GuidZP400 |
394560a0-9d26-4cba-8acf-f794bcdc05af
|
Biuletyn |
543888-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
|
Regon |
367467328
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wałbrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-739
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(22) 3804990
|
Zamawiajacy fax |
+48(22) 3804991
|
Zamawiajacy email |
piwanowski@fn.org.pl
|
Adres strony url |
http://fina.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://fina.gov.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://fina.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny, ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.
|
Numer referencyjny |
7/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Zamawiającego. Zamówienie składa się z dwóch części (zadań):
1. Dostawa materiałów promocyjnych SKSiL,
2. Dostawa materiałów promocyjnych FINA.
Zamówienie obejmuje wszelkie usługi prowadzące do należytego jego wykonania, a w szczególności nanoszenie na właściwe nośniki materiałów graficznych i tekstowych. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wyprodukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Zamówienie będzie realizowane w częściach - na podstawie pisemnych lub e-mailowych zleceń Zamawiającego.
Miejsce i termin dostarczenie będą każdorazowo konsultowane z Zamawiającym, a przedmiot zamówienia będzie dostarczony do wskazanego punktu.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy grafikę lub teksty w formie elektronicznej, a szczególności w formacie pliku doc lub pdf., materiały ilustracyjne i graficzne będą dostarczane formie elektronicznej, a w szczególności w formacie PDF, eps lub tif.
Zamawiającemu przysługuje prawo do zamówienia mniejszej ilości usług niż określone w opisie przedmiotu zamówienia – rezygnacja z niektórych pozycji określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca kalkulując ceny, powinien brać pod uwagę podane w treści opisu przedmiotu zamówienia nakłady odnośnie poszczególnych pozycji.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali:
- Zadanie nr 1 - dwa zamówienia obejmujące produkcję i dostawę materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każde z zamówień,
- Zadanie nr 2 - dwa zamówienia obejmujące produkcję i dostawę materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto każde z zamówień.
Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia, nie musi przedkładać wykazu dostaw i dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie odnośnie podwójnej ilości dostaw. Spełnienie warunków z zadania nr 1 będzie powodowało spełnienie warunków w zadaniu nr 2.
4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych SKSiL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – materiały reklamowe SKSiL.
Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. Pocztówka ombre cinema
+ przygotowanie graficzne pocztówki
Ilość - 20 000 szt.
2. Balony, 11 cali
Ilość - 40 000 szt.
3. Balony, 11 cali
Ilość - 40 000 szt.
4. Balony, 11 cali
Ilość - 40 000 szt.
5. Kołonotatnik
Ilość – 1 000 szt.
6. Kołonotatnik
Ilość – 1 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych FINA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. Zakładki z karteczkami samoprzylepnymi,
Ilość - 4000 szt.
2. Smycze
Ilość - 250 szt.
3. Przypinki/butony
Ilość – 4800 sztuk
4. Plecaczki bawełniane Filmoteka Szkolna – Skrytykuj
Ilość - 1000 szt.
5. Torby bawełniane
Ilość - 1000 szt.
6. Torby bawełniane
Ilość - 1000 szt.
7. Torby bawełniane
Ilość - 1000 szt.
8. Torby bawełniane
Ilość - 1000 szt.
9. Torby bawełniane
Ilość - 1000 szt.
10. Torby bawełniane
Ilość - 1000 szt.
|
| |