| GuidZP400 | 
						
															306b0dd6-201f-4b26-9b13-6219e2df3f8b
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															543811-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															51088420500010
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Oczapowskiego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Olsztyn
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															10719 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															warmińsko-mazurskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															895 233 420
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															(089) 5233278
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															jasma@uwm.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.uwm.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Uczelnia publiczna
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html 
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															W formie pisemnej 
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 310, 10 - 719 Olsztyn 
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawy sukcesywne odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															128/2018/PN/DZP
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy sukcesywne odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33000000-0
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															1. Przedmiot zamówienia, którego opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części nr 1 niniejszego postępowania realizowany jest w ramach projektu pn. „Zastosowanie progenitorów glejowych w leczeniu stwardnienia zanikowego bocznego” akronim GRP&ALS nr umowy STRATEGMED1/233209/12/NCBR/2015 współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz projektu pn. „Monitorowana w MRI transplantacja ludzkich progenitorów glejowych umieszczonych na nośnikach hydrożelowych do kanału kręgowego zwierząt w celu leczenia stwardnienia zanikowego bocznego” akronim NanoTech4ALS nr umowy 12/EuroNanoMed/2016 współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. 2. Przedmiot zamówienia, którego opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części nr 2 niniejszego postępowania realizowany jest w ramach projektu pn. „Monitorowana w MRI transplantacja ludzkich progenitorów glejowych umieszczonych na nośnikach hydrożelowych do kanału kręgowego zwierząt w celu leczenia stwardnienia zanikowego bocznego” akronim NanoTech4ALS nr umowy 12/EuroNanoMed/2016 współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1. Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o przynależności lub brak u przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ zamieszczony na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html)
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów: 1.1. kart charakterystyki oferowanego produktu. Dokument będzie musiał zawierać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, okres trwałości, datę produkcji jeśli Wykonawca złoży ofertę z produktem równoważnym; 1.2. próbek do testów. Próbki powinny wystarczyć na dokonanie analizy mogącej potwierdzić, iż zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego a jego użycie nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych jeśli Wykonawca złoży ofertę z produktem równoważnym. 
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2.3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG). 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-04-20T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Język polski 
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                									
						| IV 6 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Odczynniki chemiczne
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					33000000-0
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Odczynniki chemiczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Odczynniki chemiczne
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					33000000-0
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Odczynniki chemiczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Odczynniki chemiczne
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					33000000-0
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Odczynniki chemiczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   |