„Rewitalizacja Parku Żeromskiego” w ramach realizacji projektu, pn.: "Rozwój i uporządkowanie terenów zieleni wraz z elementami rekreacyjnymi na terenie Parku Żeromskiego w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy"

Data publikacji 2018-04-13
Data zakończenia 2018-05-11 00:00:00
Instytucja Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545071-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania polegającego na rewitalizacji Parku Żeromskiego w Warszawie (dz. ew. nr 96 i 113 z obrębu 7-01-11).
Ogólny zakres przedmiotu zamówienia:
• Opracowanie dokumentacji projektowej rewitalizacji Parku Żeromskiego w zakresie niezbędnym do prawidłowego i bezpiecznego wykonania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, zaleceń, zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień, warunków, decyzji i odstąpień.
• Kompleksowe wykonanie robót budowlanych i prac realizacyjnych przewidzianych w opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, a także niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane wraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2907cad8-d1c6-4e7b-b078-589b5303e89f
Biuletyn 545071-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
Regon 365421948
Zamawiajacy adres ulica Hoża
Zamawiajacy adres numer domu 13a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 2774201,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@zzw.waw.pl,
Adres strony url www.zzw.waw.pl
Adres strony internetowej http://zzw.waw.pl/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój i uporządkowanie terenów zieleni wraz z elementami rekreacyjnymi na terenie Parku Żeromskiego w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy” współfinansowanego ze środków UE na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIS.02.05.00-00-0090/16-00 Projektu „Rozwój i uporządkowanie terenów zieleni wraz z elementami rekreacyjnymi na terenie Parku Pole Mokotowskie, Parku Żeromskiego oraz Parku Ogrody Kosmosu w Warszawie” w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zzw.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zzw.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hoża 13a, pok 208, I piętro, 00-528 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu „Rewitalizacja Parku Żeromskiego” w ramach realizacji projektu, pn.: "Rozwój i uporządkowanie terenów zieleni wraz z elementami rekreacyjnymi na terenie Parku Żeromskiego w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy"
Numer referencyjny 33/PN/2018
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania polegającego na rewitalizacji Parku Żeromskiego w Warszawie (dz. ew. nr 96 i 113 z obrębu 7-01-11). Ogólny zakres przedmiotu zamówienia: • Opracowanie dokumentacji projektowej rewitalizacji Parku Żeromskiego w zakresie niezbędnym do prawidłowego i bezpiecznego wykonania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, zaleceń, zezwoleń, pozwoleń, uzgodnień, warunków, decyzji i odstąpień. • Kompleksowe wykonanie robót budowlanych i prac realizacyjnych przewidzianych w opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, a także niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane wraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 5% zamówienia podstawowego. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą prace podobne do wskazanych programie funkcjonalno-użytkowym stanowiących załączniki nr 1 do SIWZ.
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.1.2 zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: a) W zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie zrealizował prace polegające na modernizacji, rewaloryzacji lub rewitalizacji co najmniej jednego obiektu w postaci parku lub ogrodu, którego teren wpisany jest do rejestru zabytków b) W zakresie zdolności technicznych lub zawodowych pozwalających na realizację zamówienia, dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: skieruje do realizacji zamówienia co najmniej: - jedną osobę, która będzie wyznaczona do sprawowania funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń - w specjalności architektonicznej, - jedną osobę, która będzie wyznaczona do sprawowania funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - jedną osobę, która będzie wyznaczona do sprawowania funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobę, która będzie wyznaczona do sprawowania funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania - bez ograniczeń - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - jedną osobę wyznaczoną do zaprojektowania zieleni, która ukończyła studia wyższe na kierunku architektura krajobrazu lub odpowiadające im studia wyższe z zakresu projektowania terenów zieleni i która wykaże się zaprojektowaniem co najmniej dwóch terenów zieleni o powierzchni minimum 2 ha każdy, - co najmniej jedna z osób wymienionych powyżej - wyznaczona do sprawowania funkcji projektanta w specjalności architektonicznej lub wyznaczona do zaprojektowania zieleni z branży architektura krajobrazu, powinna posiadać udokumentowane doświadczenie w projektowaniu obiektów architektury krajobrazu na terenach wpisanych do rejestru zabytków w postaci minimum dwóch projektów parków lub ogrodów historycznych, które wymagały uzyskania pozwolenia konserwatorskiego na realizację prac, - jedną osobę wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która wykaże się odbyciem co najmniej 18 miesięcznej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz posiada minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - jedną osobę wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobę do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, - jedną osobę do wykonywania prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich o charakterze technicznym, prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru, które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, - jedną osobę do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym do prac związanych z remontem fontanny i rekonstrukcją poidełka: z udokumentowanym, co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prac konserwatorskich i restauratorskich prowadzonych przy obiektach kamiennych występujących w przestrzeniach otwartych, na terenie woj. mazowieckiego, UWAGA: Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa powyżej, uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w SIWZ, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Osoba, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazuje te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65). Wskazana osoba musi posiadać przynależność do właściwej izby samorządu budowlanego, czyli powinna być wpisana na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór o świadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu określa załącznik nr 6 do SIWZ; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykaz u określa załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp udowodnił Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu za wyłączeniem postanowień zawartych w §1 ust. 14 oraz § 11 ust. 1 i 2. O zmianie inspektora nadzoru i osób upoważnionych do kontaktów każda ze Stron poinformuje na piśmie. 2. Oprócz okoliczności przewidzianych w umowie, wprowadzenie istotnych zmian do umowy jest dopuszczalne tylko wówczas, gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem: 1) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 4) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa budowlanego, 5) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 6) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 7) konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych lub konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego. 3. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 powyżej. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) powyżej wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i 3) powyżej w terminie 7 dni od daty wejścia w życie nowych przepisów, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawiać Zamawiającemu na piśmie szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikający ze zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) i 3) powyżej. Jeżeli do upływu 7 dni Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wysokości wynagrodzenia, Zamawiający uzna, że zmiana przepisów nie ma wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w ust. 3 powyżej, wpłynęły na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania zakresu podstawowego umowy (Koncepcji, Dokumentacji projektowej i robót w ramach Zadania I)
Znaczenie 7,00
  
Kryteria Koncepcja różanki
Znaczenie 8,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Koncepcja placu zabaw i wybranych elementów wyposażenia parku
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)