Zamówienie obejmuje V części tj.: Część I - Szkoła Podstawowa nr 8 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop – 20 sztuk. 2. Tablica interaktywna – 1 sztuka. 3. Projektor do tablicy interaktywnej z uchwytem – 1 sztuka. 4. Wizualizer – 1 sztuka. 5. Zestaw nagłaśniający – 1 sztuka. Część II – Szkoła Podstawowa nr 11 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop z oprogramowaniem – 12 sztuk. 2. Tablica interaktywna – 1 sztuka. 3. Urządzenie wielofunkcyjne – 2 sztuki Część III – Gimnazjum nr 1 – Wyposażenie pracowni matematycznej i przyrodniczej - TIK 1. Laptop z systemem operacyjnym – 6 sztuk. 2. Laptop z systemem operacyjnym – 1 sztuka. Część IV – Gimnazjum nr 5 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop – 10 sztuk. 2. Rzutnik pisma – 1 sztuka. 3. Tablica interaktywna – 1 sztuka. Część V – Szkoła Podstawowa nr 9 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop/notebook – 10 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I, II, III, IV i V zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów do placówek. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże placówkom wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części I, II, III, IV i V zamówienia Zamawiający określił minimalne parametry. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 15 % przekątnej wymiaru interaktywnego tablic interaktywnych podanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy 1. Szkoła Podstawowa nr 8 – ul. Orla 4 , 42-500 Będzin. 2. Szkoła Podstawowa nr 11 – ul. Władysława Broniewskiego 12, 42-500 Będzin. 3. Gimnazjum nr 1 – ul. Sportowa 1, 42-500 Będzin. 4. Gimnazjum nr 5 przy Szkole Podstawowej nr 3 – ul. Hugona Kołłątaja 63, 42 – 500 Będzin 5. Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Jedności 38, 42-504 Będzin. Miejsce dostawy w danej placówce zostanie wskazane przez Dyrektora danej szkoły. |
GuidZP400 |
ab63e514-2ac3-4d13-b9d6-d108dfe6a52e
|
Biuletyn |
543743-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
|
Regon |
27625744600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Będzin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 267 92 38
|
Zamawiajacy fax |
32 267 91 34
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.bedzin.pl
|
Adres strony url |
www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Będzińskie Szkoły Górą! – różne możliwości, te same szanse” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bedzin.bip.info.pl/index?idmp=30&r=r
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście bądź przesyłką pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok. 115 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „Będzińskie Szkoły Górą! – różne możliwości, te same szanse” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny).
|
Numer referencyjny |
BZP.271.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje V części tj.: Część I - Szkoła Podstawowa nr 8 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop – 20 sztuk. 2. Tablica interaktywna – 1 sztuka. 3. Projektor do tablicy interaktywnej z uchwytem – 1 sztuka. 4. Wizualizer – 1 sztuka. 5. Zestaw nagłaśniający – 1 sztuka. Część II – Szkoła Podstawowa nr 11 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop z oprogramowaniem – 12 sztuk. 2. Tablica interaktywna – 1 sztuka. 3. Urządzenie wielofunkcyjne – 2 sztuki Część III – Gimnazjum nr 1 – Wyposażenie pracowni matematycznej i przyrodniczej - TIK 1. Laptop z systemem operacyjnym – 6 sztuk. 2. Laptop z systemem operacyjnym – 1 sztuka. Część IV – Gimnazjum nr 5 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop – 10 sztuk. 2. Rzutnik pisma – 1 sztuka. 3. Tablica interaktywna – 1 sztuka. Część V – Szkoła Podstawowa nr 9 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK 1. Laptop/notebook – 10 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I, II, III, IV i V zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów do placówek. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże placówkom wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części I, II, III, IV i V zamówienia Zamawiający określił minimalne parametry. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 15 % przekątnej wymiaru interaktywnego tablic interaktywnych podanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy 1. Szkoła Podstawowa nr 8 – ul. Orla 4 , 42-500 Będzin. 2. Szkoła Podstawowa nr 11 – ul. Władysława Broniewskiego 12, 42-500 Będzin. 3. Gimnazjum nr 1 – ul. Sportowa 1, 42-500 Będzin. 4. Gimnazjum nr 5 przy Szkole Podstawowej nr 3 – ul. Hugona Kołłątaja 63, 42 – 500 Będzin 5. Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Jedności 38, 42-504 Będzin. Miejsce dostawy w danej placówce zostanie wskazane przez Dyrektora danej szkoły.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 8 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laptop – 20 sztuk. 2. Tablica interaktywna – 1 sztuka. 3. Projektor do tablicy interaktywnej z uchwytem – 1 sztuka. 4. Wizualizer – 1 sztuka. 5. Zestaw nagłaśniający – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów do placówek. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże placówkom wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części I zamówienia Zamawiający określił minimalne parametry. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 15 % przekątnej wymiaru interaktywnego tablic interaktywnych podanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8 – ul. Orla 4 , 42-500 Będzin. Miejsce dostawy w danej placówce zostanie wskazane przez Dyrektora danej szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 11 – ul. Władysława Broniewskiego 12, 42-500 Będzin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laptop z oprogramowaniem – 12 sztuk. 2. Tablica interaktywna – 1 sztuka. 3. Urządzenie wielofunkcyjne – 2 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu dla części II zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów do placówek. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże placówkom wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części II zamówienia Zamawiający określił minimalne parametry. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 15 % przekątnej wymiaru interaktywnego tablic interaktywnych podanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 11 – ul. Władysława Broniewskiego 12, 42-500 Będzin. Miejsce dostawy w danej placówce zostanie wskazane przez Dyrektora danej szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Gimnazjum nr 1 – Wyposażenie pracowni matematycznej i przyrodniczej - TIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laptop z systemem operacyjnym – 6 sztuk. 2. Laptop z systemem operacyjnym – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu dla części III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów do placówek. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże placówkom wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części III zamówienia Zamawiający określił minimalne parametry. Miejsce dostawy: Gimnazjum nr 1 – ul. Sportowa 1, 42-500 Będzin. Miejsce dostawy w danej placówce zostanie wskazane przez Dyrektora danej szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Gimnazjum nr 5 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laptop – 10 sztuk. 2. Rzutnik pisma – 1 sztuka. 3. Tablica interaktywna – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu dla części IV zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów do placówek. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże placówkom wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części IV zamówienia Zamawiający określił minimalne parametry. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 15 % przekątnej wymiaru interaktywnego tablic interaktywnych podanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy: Gimnazjum nr 5 przy Szkole Podstawowej nr 3 – ul. Hugona Kołłątaja 63, 42 – 500 Będzin. Miejsce dostawy w danej placówce zostanie wskazane przez Dyrektora danej szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 9 – Wyposażenie pracowni matematycznej - TIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laptop/notebook – 10 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu dla części V zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów do placówek. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże placówkom wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części V zamówienia Zamawiający określił minimalne parametry. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Jedności 38, 42-504 Będzin. Miejsce dostawy w danej placówce zostanie wskazane przez Dyrektora danej szkoły.
|
| |