GuidZP400 |
e9538435-4141-4897-9773-cd1365e1c747
|
Biuletyn |
544422-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
|
Regon |
1775600260
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pretficza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-930
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 606 000
|
Zamawiajacy fax |
713 606 497
|
Zamawiajacy email |
beata.skora@zus.pl
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą lub kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu (50-930), ul. Preficza 11, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli biurowych dla I i II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu oraz Inspektoratu ZUS w Trzebnicy.
|
Numer referencyjny |
470000/271/4/2018-ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do jednostek terenowych Oddziału ZUS we Wrocławiu obejmująca m.in.: transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie oraz wypoziomowanie dostarczonych mebli w miejsca (pomieszczenia biurowe) wskazane przez Zamawiającego. Na życzenie Zamawiającego dostarczone meble mogą również zostać skręcone ze sobą bokami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162589,55
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy;
b) pełnomocnictwo;
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 uPzp. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne), pozostające poza kontrolą Stron umowy, jeżeli zaistnienie siły wyższej uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie po jej zaistnieniu i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie,
2) konieczności wprowadzenia zmian w umowie wynikających ze zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski,
|
IV 4 5 okres |
30
|