„Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznej i oświetlenia w technologii LED w ramach termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Włoszczowa”

Data publikacji 2018-04-13
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Gmina Włoszczowa
Miejscowość Włoszczowa
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544799-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 93312000, 315240005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznej i oświetlenia w technologii LED w ramach termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Włoszczowa”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznejZakres przedmiotu zamówienia w części 1 obejmuje: - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących (w tym ekspertyza techniczna dotycząca możliwości usytuowania urządzeń na pokryciu dachowym poszczególnych budynków), - dostawa urządzeń fotowoltaicznych i niezbędnych elementów oprzyrządowania oraz konstrukcji wsporczej, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - wykonanie projektu wykonawczego dla dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, - montaż konstrukcji wsporczej i elementów montażowych oraz konstrukcyjnych, - montaż i podłączenie paneli fotowoltaicznych o mocy min. 250 W każdy, - montaż i podłączenie osprzętu i oprzyrządowania (m.in. inwertera - falownika, rozdzielnicy, tablicy licznikowej, centrali sterowniczej, zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, nadprądowych, wyłączników bezpieczeństwa itp.), - montaż przewodów fotowoltaicznych, przewodów prądowych (w tym stało i zmiennoprądowych) i przewodów UTP, -wykonanie i montaż przyłącza energetycznego pomiędzy instalacją fotowoltaiczną a sieci elektroenergetycznej OSD (rozdzielnica główna), - montaż przewodów instalacji uziemiającej, - montaż tablic/tabliczek / naklejek informujących o dofinansowaniu na urządzeniach, - przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie zgłoszenia wykonania instalacji fotowoltaicznej do Rejonu Energetycznego w Kielcach w imieniu zamawiającego, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, zgodnie z projektem budowlanym instalacji fotowoltaicznej dla każdego z obiektów i opisem do przedmiotu zamówienia.
Zadanie będzie realizowane na pięciu obiektach użyteczności publicznej: - Zespół Placówek Oświatowych nr 1, ul. Partyzantów 24, 29-100 Włoszczowa (instalacja na budynku hali sportowej), - Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Różana 16, 29-100 Włoszczowa (instalacja na dachach budynków szkoły), - Szkoła Podstawowa w Czarncy, ul. Szkolna 16a, 29-100 Włoszczowa (instalacja na gruncie), - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie – budynek szkoły, ul. J. Brożka 7 (instalacja na dachu budynku hali sportowej), - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie - budynek przedszkola, ul. J. Brożka 7a, 29-100 Włoszczowa (instalacja na dachu budynku). W przypadku gdy ekspertyza techniczna wykonana dla danego obiektu (lub jego elementu konstrukcyjnego) uniemożliwi montaż instalacji fotowoltaicznej na pokryciu dachowym zgodnie z projektem budowlanym należy w projekcie wykonawczym przewidzieć rozwiązanie zamienne umożliwiające zamontowanie instalacji fotowoltaicznej w tym miejscu np. poprzez wzmocnienie pokrycia lub poprzez montaż dodatkowej konstrukcji wsporczej przenoszącej jej ciężar i ciężar instalacji fotowoltaicznej na inne elementy konstrukcyjne obiektu po dokonaniu ich sprawdzenia. Część 2: Dostawa wraz z montażem oświetlenia w technologii LED Zakres przedmiotu zamówienia w Części 2 obejmuje: - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących, - dostawa nowych opraw oświetleniowych oraz źródeł światła ledowych, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, - montaż kompletnych opraw oświetleniowych wraz z montażem żarówek i świetlówek ledowych, - wymiana żarowych i sodowych źródeł światła na źródła ledowe w oprawach, - wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, zgodnie z opracowaniem doboru oświetlenia LED dla każdego z obiektów. Zadanie będzie realizowane na pięciu obiektach użyteczności publicznej: - Zespół Placówek Oświatowych nr 1, ul. Partyzantów 24, 29-100 Włoszczowa, - Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Różana 16, 29-100 Włoszczowa, - Szkoła Podstawowa w Czarncy, ul. Szkolna 16a, 29-100 Włoszczowa, - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie – budynek szkoły, ul. J. Brożka 7, - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie - budynek przedszkola, ul. J. Brożka 7a, 29-100 Włoszczowa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa01bdfb-3f3d-410e-83a8-47a313a3ef4c
Biuletyn 544799-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Włoszczowa
Regon 29100992300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Włoszczowa
Zamawiajacy kod pocztowy 29100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3942669 w. 104
Zamawiajacy fax 413 942 339
Zamawiajacy email zam-pub@gmina-wloszczowa.pl
Adres strony url www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Włoszczowa” złożonego do Osi priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia do Działania 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Włoszczowa ul. Partyzantów 14, 29 – 100 Włoszczowa
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznej i oświetlenia w technologii LED w ramach termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Włoszczowa”
Numer referencyjny FIP.271.1.5.2018.AS7
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznej i oświetlenia w technologii LED w ramach termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Włoszczowa”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznejZakres przedmiotu zamówienia w części 1 obejmuje: - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących (w tym ekspertyza techniczna dotycząca możliwości usytuowania urządzeń na pokryciu dachowym poszczególnych budynków), - dostawa urządzeń fotowoltaicznych i niezbędnych elementów oprzyrządowania oraz konstrukcji wsporczej, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - wykonanie projektu wykonawczego dla dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, - montaż konstrukcji wsporczej i elementów montażowych oraz konstrukcyjnych, - montaż i podłączenie paneli fotowoltaicznych o mocy min. 250 W każdy, - montaż i podłączenie osprzętu i oprzyrządowania (m.in. inwertera - falownika, rozdzielnicy, tablicy licznikowej, centrali sterowniczej, zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, nadprądowych, wyłączników bezpieczeństwa itp.), - montaż przewodów fotowoltaicznych, przewodów prądowych (w tym stało i zmiennoprądowych) i przewodów UTP, -wykonanie i montaż przyłącza energetycznego pomiędzy instalacją fotowoltaiczną a sieci elektroenergetycznej OSD (rozdzielnica główna), - montaż przewodów instalacji uziemiającej, - montaż tablic/tabliczek / naklejek informujących o dofinansowaniu na urządzeniach, - przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie zgłoszenia wykonania instalacji fotowoltaicznej do Rejonu Energetycznego w Kielcach w imieniu zamawiającego, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, zgodnie z projektem budowlanym instalacji fotowoltaicznej dla każdego z obiektów i opisem do przedmiotu zamówienia. Zadanie będzie realizowane na pięciu obiektach użyteczności publicznej: - Zespół Placówek Oświatowych nr 1, ul. Partyzantów 24, 29-100 Włoszczowa (instalacja na budynku hali sportowej), - Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Różana 16, 29-100 Włoszczowa (instalacja na dachach budynków szkoły), - Szkoła Podstawowa w Czarncy, ul. Szkolna 16a, 29-100 Włoszczowa (instalacja na gruncie), - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie – budynek szkoły, ul. J. Brożka 7 (instalacja na dachu budynku hali sportowej), - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie - budynek przedszkola, ul. J. Brożka 7a, 29-100 Włoszczowa (instalacja na dachu budynku). W przypadku gdy ekspertyza techniczna wykonana dla danego obiektu (lub jego elementu konstrukcyjnego) uniemożliwi montaż instalacji fotowoltaicznej na pokryciu dachowym zgodnie z projektem budowlanym należy w projekcie wykonawczym przewidzieć rozwiązanie zamienne umożliwiające zamontowanie instalacji fotowoltaicznej w tym miejscu np. poprzez wzmocnienie pokrycia lub poprzez montaż dodatkowej konstrukcji wsporczej przenoszącej jej ciężar i ciężar instalacji fotowoltaicznej na inne elementy konstrukcyjne obiektu po dokonaniu ich sprawdzenia. Część 2: Dostawa wraz z montażem oświetlenia w technologii LED Zakres przedmiotu zamówienia w Części 2 obejmuje: - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących, - dostawa nowych opraw oświetleniowych oraz źródeł światła ledowych, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, - montaż kompletnych opraw oświetleniowych wraz z montażem żarówek i świetlówek ledowych, - wymiana żarowych i sodowych źródeł światła na źródła ledowe w oprawach, - wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, zgodnie z opracowaniem doboru oświetlenia LED dla każdego z obiektów. Zadanie będzie realizowane na pięciu obiektach użyteczności publicznej: - Zespół Placówek Oświatowych nr 1, ul. Partyzantów 24, 29-100 Włoszczowa, - Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Różana 16, 29-100 Włoszczowa, - Szkoła Podstawowa w Czarncy, ul. Szkolna 16a, 29-100 Włoszczowa, - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie – budynek szkoły, ul. J. Brożka 7, - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie - budynek przedszkola, ul. J. Brożka 7a, 29-100 Włoszczowa.
Cpv glowny przedmiot 09331200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy w/w dostaw z robotami instalacyjnymi, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw z robotami instalacyjnymi zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości do 10% zamówienia podstawowego
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 300 000 zł dla części 1 i części 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek może zostać spełniony przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 zadania o podobnym zakresie, o minimalnej wartości łącznie: - 100.000,00 złotych brutto dla części 1, - 50.000,00 złotych brutto dla części 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami: - kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetyczny – dotyczy części 1 i 2, lub posiada uprawnienia energetyczne dotyczące urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną w kategorii Dozoru „D” oraz Eksploatacji „E” – dotyczy części 1 i 2, - instalatorem lub instalatorami, którzy posiadają certyfikat potwierdzający posiadanie przez instalatora kwalifikacji do instalowania instalacji odnawialnego źródła energii jakim są systemy fotowoltaiczne wydany przez Urząd Dozoru Technicznego – dotyczy części W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu lub oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia poniższych oświadczeń lub dokumentów1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; dokumenty wystawione muszą być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów określonych w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione w odpowiednich terminach. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany powyżej składa dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) oraz Ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego Dz.U. z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 6., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Podobnie, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Zakresie warunkow udzialu 1)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 300 000 zł, 2)wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz wykonującymi czynności instalatorskie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium: - dla części 1 zamówienia - w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100), - dla części 2 zamówienia - w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały określone we wzorach umów
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pozostałe informacje dotyczące postępowania zamieszczono w specyfikacji warunków zamówienia dostępne na stronie www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem urządzeń instalacji fotowoltaicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 09331200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia w części 1 obejmuje: - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących (w tym ekspertyza techniczna dotycząca możliwości usytuowania urządzeń na pokryciu dachowym poszczególnych budynków), - dostawa urządzeń fotowoltaicznych i niezbędnych elementów oprzyrządowania oraz konstrukcji wsporczej, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - wykonanie projektu wykonawczego dla dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, - montaż konstrukcji wsporczej i elementów montażowych oraz konstrukcyjnych, - montaż i podłączenie paneli fotowoltaicznych o mocy min. 250 W każdy, - montaż i podłączenie osprzętu i oprzyrządowania (m.in. inwertera - falownika, rozdzielnicy, tablicy licznikowej, centrali sterowniczej, zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, nadprądowych, wyłączników bezpieczeństwa itp.), - montaż przewodów fotowoltaicznych, przewodów prądowych (w tym stało i zmiennoprądowych) i przewodów UTP, -wykonanie i montaż przyłącza energetycznego pomiędzy instalacją fotowoltaiczną a sieci elektroenergetycznej OSD (rozdzielnica główna), - montaż przewodów instalacji uziemiającej, - montaż tablic/tabliczek / naklejek informujących o dofinansowaniu na urządzeniach, - przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie zgłoszenia wykonania instalacji fotowoltaicznej do Rejonu Energetycznego w Kielcach w imieniu zamawiającego zgodnie z projektem budowlanym instalacji fotowoltaicznej dla każdego z obiektów i opisem do przedmiotu zamówienia.Zadanie będzie realizowane na pięciu obiektach użyteczności publicznej: - Zespół Placówek Oświatowych nr 1, ul. Partyzantów 24, 29-100 Włoszczowa (instalacja na budynku hali sportowej), - Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Różana 16, 29-100 Włoszczowa (instalacja na dachach budynków szkoły), - Szkoła Podstawowa w Czarncy, ul. Szkolna 16a, 29-100 Włoszczowa (instalacja na gruncie), - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie – budynek szkoły, ul. J. Brożka 7 (instalacja na dachu budynku hali sportowej), - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie - budynek przedszkola, ul. J. Brożka 7a, 29-100 Włoszczowa (instalacja na dachu budynku). W przypadku gdy ekspertyza techniczna wykonana dla danego obiektu (lub jego elementu konstrukcyjnego) uniemożliwi montaż instalacji fotowoltaicznej na pokryciu dachowym zgodnie z projektem budowlanym należy w projekcie wykonawczym przewidzieć rozwiązanie zamienne umożliwiające zamontowanie instalacji fotowoltaicznej w tym miejscu np. poprzez wzmocnienie pokrycia lub poprzez montaż dodatkowej konstrukcji wsporczej przenoszącej jej ciężar i ciężar instalacji fotowoltaicznej na inne elementy konstrukcyjne obiektu po dokonaniu ich sprawdzenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem oświetlenia w technologii LED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia w Części 2 obejmuje: - wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i towarzyszących, - dostawa nowych opraw oświetleniowych oraz źródeł światła ledowych, - wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych i odtworzeniowych, - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, - montaż kompletnych opraw oświetleniowych wraz z montażem żarówek i świetlówek ledowych, - wymiana żarowych i sodowych źródeł światła na źródła ledowe w oprawach, - wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, zgodnie z opracowaniem doboru oświetlenia LED dla każdego z obiektów. Zadanie będzie realizowane na pięciu obiektach użyteczności publicznej: - Zespół Placówek Oświatowych nr 1, ul. Partyzantów 24, 29-100 Włoszczowa, - Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Różana 16, 29-100 Włoszczowa, - Szkoła Podstawowa w Czarncy, ul. Szkolna 16a, 29-100 Włoszczowa, - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie – budynek szkoły, ul. J. Brożka 7, - Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie - budynek przedszkola, ul. J. Brożka 7a, 29-100 Włoszczowa.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi Wykonawcy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)