GuidZP400 |
377eb5dd-e1c3-479a-9c83-76092a8e9ea2
|
Biuletyn |
543691-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
|
Regon |
27278032300014
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Energetyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0324291000, 4291288
|
Zamawiajacy fax |
324 291 225
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital.rybnik.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.rybnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych
|
Numer referencyjny |
DZPZ-295-PN/36-2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie i formularzu cenowym dla danego pakietu. Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 20 miesięcy (umowy zostaną zawarte na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w zależności od potrzeb szpitala. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Dostarczany asortyment musi: - odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty, - posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z informacją powyżej w punkcie III.3) należy do oferty dołączyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. Ponadto dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony razem z ww. informacją na stronie zamawiającego); wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości:
Nr pakietu Nazwa pakietu - Kwota wadium w zł
Pakiet 1 Ręczniki ZZ 2 - 242,00
Pakiet 2 Akcesoria do czyszczenia - 25,00
Pakiet 3 Mopy - 790,00
Pakiet 4 Mydło w płynie - 125,00
Pakiet 5 Worki foliowe standardowe - 4 330,00
Pakiet 6 Sól do uzdatniania wody - 312,00
przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.04.2018 r. przed godz. 10:00.
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet należy ustalić łączną wysokość kwot wnoszonych wadiów poprzez zsumowanie odpowiednich kwot wadiów dla wszystkich pakietów, które obejmuje oferta.
W przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety łączna wartość wadiów wynosi 7 824,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej następujące załączniki: 1. Komplet załączników stanowiących charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: 1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji). Załącznik nr 1.1 wskazuje wymagania zamawiającego, które muszą zostać spełnione. Ww. wzory załączników nr 1, 1.1 należy wypełnić w całości, bez wprowadzania zmian w ich treści – stanowią one integralną część oferty – deklarację wykonawcy co do jej treści, stąd brak tych załączników, zawierających treści zgodne z wzorami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty (po uprzednim wykonaniu przez zamawiającego wszystkich czynności przewidzianych Ustawą w zakresie oceny ofert). Oświadczenia te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. 2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2). 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - jeśli dotyczy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki ZZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki ZZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do czyszczenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do czyszczenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Mopy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mydło w płynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Mydło w płynie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Worki foliowe standardowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Worki foliowe standardowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sól do uzdatniania wody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15872400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Sól do uzdatniania wody
|
| |