Dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych

Data publikacji 2018-04-12
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Zioła i przyprawy korzenne,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543691-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007, 337630006, 392243001, 337119006, 158724005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie i formularzu cenowym dla danego pakietu. Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 20 miesięcy (umowy zostaną zawarte na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w zależności od potrzeb szpitala. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Dostarczany asortyment musi: - odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty, - posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 377eb5dd-e1c3-479a-9c83-76092a8e9ea2
Biuletyn 543691-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Regon 27278032300014
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyków
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0324291000, 4291288
Zamawiajacy fax 324 291 225
Zamawiajacy email zampub@szpital.rybnik.pl
Adres strony url www.szpital.rybnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.rybnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.rybnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych
Numer referencyjny DZPZ-295-PN/36-2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie i formularzu cenowym dla danego pakietu. Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 20 miesięcy (umowy zostaną zawarte na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w zależności od potrzeb szpitala. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Dostarczany asortyment musi: - odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty, - posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga
Inne dokumenty niewymienione Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z informacją powyżej w punkcie III.3) należy do oferty dołączyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. Ponadto dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony razem z ww. informacją na stronie zamawiającego); wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości: Nr pakietu Nazwa pakietu - Kwota wadium w zł Pakiet 1 Ręczniki ZZ 2 - 242,00 Pakiet 2 Akcesoria do czyszczenia - 25,00 Pakiet 3 Mopy - 790,00 Pakiet 4 Mydło w płynie - 125,00 Pakiet 5 Worki foliowe standardowe - 4 330,00 Pakiet 6 Sól do uzdatniania wody - 312,00 przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.04.2018 r. przed godz. 10:00. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet należy ustalić łączną wysokość kwot wnoszonych wadiów poprzez zsumowanie odpowiednich kwot wadiów dla wszystkich pakietów, które obejmuje oferta. W przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety łączna wartość wadiów wynosi 7 824,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej następujące załączniki: 1. Komplet załączników stanowiących charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: 1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji). Załącznik nr 1.1 wskazuje wymagania zamawiającego, które muszą zostać spełnione. Ww. wzory załączników nr 1, 1.1 należy wypełnić w całości, bez wprowadzania zmian w ich treści – stanowią one integralną część oferty – deklarację wykonawcy co do jej treści, stąd brak tych załączników, zawierających treści zgodne z wzorami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty (po uprzednim wykonaniu przez zamawiającego wszystkich czynności przewidzianych Ustawą w zakresie oceny ofert). Oświadczenia te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. 2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2). 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - jeśli dotyczy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ręczniki ZZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Ręczniki ZZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria do czyszczenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Akcesoria do czyszczenia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Mopy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mydło w płynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Mydło w płynie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Worki foliowe standardowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Worki foliowe standardowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sól do uzdatniania wody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15872400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Sól do uzdatniania wody
  

Criterion

Kryteria szybkość reakcji na reklamacje
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)