GuidZP400 |
b0ac6985-ba11-4020-8117-9e118d9ade03
|
Biuletyn |
544211-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Władysławów
|
Regon |
55113100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Władysławów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62710
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 795 003
|
Zamawiajacy fax |
632 795 003
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@wladyslawow.pl
|
Adres strony url |
www.wladyslawow.bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wladyslawow.bip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wladyslawow.bip.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną”.
|
Numer referencyjny |
ZPGP.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z działającymi w Urzędzie Gminy we Władysławowie systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e- PUAP.
1) Utworzenie (opracowanie i wdrożenie) systemu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, pełniącego rolę Portalu Komunikacji On-line (zakup Licencji wraz z wdrożeniem)obejmującego m.in.:
a) Utworzenie zintegrowanego systemu e- Usług sprawdzania oraz płatności elektronicznych (zakup licencji wraz z wdrożeniem):
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od gruntu,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od nieruchomości,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku rolnego,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od środków transporty,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za gospodarowanie śmieciami,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za wodę i odprowadzane ścieki.
b) Wdrożenie systemu integracyjnego umożliwiającego używanie profilu zaufanego do logowania w systemie Elektronicznego Biuro Obsługi Interesanta. Wdrożenie funkcji profilu zaufanego.
c) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja programów dziedzinowych firmy RADIX umożliwiających udostępnianie danych z systemów dziedzinowych niezbędnych do uruchomienia e- usług w Elektronicznym Biurze obsługi Interesanta.
3) Utworzenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi firmy RADIX (zakup licencji wraz z wdrożeniem), obejmuje m.in.:
a) Zakup oprogramowania i licencji do serwera dedykowanego do obsługi systemu i integrację z funkcjonującą bazą dziedzinową oraz EBOI. Zamówienie obejmuje: minimum 30 licencji dostępowych, silnik baz danych oraz konfigurację.
b) Stworzenie usługi integrującej Systemy dziedzinowe.
4) Opracowanie instrukcji dla użytkowników korzystających z e-Usług.
5) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu wydawania zezwoleń.
6) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji budynków i naliczanie czynszów.
7) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji gruntów.
8) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów.
9) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach.
10) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji mienia komunalnego.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu obsługi rejestrów i umów.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu nadawania uprawnień.
12) Szkolenie z zakresu obsługi wdrożonych systemów.
13) Zakup sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia wielofunkcyjnego niezbędnego do wdrożenia elektronicznych systemów.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek wymagany dla cz.1 zamówienia.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu oprogramowania obejmującego „e-usługi” polegające na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) o łącznej wartości 15.000 zł brutto.
Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg. Średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,
2) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
których wzór stanowią załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.(dotyczy cz.1 zamówienia).
8.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu,
o którym mowa w pkt 1,
8.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy
przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a) konieczności wykonania robót zamiennych lub zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca,
c) zmian na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) siły wyższej,
3. Dopuszczalne są prace zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z działającymi w Urzędzie Gminy we Władysławowie systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e- PUAP, umożliwiających uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta i e- usług”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Opracowanie, dostarczenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta zintegrowanego z działającymi w Urzędzie Gminy Władysławów systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e-PUAP, umożliwiającego dokonywanie płatności elektronicznych:
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od gruntu,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od nieruchomości,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku rolnego,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od środków transporty,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za gospodarowanie śmieciami,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za wodę i odprowadzane ścieki.
2) Utworzenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi firmy RADIX.
3) Opracowanie instrukcji dla użytkowników korzystających z e-Usług.
4) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu wydawania zezwoleń.
5) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji budynków i naliczanie czynszów.
6) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji gruntów.
7) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów.
8) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach.
9) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji mienia komunalnego.
10) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu obsługi rejestrów i umów.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu nadawania uprawnień.
12) Szkolenie z zakresu obsługi wdrożonych systemów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Zakup sprzętu komputerowego oraz serwera”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Zakup serwera wraz z systemem operacyjnym:
Serwer:
Procesor: 6 rdzeni, częstotliwość 2.2GHz, szybkość magistrali 7.2GT/s, Ceche 15MB LGA 1356 CPU
Pamięć: 32 GB DDR3
Dysk: 2TB
Karta sieciowa: 2x RJ45 Gigabit
Napęd: DVD
Zasilacz: 550 WAT
Obudowa: Rack 1U
System operacyjny.
Monitor:
Przekątna: 21,5"
Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD)
Matryca: LED, IPS
Powłoka matrycy: Matowa
Kontrast: 4 000 000:1
Czas reakcji: 6 ms
UPS:
Obudowa: Rack 3U
Moc rzeczywista :1300 Wat
Moc pozorna :2000 VA
Sinus podczas pracy na baterii: Tak
Porty komunikacji: USB
Architektura:line-interactive
Liczba gniazd wyjściowych:6
Typ gniazda wejściowego:kabel z wtykiem PL (10A)
Czas podtrzym. przy 100% obciąż.:3,5 min
Czas podtrzym. przy 50% obciąż.:10 min
Maks. czas przełączenia:3 ms
2) Zakup sprzętu komputerowego w ilości 6 sztuk:
Monitor:
Przekątna: 21,5"
Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD)
Matryca: LED, IPS
Powłoka matrycy: Matowa
Kontrast: 4 000 000:1
Czas reakcji: 6 ms
Stacja robocza:
Procesor: 4 rdzenie, od 3.20 GHz 6 MB cache
Płyta główna: zintegrowana karta dźwiękowa i karta graficzna
Pamięć: 8 GB (DIMM DDR3, 1600 MHz)
Łączność: LAN 10/100/1000 Mbps
Dysk: 500 GB SATA 7200 obr., 120 GB SSD SATA III
System operacyjny: Brak systemu, możliwość zainstalowania systemu operacyjnego Windows 7
Klawiatura, mysz
Zasilacz UPS:
Moc skuteczna: 210 W
Moc pozorna: 350 VA
Zabezpieczenia: Przeciążeniowe, Przeciwzwarciowe
Gniazda: IEC 320 C13 - 4 szt., RJ-11
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Zakup urządzenia wielofunkcyjnego”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3, A4:
Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów,
Moduł drukarki i skanera sieciowego z kontami użytkowników i bezpiecznym wydrukiem podążający
Duplex- moduł kopiowania dwustronnego,
Dwie kasety na papier
Mat. eksploatacyjne
Podstawa+1 kaseta na papier (1 x 550 arkuszy)+Finiszer stojący
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera
zał. nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| |