GuidZP400 |
b177ed66-115e-44c5-a21a-0af17141654f
|
Biuletyn |
543443-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
|
Regon |
102080300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Roosevelta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1,2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-525
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
091 4803600, 4803751
|
Zamawiajacy fax |
914 803 656
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zp.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zachodniopomorski.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego
|
Numer referencyjny |
3201-ILZ.260.7.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część nr 1 – Sprzęt komputerowy
1. Komputer PC – 15 szt.
Część nr 2 – switche
1. Switch standardowy 48 portów – 30 szt
2. Switch szkieletowy 48 portów – 5 szt.
Część nr 3 – Laptopy
1. Laptop 15” – 24 szt.
2. Laptop 14” – 30 szt.
3. Stacja dokująca do laptopa – 4 szt.
4. Adapter złącza USB 3.0 do HDMI/VGA/Ethernet/USB 2.0 – 8 szt.
Część nr 4 – Serwery
1. Serwer typ I – 1 szt.
2. Serwer typ II – 6 szt.
Część nr 5 – Dyski NAS
1. Dyski NAS – 10 szt.
Część nr 6 – Oprogramowanie
1. Windows Serwer 2016 Standard – 8 szt.
2. Pakiet biurowy MS OFFICE 2016 Standard – 20 szt.
3. MS Visual Studio Profesional 2017 – 1 szt.
4. Enterprise Architect Corporate Edition – 6 szt.
Część nr 7 – Akcesoria i nośniki
1. Monitor 27” – 9 szt.
2. Klawiatura i myszy bezprzewodowe – 5 szt.
3. Pendrive z programem szyfrującym – 4 szt.
4. Dysk SSD 1TB M.2 – 3 szt.
5. Przejściówka PS2-USB – 2 szt.
6. Przejściówka HDMI-VGA – 3 szt.
7. Mostek USB-IDE-SATA – 1 szt.
8. Bateria AA – 160 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- w zakresie części nr 1, 3 i 4
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była sprzedaż wraz z dostawą komputerów PC, laptopów bądź serwerów, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum:
dla części 1 – 34.000 zł brutto każda,
dla części 3 – 100.000,00 zł brutto każda,
dla części 4 – 30.000 zł brutto każda.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (dot. część 1, część 3 oraz części 4), wystarczające jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał 2 dostawy, o wartościach największych z wymaganych.
- w zakresie części nr 2
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była sprzedaż wraz z dostawą urządzeń sieciowych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum 60.000,00 zł brutto każda.
- w zakresie części nr 6
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była sprzedaż oprogramowania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum 35.000,00 zł brutto każda.
- w zakresie części nr 5 i 7
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o braku prawomocnego wyroku o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz o braku zakazu o ubieganie się o zamówienia publiczne - wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.;
b) dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czy dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium:
1) dla części nr 1 w wysokości: 1.500,00 zł
2) dla części nr 2 w wysokości: 2.500,00 zł
3) dla części nr 3 w wysokości: 4.500,00 zł
4) dla części nr 4 w wysokości: 1.000,00 zł
5) dla części nr 6 w wysokości: 1.500,00 zł
W odniesieniu do części 5 i 7 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu informatycznego – część nr …”.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty (np. w odrębnej kopercie).
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać:
a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich,
c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w:
art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy p.z.p.;
art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na „pierwsze żądanie” beneficjenta gwarancji.
8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert.
9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
13. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium.
14. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer PC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer PC – 15 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Switche
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Switch standardowy 48 portów – 30 szt
2. Switch szkieletowy 48 portów – 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Laptopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laptop 15” – 24 szt.
2. Laptop 14” – 30 szt.
3. Stacja dokująca do laptopa – 4 szt.
4. Adapter złącza USB 3.0 do HDMI/VGA/Ethernet/USB 2.0 – 8 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Serwery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Serwer typ I – 1 szt.
2. Serwer typ II – 6 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dyski NAS OS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dyski NAS – 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Windows Serwer 2016 Standard – 8 szt.
2. Pakiet biurowy MS OFFICE 2016 Standard – 20 szt.
3. MS Visual Studio Profesional 2017 – 1 szt.
4. Enterprise Architect Corporate Edition – 6 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria i nośniki CK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Monitor 27” – 9 szt.
2. Klawiatura i myszy bezprzewodowe – 5 szt.
3. Pendrive z programem szyfrującym – 4 szt.
4. Dysk SSD 1TB M.2 – 3 szt.
5. Przejściówka PS2-USB – 2 szt.
6. Przejściówka HDMI-VGA – 3 szt.
7. Mostek USB-IDE-SATA – 1 szt.
8. Bateria AA – 160 szt.
|
| |