Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543957-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331900008, 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w zał. nr 1 (tj. kalkulacji cenowej oferty) do siwz.
2. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy.
6. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do siwz) przewidywane ilości dostaw służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ciągu roku uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednakże zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie, odpowiednio w danym pakiecie.
7. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie.
8. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie, trwałość, wytrzymałość nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w danej pozycji Wykonawca proponuje odpowiednik, to musi wyraźnie to zaznaczyć. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić próbkę oraz dokumenty potwierdzające taką samą lub lepszą jakość oferowanych odpowiedników np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli, jakości, certyfikat, lub inny równoważny dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości musi wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jakościowych Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ada5d71-f440-4d23-aa7f-5a66ab69a934
Biuletyn 543957-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
Regon 29517100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gładkie
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 015 045,
Zamawiajacy fax 182 014 632
Zamawiajacy email s.kolasa@szpitalodrodzenie.pl ,
Adres strony url www.szpitalodrodzenie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalodrodzenie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalodrodzenie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2017 poz. 1481) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Numer referencyjny A.ZP.271-6/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 16
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w zał. nr 1 (tj. kalkulacji cenowej oferty) do siwz. 2. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej 3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta. 4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy. 5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy. 6. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do siwz) przewidywane ilości dostaw służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ciągu roku uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednakże zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie, odpowiednio w danym pakiecie. 7. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie. 8. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie, trwałość, wytrzymałość nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w danej pozycji Wykonawca proponuje odpowiednik, to musi wyraźnie to zaznaczyć. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić próbkę oraz dokumenty potwierdzające taką samą lub lepszą jakość oferowanych odpowiedników np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli, jakości, certyfikat, lub inny równoważny dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości musi wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jakościowych Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Terminy realizacji określono dokładnie dla danych części.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone wyżej stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terytorium RP oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone kserokopie tych dokumentów; b) katalogi/prospekty odnoszące się do numerów katalogowych oferowanego przedmiotu zamówienia (tylko strony katalogu z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany) potwierdzające odpowiednio stawiane wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 do siwz - kalkulacja cenowa do oferty kol.2, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;; c) próbkę oferowanych produktów - dotyczy Pakiet 1 - poz. 1 (rozmiar S - 1 szt.) Pakiet 2 - poz. 1,2 (1 opakowanie – 4 sztuki) Pakiet 3 - poz. 6 (1 sztuka) Pakiet 4 - poz. 1 (1 sztuka) Pakiet 5 - poz. 1,2 (1 sztuka) Pakiet 6 - poz. 1 (1 sztuka) Pakiet 8 - poz. 1 (1 sztuka) Pakiet 11 - poz. 1 (1 sztuka) Pakiet 14 - poz. 1 (1 sztuka) Pakiet 15 – poz. 1,2,3,4, (1 sztuka) d) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - dot. pakietu nr 6 poz. 1 t.j. należy dostarczyć wyniki testów niezależnych laboratoriów potwierdzające efektywność filtra przynajmniej 96% przy przepływie 750 l/min.
Inne dokumenty niewymienione I. Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 2. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji) wraz z kalkulacją cenową do oferty, stanowiącą zał. nr 1 do siwz. Uwaga w kalkulacji cenowej do oferty w kolumnie nr 9 należy zamieścić opis parametrów technicznych ocenianych w kryterium jakość. 3 zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - dot. pakietu nr 6 poz. 1 t.j. należy dostarczyć wyniki testów niezależnych laboratoriów potwierdzające efektywność filtra: przynajmniej 99,99% przy przepływie 30l/min, jeśli Wykonawca deklaruje powyższą efektywnośc zgodnie z określonym w pkt. 19 2.1.2 siwz kryterium. 4.zobowiązanie podmiotu trzeciego o którym mowa w pkt 9.1.4 lit.a lit.d siwz jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. II. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), 2) zmiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem przed dostawą zaistniałej sytuacji, 3) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 4) przesunięcia ilościowego pomiędzy pozycjami asortymentowymi umowy, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy ( nie wymaga aneksu) z zastrzeżeniem § 1 ust.4 i 5 niniejszej umowy 5) zmiany cen z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy, z zastrzeżeniem pkt 5, i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Waga kryteriów oceny ofert podana w pkt. IV.2.2 dotyczy wszystkich możliwych kombinacji - szczegółowo waga kryteriów w poszczególnych pakietach określona została w informacjach dotyczących poszczególnych części.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 1 pozycji tj. retraktor ran chirurgicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 4 pozycji w tym:klipsy naczyniowe tytanowe, klipsy polimerowe, klipsownica endoskopowa do chirurgii VATS.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 7 pozycji w tym: wkłady typu Meryland do instrumentu zamykania dużych naczyń typu BiClamp, uchwyt z kablem do laparoskopowego narzędzia do zamykania dużych naczyń, kleszcze do zamykania dużych naczyń, elektrody, instrumenty do zamykania dużych naczyń.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 2 pozycji w tym: Linie do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, czujnik do ciągłego pomiaru rzutu serca.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 2 pozycji w tym: przedłużacze do pomp infuzyjnych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 4 pozycji w tym: filtry bakteryjno-wirusowe oraz kolanko połączeniowe głowicy pomiarowej, referencyjne sitko oporowe głowicy pomiarowej do spirometru MASTERSCOOPE i karbowany wąż łączący adapter krosowy z modułem dyfuzyjnym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 2 pozycji tj. Elektrody EKG okrągłe i prostokątne.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 1 pozycji tj. Jednorazowy układ oddechowy jednorurowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 13 pozycji w tym: jednorazowe zbiorniki na wydzielinę z drenem, jednorazowe zbiorniki na wydzielinę do urządzenia Acti V.A.C., Podkładki T.R.A.C Pad, samoprzylepna folia do mocowania i uszczelniania optrunku, różne jałowe opatrunki, zestawy opatrunkowe brzuszne, elementy łączące urządzenie terapeutyczne z drenem - podkładką w celu podania płynu do rany, zestawy opatrunkowe do stosowania na zamkniętą ranę.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 17 pozycji w tym m.in.: cewniki Foley CH, cewniki do podawnia tlenu, cewniki Thoraź, cewniki do odsysania ran typu REDON, cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, cewniki do drenazu jamy opłucnej, zestawy nielateksowe przewodów przedłużających dla dualnych cewników piersiowych, zgłębniki żąłądkowe, zestawy do lewatyw, zestawy naczyniowej opaski uciskowej, wieszaki do worków na mocz, maski tlenowe.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 2 pozycji: przyrządy do transfuzji, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 1 pozycji tj. Zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 3 pozycji w tym: worki do dobowej zbiórki moczu, system zamknięty do pomiaru diurezy godzinowej.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-05T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 1 pozycji tj. Przyrząd do przygotowywania i pobierania leków z butelek.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 5 pozycji w tym: zbiorniki sterylne do ssaka Topaz, dreny do ssaka Topaz, zatyczki do drenów.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Chorób Płuc „Odrodzenie” im.Klary Jelskiej w Zakopanem. Pakiet składa się z 1 pozycji tj. Pompa ssąco-płucząca, zasilana bateryjnie, zawierająca instrument ssąco-płuczący z manualną regulacją siły ssania, wyposażona w końcówkę roboczą o średnicy 5mm, w komplecie zestaw drenów napływowych i odpływowych.
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 85,00
  
Kryteria termin
Znaczenie 5,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 35,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)