Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543931-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 361621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
2. Wyposażenie ma na celu stworzyć warunki kształcenia zawodu odzwierciedlające naturalne warunki pracy w następujących szkołach (w ramach poniższych części zamówienia):
1) SPRZĘT INFORMATYCZNY
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Modrzewskiego 5,
41-907 Bytom
Zespół Szkół Administracyjno-Ekonomicznych i Ogólnokształcących, ul. Webera 6, 41-902 Bytom
Zespół Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom
2) NARZĘDZIA BUDOWLANE
Państwowe Szkoły Budownictwa – Zespół Szkół, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom
3) SPRZĘT ŚLUSARSKI
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Modrzewskiego 5,
41-907 Bytom
4) URZĄDZENIA POMIAROWE
Zespół Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom
5) URZĄDZENIA MIERNICZE BUDOWLANE
Państwowe Szkoły Budownictwa – Zespół Szkół, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3633acc3-aa99-4844-9ae4-09602aad2eb7
Biuletyn 543931-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 836 301
Zamawiajacy fax 322 836 344
Zamawiajacy email zamowienia@um.bytom.pl
Adres strony url http://bip.um.bytom.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1. „Szkoła na miarę potrzeb rynku pracy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego - dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – konkurs.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.bytom.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Bytomiu, Kancelaria Urzędu, pok. 128, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych
Numer referencyjny PA.271.1.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. 2. Wyposażenie ma na celu stworzyć warunki kształcenia zawodu odzwierciedlające naturalne warunki pracy w następujących szkołach (w ramach poniższych części zamówienia): 1) SPRZĘT INFORMATYCZNY Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Modrzewskiego 5, 41-907 Bytom Zespół Szkół Administracyjno-Ekonomicznych i Ogólnokształcących, ul. Webera 6, 41-902 Bytom Zespół Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom 2) NARZĘDZIA BUDOWLANE Państwowe Szkoły Budownictwa – Zespół Szkół, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom 3) SPRZĘT ŚLUSARSKI Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Modrzewskiego 5, 41-907 Bytom 4) URZĄDZENIA POMIAROWE Zespół Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom 5) URZĄDZENIA MIERNICZE BUDOWLANE Państwowe Szkoły Budownictwa – Zespół Szkół, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) dokument, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej). 2. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do przedłożenia dokumentu, o którym mowa powyżej w przypadku, gdy wykonawca wskaże zamawiającemu na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp oraz § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia adres, pod którym zamawiający może uzyskać dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych lub sprawę, w której zamawiający przechowuje zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp dokument i poinformuje, że jest on aktualny. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty dotyczący części, na którą składana jest oferta 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa; 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie; 5) informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej). Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępwoaniu w związku z brakiem warunków szczegółowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 7 Zmiany umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności. Strony przewidują możliwość: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, b) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, 2) zmiany w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 3) wprowadzenia postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych, 4) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 5) proporcjonalnej zmiany ilościowej przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia kwoty dofinansowania przez Instytucję Zarządzającą, 6) zmian dotyczących realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych niniejszą umową, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach niniejszej umowy, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 3 ust. 1 umowy, 7) zmiany postanowień umownych, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości umowy określonej pierwotnie w § 3 ust. 1 umowy, 8) zmiany wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 9) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, 10) wprowadzenia zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 3 ust. 1 umowy, 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na jej dokonanie. 3. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość stosowania procedury uregulowanej w art. 26 ust. 2f ustawy Pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SPRZĘT INFORMATYCZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 36162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Dostawa do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Modrzewskiego 5, 41-907 Bytom obejmuje: zestawy komputer+monitor, drukarkę laserową, projektor multimedialny, niszczarkę dokumentów, tablicę suchościeralną, bindownicę oraz program do obróbki grafiki wektorowej. 2) Dostawa do Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych i Ogólnokształcących, ul. Webera 6, 41-902 Bytom obejmuje: zestawy komputer+monitor, drukarki laserowe, skanery, program do obróbki grafiki wektorowej, ploter i tusze kolorowe. 3) Dostawa do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom obejmuje: zestaw komputer+monitor, tablica multimedialna z projektorem oraz oprogramowanie CAD/CAM.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa NARZĘDZIA BUDOWLANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa do Państwowych Szkół Budownictwa – Zespołu Szkół ul. Powstańców Śląskich 10 41-902 Bytom obejmuje: betoniarkę, wiertarkę, taczkę, wstrząsarkę z sitami, pojemniki na zaprawy – wiadro z podziałką objętościową, czerpaki murarskie, młotki murarskie, kielnie murarskie, piły ręczne, przymiary kątowe do cięcia bloczków, narzędzia do wykuwania otworów - przecinak, haki murarskie, pędzle i szczotki, drabiny, przedłużacze elektryczne z kilkoma gniazdkami, poziomice, kątowniki murarskie, piony murarskie, przymiary liniowe zwijane, taśmy miernicze, mieszadło do zapraw.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa SPRZĘT ŚLUSARSKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Modrzewskiego 5, 41-907 Bytom obejmuje: giętarki do rur, klucze ślusarskie, wkrętarki płaskie i krzyżowe, klucze paskowe, sprawdziany do gwintów, zgrzewarkę doczołową do rur z dociskiem ręcznym, zestaw do zgrzewania elektrooporowego, zgrzewarkę polifuzyjną, zestaw do spawania gazowego acetylo-tlenowegp, palniki do lutowania miękkiego i twardego z oprzyrządowaniem, autotransformator, butlę gazową.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA POMIAROWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom obejmuje: mikroskop warsztatowy, płyty pomiarowe, płytki wzorcowe, sprawdziany tłoczkowe do otworów i gwintów, wałeczki tłoczkowe do gwintów, mikrometry gwintów, promieniomierz, szczelinomierze, głebokościomierze, suwmiarki modułowe, mikrometry, suwmiarki z odczytem elektronicznym, mikrometr z odczytem elektronicznym, modele (prasy hydraulicznej, multiplikatora ciśnienia i akumulatora hydraulicznego), modele turbin, model pompy, wzorce chropowatości, twardościomierz Brinella, termometr, manometr, poradnik mechanika, zestaw urządzeń do elektropneumatyki, stoły laboratoryjne zasilane napięciem prądu przemiennego, zasilacze laboratoryjne, autotransformatory, przewody elektryczne, rezystory suwakowe, dławiki, kondensatory o różnych pojemnościach, styczniki, przekaźniki, zabezpieczenia przetężeniowe, transformatory jedno, trójfazowe, przekładniki prądowe i napięciowe, amperomierze, woltomierze, zestaw urządzeń dydaktycznych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA MIERNICZE BUDOWLANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa do Państwowych Szkół Budownictwa – Zespołu Szkół ul. Powstańców Śląskich 10 41-902 Bytom obejmuje: laserowe mierniki odległości, warstwomierze stalowe narożne, laserowe przyrządy traserskie, tyczki geodezyjne, szpilki geodezyjne, dalmierze, busole, niwelator optyczny oraz tachimetr.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)