Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pojemniki na akta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542025-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 228530004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, w podziale na następujące części: I. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, II. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, III. Dostawa materiałów biurowych dla PGW Wody Polskie – do magazynu Zarządu zlokalizowanego w Dobczycach, ul. Góra Jałowcowa 1, 32-410 Dobczyce i/lub magazynu zlokalizowanego w Kryspinów 278, 32-060 Liszki, IV. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Naściszowska 31, 33-300 Nowy Sącz, V. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz, VI. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Bracka 30, 34-300 Żywiec.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce073485-f6ac-4458-96b0-759a581ba2f6
Biuletyn 542025-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Regon 368302575
Zamawiajacy adres ulica Grzybowska
Zamawiajacy adres numer domu 80/82
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 (12) 62 84 130
Zamawiajacy fax +48 (12) 42 32 153
Zamawiajacy email Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl
Adres strony url www.wody@krakow.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Administracja rządowa niezespolona
Dostep dokumentow zamowienia nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wody@krakow.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty powinny być złożone w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-109 Kraków, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 - Dziennik Podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Numer referencyjny 78/ROO/2018/TK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, w podziale na następujące części: I. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, II. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, III. Dostawa materiałów biurowych dla PGW Wody Polskie – do magazynu Zarządu zlokalizowanego w Dobczycach, ul. Góra Jałowcowa 1, 32-410 Dobczyce i/lub magazynu zlokalizowanego w Kryspinów 278, 32-060 Liszki, IV. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Naściszowska 31, 33-300 Nowy Sącz, V. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz, VI. Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Bracka 30, 34-300 Żywiec.
Cpv glowny przedmiot 22853000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 222022,63
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dotyczących przedmiotu zamówienia (do wykorzystania w zależności od potrzeb przez jednostki organizacyjne zamawiającego). Wartość zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach merytorycznych: - Barbara Stachowicz – w budynku PGW WP RZGW Kraków - ul. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, tel.12/62 84 341, - Agnieszka Muniak-Biernat – w budynku PGW WP RZGW Kraków - ul. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, tel.12/62 84 344, - w sprawach formalnych: - Teresa Kasperczyk w budynku PGW WP RZGW w Krakowie, ul. Piłsudskiego 22, tel. (12) 62-84-115.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) Część I zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 50 000,00 zł brutto, b) Część II zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 12 000,00 zł brutto, c) Część III i VI zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 30 000,00 zł brutto, d) Część IV i V zamówienia: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 20 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu a) Część I zamówienia: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Za dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.1.3)a), uznaje się wykonanie: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 50 000,00 zł brutto, b) Część II zamówienia: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Za dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.1.3)b), uznaje się wykonanie: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 12 000,00 zł brutto, c) Część III i VI zamówienia: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Za dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.1.3)c), uznaje się wykonanie: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 30 000,00 zł brutto. d) Część IV i V zamówienia: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Za dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. III.1.3)d), uznaje się wykonanie: co najmniej 3 dostawy materiałów biurowych na łączną kwotę min. 20 000,00 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - jeśli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, udzielania pełnomocnictw (jeśli pełnomocnik podpisuje ofertę lub inne dokumenty), chyba, że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, c) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, w tym także spółki cywilne), wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców (bądź stosowną umowę), d) zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą, e)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (każdy z wykonawców przekazuje to oświadczenie zamawiającemu , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany postanowień umowy ( art.144 ust.1 ustawy ). Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie RZGW w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22853000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49250,44
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych do siedziby PGW Wody Polskie RZGW w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22853000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11162,61
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych do siedziby PGW Wody Polskie, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych dla PGW Wody Polskie – do magazynu Zarządu zlokalizowanego w Dobczycach, ul. Góra Jałowcowa 1, 32-410 Dobczyce i/lub magazynu zlokalizowanego w Kryspinów 278, 32-060 Liszki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22853000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32655,35
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych dla PGW Wody Polskie – do magazynu Zarządu zlokalizowanego w Dobczycach, ul. Góra Jałowcowa 1, 32-410 Dobczyce i/lub magazynu zlokalizowanego w Kryspinów 278, 32-060 Liszki.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Naściszowska 31, 33-300 Nowy Sącz.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22853000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18095,92
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych do siedziby PGW Wody Polskie, ul. Naściszowska 31, 33-300 Nowy Sącz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22853000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16630,25
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych do siedziby PGW Wody Polskie, ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych do lokalizacji PGW Wody Polskie, ul. Bracka 30, 34-300 Żywiec.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22853000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30793,02
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych do siedziby PGW Wody Polskie, ul. Bracka 30, 34-300 Żywiec .
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)