GuidZP400 |
88a89764-90bc-45b2-85c8-26e82890001b
|
Biuletyn |
543790-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Regon |
010210333
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stefana Banacha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 824 121
|
Zamawiajacy fax |
261 824 108
|
Zamawiajacy email |
ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. S. Banacha 2, 00-909 Warszawa 60 (kancelaria jawna pok. 225)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Remont pomieszczeń przeznaczonych na archiwum w budynku nr 3 ul. Banacha 2 w Warszawie (K-3545)
|
Numer referencyjny |
021/18
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest remont pomieszczeń przeznaczonych na archiwum w budynku nr 3 ul. Banacha 2 w Warszawie (K-3545) (kod CPV: 39131100-0, 39141100-0, 45432110-8, 45310000-3, 45442100-8, 45450000-6). Przedmiot wyszczególniono w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług o wartości zamówienia podstawowego w wysokości do 30%.
|
Data zakonczenia |
2018-07-09T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej wymaga:
a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej wymaga:
a) załączenia wykazu wykonanych robót budowlanych (minimum 2 robót budowlanych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej roboty budowlanej potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: 200.000,00 zł brutto (na formularzu określonym w załączniku nr 4 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawą dysponowania tymi osobami (na formularzu określonym w załączniku nr 5 do SIWZ).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże przynajmniej 13 osób, w tym:
- 1 kierownik budowy,
- 2 malarzy,
- 1 hydraulika,
- 2 tynkarzy,
- 2 posadzkarzy,
- 1 glazurnika,
- 1 pomocnika posadzkarzy,
- 1 murarza – betoniarza,
- 1 elektryka,
- 1 stolarza.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odno¬śnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wnios¬ków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł poro¬zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotną wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra¬ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest najpóźniej
w dniu podpisania umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto zamówienia.
|