GuidZP400 |
a4cbf020-a963-4bcc-b62c-aa3bd68dc930
|
Biuletyn |
544310-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty
|
Regon |
07281741
|
Zamawiajacy adres ulica |
Akademii Umiejętności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334 992 300
|
Zamawiajacy fax |
334 992 322
|
Zamawiajacy email |
lwierzbowski@mzo.bielsko.pl
|
Adres strony url |
http://mzo.bielsko.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mzo.bielsko.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i wdrożenie Portalu Edukacyjnego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej.
|
Numer referencyjny |
MZO.MOiO.ŁW.261.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie Portalu Edukacyjnego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej.
CPV:
72210000-0 Usługi programowania pakietów oprogramowania
72212310-5 Usługi opracowywania oprogramowania do tworzenia dokumentów
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Wykonawca na portal edukacyjny udzieli gwarancji nie krótszej niż 3 lata. Okres rękojmi zostanie wydłużony do zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancyjnego. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla placówek oświatowych w zakresie użytkowania oprogramowania (po jednej osobie z placówki oświatowej) po każdym etapie wykonania zamówienia.
W przypadku konieczności serwisowania oprogramowania po upływie okresu gwarancyjnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego udzielenia Wykonawcy zamówienia na stały serwis oprogramowania (asysta techniczna). W ramach oferty Wykonawca zagwarantuje stały cennik usług asysty technicznej na okres 3 lat od daty upływu okresu gwarancyjnego. W okresie 3 lat ceny asysty technicznej nie mogą ulec zmianie.
Zakres asysty technicznej:
Asysta techniczna oraz utrzymanie systemu na serwerach wykonawcy obejmuje:
1) wykonywanie codziennej archiwizacji danych,
2) udostępnienie aplikacji na serwerach zapasowych w przypadku awarii sprzętowej dedykowanego serwera,
3) opieka administracyjna systemu operacyjnego serwera aplikacji i bazy danych,
4) dostosowanie systemu do najnowszych wersji przeglądarek internetowych Microsoft Internet Explorer i Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Safari,
5) udostępnienie aplikacji wskazanym przez Zamawiającego użytkownikom,
6) przekazywanie na każde życzenie Zamawiającego kopii danych na nośniku CD,
7) telefoniczną oraz mailową pomoc i doradztwo w sprawie użytkowania oprogramowania,
8) przybycie do siedziby Zamawiającego w celu wyjaśnienia usterek przy obsłudze oprogramowania jeżeli porady telefoniczne okażą się niewystarczające,
9) usuwanie usterek zgłoszonych przez Zamawiającego.
W formularzu ofertowym Wykonawca wpisze:
1. roczny koszt (cenę) asysty technicznej portalu edukacyjnego (Moduły od W3 do W7),
2. roczny koszt (cenę) asysty technicznej dla pojedynczej licencji modułu bibliotecznego dla jednej placówki oświatowej.
Zamawiający na trzy miesiące przed upływem okresu gwarancji złoży pisemne oświadczenie Wykonawcy czy będzie korzystał z asysty technicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
72210000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a. w zakresie sytuacji finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie łącznie) w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł., w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (oświadczenie – Załącznik nr 1 do SIWZ).
b. W zakresie sytuacji ekonomicznej: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. (oświadczenie – Załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
1. będzie dysponował zespołem osób zatrudnionych na umowę o pracę, posiadających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w ilości co najmniej:
- Programista – minimum 3 osoby, posiadające wyższe wykształcenie informatyczne oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych w zakresie wytwarzania oprogramowania.
- Administrator – minimum 1 osoba, posiadająca wyższe wykształcenie informatyczne oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w administracji serwerów sieciowych.
a) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
b) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu prac związanych z wytwarzaniem oprogramowania oraz usług związanych z administrowaniem serwerami. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
c) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie okresu o którym mowa w ppkt b), wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby.
d) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnianie przez wykonawcę na podstawie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania.
e) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające zatrudnianie osób na podstawie umów o pracę, /w szczególności posiadanych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych (bez imion, nazwisk, adresów, PESELu pracowników); zaświadczeń właściwego oddziału ZUS, potwierdzających opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy oraz poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń (również zanonimizowanych)/. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnianiem na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca do realizacji zamówienia przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, (wykaz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
2. będzie dysponował zespołem osób posiadających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w ilości co najmniej :
- Koordynator projektu – minimum 1 osoba z wyższym wykształceniem informatycznym, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie koordynacji nad projektami informatycznymi w zakresie wytworzenia oprogramowania, wdrożenia oprogramowania oraz wdrożeń IT.
- Wdrożeniowiec – minimum 1 osoba z wyższym wykształceniem informatycznym, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania i IT.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia wykonywanych funkcji przez ww. osoby.
3. posiada aktualny certyfikat potwierdzający wdrożenie Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001 w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wrażliwych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ).
2. Aktualny certyfikat Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001 w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wrażliwych (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Oświaty:
BANK PEKAO S.A. nr 84 1240 4142 1111 0000 4826 0295 z dopiskiem: wadium, Portal Edukacyjny.
5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.
6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Miejskim Zarządzie Oświaty w Bielsku-Białej, ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała – pokój nr 306 - do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy.
9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy zawarte są w Załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|