| GuidZP400 | 
						
															836297d5-08e5-49c8-b216-4e7324bc5a00
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															544058-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															630863147
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Krysiewicza
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															7/8
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Poznań
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															61-825
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															wielkopolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															+48618506200
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															+48618529806
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zampub@szoz.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.szoz.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.szoz.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.szoz.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Pisemnie na adres wskazany poniżej
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matka i Dzieckiem Krysiewicza 7/8 61-825 Poznań
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa masek krtaniowych, układów oddechowych, łyżek światłowodowych oraz rękojeści laryngoskopu dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ADZP-381-27/18
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa masek krtaniowych, układów oddechowych, łyżek światłowodowych oraz rękojeści laryngoskopu dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matka i Dzieckiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33141000-0
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                									
						| Waluta calosc | 
						
															PLN
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Informacja uzupełniająca do pkt. II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia
													 | 
					
							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 2), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Katalogi, foldery lub ulotki informacyjne producenta (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski) dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wszystkich wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. 
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Aukcja elektroniczna | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona | 
						
															www.start.logintrade.net 
													 | 
					
							                									
						| Elementy aukcji elektronicznej | 
						
															W toku aukcji elektronicznej (dla każdego zamówienia) ocena ofert dokonana zostanie woparciu o kryterium:
a)	cena (brutto) (waga: 60%, maksymalna ilość punktów – 60) – podlega licytacji, 
b)	okres przydatności (waga: 40%, maksymalna ilość punktów - 40) - nie podlega  licytacji
													 | 
					
							                							                									
						| Informaje udostepnione wykonawcom | 
						
															W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
													 | 
					
							                									
						| Informaje przebiegu aukcji | 
						
															1. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 2. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 
													 | 
					
							                									
						| Warunki do licytacji | 
						
															Minimalna wysokość postąpienia: 
- zamówienie częściowe nr 1 – 600,00 zł
- zamówienie częściowe nr 2 – 150,00 zł
													 | 
					
							                									
						| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego | 
						
															1. Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni spełniać następujące wymaganie techniczne: a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11, b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 2. Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu. 
													 | 
					
							                									
						| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja | 
						
															Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu. 
													 | 
					
							                									
						| IV aukcja jednoetapowa | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| IV aukcja jednoetapowa czas | 
						
															30 minut
													 | 
					
							                							                									
						| Warunki zamkniecia aukcji | 
						
															1. Zamknięcie aukcji elektronicznej następuje: a) w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej; b) jeżeli w ustalonym terminie nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia; c) po zakończeniu ostatniego, ustalonego etapu. 2. Zamawiający powiadomi zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych o wyborze najkorzystniejszej oferty. 
													 | 
					
							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewidział zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany zostały zawarte we wzorze umowy
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-04-20T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:30
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |