2 szt. Specyfikacja „PEN128v18P1”
6. Dysk USB 3.0 12TB 11 szt. Specyfikacja „HDD12v18P1”
7. Dysk USB 3.0 6TB 3 szt. Specyfikacja „HDD6v18P1”
8. Dysk USB 3.0 4TB 66 szt. Specyfikacja „HDD4v18P1”
9. Dysk USB 3.0 2TB 87 szt. Specyfikacja „HDD2v18P1”
10. Dysk USB 3.0 1TB 32 szt. Specyfikacja „HDD1v18P1”
11. Dysk USB 3.0 500GB 32 szt. Specyfikacja „HDD320GBv18P1”
12. Kontroler PCI-E 4x USB 3.0 20szt. Specyfikacja „USBv18P1”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna - Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 438e1d98-722c-4c98-8bf9-fc89b9615445
Biuletyn 537815-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 8050700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podleśna
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01673
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5694230, 5694416, 5694263
Zamawiajacy fax 225 694 415
Zamawiajacy email grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl
Adres strony url www.imgw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przegląd i aktualizacja map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego oraz Analiza przystosowania rzeki Wisły na odcinku od Włocławka do ujścia do Zatoki Gdańskiej do kaskady dużej i małej – modelowanie.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.imgw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.imgw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 6, Kancelaria Główna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny AZ/10/PN/D/AI/um.7582, um.211/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa akcesoriów komputerowych”. 2. Na realizację przedmiotu zamówienia składa się dostawa n/w akcesoriów komputerowych: 1. płyty DVD 4,7GB 350 szt. Specyfikacja „DVDv18P1” 2. Pendrive USB 3.0 64 GB 52 szt. Specyfikacja „PEN64v18P1” 3. Pendrive USB 3.0 32 GB 50 szt. Specyfikacja „PEN32v18P1” 4. Pendrive USB 3.0 16 GB 250 szt. Specyfikacja „PEN16v18P1” 5. Pendrive USB 3.0 128 GB 2 szt. Specyfikacja „PEN128v18P1” 6. Dysk USB 3.0 12TB 11 szt. Specyfikacja „HDD12v18P1” 7. Dysk USB 3.0 6TB 3 szt. Specyfikacja „HDD6v18P1” 8. Dysk USB 3.0 4TB 66 szt. Specyfikacja „HDD4v18P1” 9. Dysk USB 3.0 2TB 87 szt. Specyfikacja „HDD2v18P1” 10. Dysk USB 3.0 1TB 32 szt. Specyfikacja „HDD1v18P1” 11. Dysk USB 3.0 500GB 32 szt. Specyfikacja „HDD320GBv18P1” 12. Kontroler PCI-E 4x USB 3.0 20szt. Specyfikacja „USBv18P1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna - Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy realizować w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdz. XI ust. 12, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem tego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. 2.Obowiązek, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko 1 oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, jaką Zamawiający zawrze z Wykonawcą, zostanie sporządzona na podstawie wzoru Umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści jego zobowiązania zawartego w ofercie. 3. Wszelkie zmiany treści umowy będą wymagać pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 4. Przewidziana w ust. 2 możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy obejmuje w szczególności sytuacje określone w § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku, gdy w wyniku zaistnienia w trakcie realizacji umowy niezależnych od Wykonawcy czynników zewnętrznych, Wykonawca będzie przewidywać dostarczenie innych akcesoriów komputerowych niż zaoferowane w złożonej ofercie, będzie on zobowiązany uzgodnić możliwość wprowadzenia produktów zamiennych w stosunku do zaoferowanych z Zamawiającym lub wskazaną przez niego osobą. Warunkiem wprowadzenia produktów zamiennych jest spełnianie przez nie wszystkich minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. Jest to warunek konieczny, ale niewystarczający, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zgody na wprowadzenie produktów zamiennych bez podania przyczyny. 6. Każda ze stron umowy będzie mogła wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Propozycja ta będzie musiała wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian, a o ile to właściwe, zawierać także dowody na potwierdzenie rzeczywistego istnienia tych okoliczności. 7.Zmiany postanowień zawartej umowy nie mogą doprowadzić do naruszenia art. 144 ust. 1 ustawy.
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)