Dostawa i montaż wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Opatowie

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-12 23:41:46
Instytucja Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Miejscowość Zochcinek
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544007-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 397100002, 323200002, 397132108, 395000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Opatowie, ul. Szpitalna 4, w zakresie określonym w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, z podziałem na następujące zadania:
1) Zadanie Nr 1 – Wyposażenie meblowe;
2) Zadanie Nr 2 – Artykuły AGD, RTV;
3) Zadanie Nr 3 – Artykuły gastronomiczne
4) Zadanie Nr 4 – Artykuły gospodarstwa domowego
5) Zadanie Nr 5 – Asortyment pościelowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34202410-7265-439e-8bc6-41db2f9b42bf
Biuletyn 544007-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Regon 000302528
Zamawiajacy adres ulica Zochcinek 42
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Zochcinek
Zamawiajacy kod pocztowy 27-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 158682818
Zamawiajacy email admin@zochcinek.pl
Adres strony url http://zochcinek.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zochcinek.pl/zamowieniapubliczne/biezacezamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zochcinek.pl/zamowieniapubliczne/biezacezamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku, Zochcinek 42, 27-500 Opatów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Opatowie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej w Opatowie, ul. Szpitalna 4, w zakresie określonym w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie Nr 1 – Wyposażenie meblowe; 2) Zadanie Nr 2 – Artykuły AGD, RTV; 3) Zadanie Nr 3 – Artykuły gastronomiczne 4) Zadanie Nr 4 – Artykuły gospodarstwa domowego 5) Zadanie Nr 5 – Asortyment pościelowy
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-06-04T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-11T00:00:00+02:00
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Zakresie warunkow udzialu Część I – oświadczenia składane wraz z ofertą 1. Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą, aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca łącznie: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie dokumentów, których wzór zawierają załączniki do SIWZ. 3. Oświadczenia muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. 5. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje – o każdym z tych podmiotów – w Oświadczeniu, potwierdzające brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisują osoby uprawnione do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. Część II – oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego 7. Zamawiający przed udzieleniem zmówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 7.1. potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz 7.2. potwierdzających brak podstaw do wykluczenia - określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ i w ustawie. 8. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dokumentów: 8.1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy PZP, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; w przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, niżej wymienione dokumenty składane są w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 10. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład wzoru oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik do SIWZ. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIII SIWZ pkt 7 ppkt 7.1: 12. składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, 13. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale XIII pkt 7 ppkt 7.1 i pkt 9 ppkt 9.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIII pkt 9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo oso b uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, kto rej dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 12 Rozdziału XIII SIWZ stosuje się. 15. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w kto rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kto rej dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 16. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zmówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, z e nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 17. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale, składane przez Wykonawcę, muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zmówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie meblowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostarczenie wyposażenia meblowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły AGD, RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostarczenie artykułów AGD, RTV
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostarczenie sprzętu telewizyjnego i audiowizualnego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713210-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostarczenie artykułów gospodarstwa domowego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Asortyment pościelowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostarczenie asortymentu pościelowego
  

Criterion

Kryteria Doświadczenie w realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin udzielonej gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)