Na wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543082-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2750231f-c20e-41db-ac2a-9c079142560f
Biuletyn 543082-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo
Regon 015259640-00027
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-381
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4437550
Zamawiajacy fax 22 3254007
Zamawiajacy email bemowo.WZP@um.warszawa.pl
Adres strony url www.bemowo.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bemowo.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bemowo.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą, kurierem, itp.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Dzielnicy Bemowo, ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa, parter, stanowisko podawcze 1 lub 2 (z wyłączeniem przesyłek pocztowych i kurierskich – kurierzy obowiązani są dostarczyć oferty do kancelarii Zamawiającego, parter, pok. 024).
Nazwa nadana zamowieniu Na wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Numer referencyjny UD-I-WZP.271.22.2018.DZA
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Próbki: W celu dokonania oceny oferty przez Zamawiającego w kryterium „jakość wykonania”, Wykonawca składa wraz z ofertą próbki - zgodne z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (logo lub oznakowanie na próbkach nie jest wymagane, dopuszcza się złożenie próbek w dowolnej kolorystyce) - wyłącznie po jednej sztuce wymienionego poniżej asortymentu: Nr części zamówienia Asortyment wymaganych próbek 1 Power bank 6000 maH 2 Puzzle 3 Czapka z daszkiem 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.bemowo.waw.pl), przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (na formularzu załączonym do ww. informacji i zamieszczonym na www.bemowo.waw.pl). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie). 3. W przypadku, gdy ofertę lub oświadczenia w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia cząstkowego, z przyczyn niewynikających z winy Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nieprzekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu umowy. 3. W sytuacji, o której mowa w ust. 2, termin wykonania zamówienia cząstkowego zostanie przedłużony o czas od momentu wystąpienia przeszkody do dnia upływu terminu na wykonanie tego zamówienia, o ile Wykonawca udokumentuje wystąpienie siły wyższej i czas jej trwania.
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Od podpisania umowy do dnia 30.09.2018 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Zamówienia, o której mowa w § 6 Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że: zamówienie podstawowe z części nr 1 (wg OPZ stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ) będzie zrealizowane do 31.08.2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Od podpisania umowy do dnia 30.09.2018 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Zamówienia, o której mowa w § 6 Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że: zamówienie podstawowe z części nr 2 (wg OPZ stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ) będzie zrealizowane do 30.09.2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Od podpisania umowy do dnia 30.09.2018 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Zamówienia, o której mowa w § 6 Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że: zamówienie podstawowe z części nr 3 będzie zrealizowane do 24.05.2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Jakość wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osób poszukujących pracy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)