Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie.

Data publikacji 2018-04-13
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544815-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 2 do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu.
4. Wykonawca winien wskazać cenę za wszystkie sprzęty wykazane w Załączniku A do SIWZ. Ilości sprzętów w ramach postępowania, są wielkościami orientacyjnymi, a ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu w zakresie jednego modelu sprzętu na rzecz zwiększenia ilości sprzętu w zakresie innego modelu sprzętu) w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia) w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, do wskazanej jednostki UJ na terenie Krakowa.
6. Zamówienia będą realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej przez poszczególne jednostki organizacyjne UJ (z wyłączeniem Collegium Medicum) o ilości zapotrzebowania na sprzęty komputerowe do Wykonawcy z którym będzie podpisana umowa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5c9cd84-eac7-4108-b192-070aa316c815
Biuletyn 544815-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w wersji papierowej należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Straszewskiego 25/22, 31-113 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie.
Numer referencyjny 80.272.45.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 2 do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu. 4. Wykonawca winien wskazać cenę za wszystkie sprzęty wykazane w Załączniku A do SIWZ. Ilości sprzętów w ramach postępowania, są wielkościami orientacyjnymi, a ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu w zakresie jednego modelu sprzętu na rzecz zwiększenia ilości sprzętu w zakresie innego modelu sprzętu) w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia) w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, do wskazanej jednostki UJ na terenie Krakowa. 6. Zamówienia będą realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej przez poszczególne jednostki organizacyjne UJ (z wyłączeniem Collegium Medicum) o ilości zapotrzebowania na sprzęty komputerowe do Wykonawcy z którym będzie podpisana umowa.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow 1. Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy z ewentualną możliwością jej przedłużenia o kolejne 3 miesiące, pod warunkiem niewyczerpania się kwoty określonej w podpisanej umowie. W sytuacji niewyczerpania się kwoty umowy do upływu 6 miesięcy i braku podpisania aneksu przedłużającego jej trwanie, umowa wygasa 2. W przypadku wyczerpania się kwoty umowy przed upływem 6 miesięcy lub w okresie przedłużonym, licząc od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, umowa wygasa.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 2 (dwie) dostawy (tj. odrębne kontrakty) sprzętu komputerowego, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Przez „odrębny kontrakt” zamawiający rozumie jedno, odpłatne zamówienie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu wraz z dowodami określającymi czy dostawy w nim zamieszczone zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. opisu/ów technicznego/ych i/lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Wykonawca powinien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji dotyczą materiały. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków przedmiotowych, tj. np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e producenta, lub wydruk/i ze stron internetowych, lub katalog/i producenta/ów dla oferowanych produktów, w języku angielskim.
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3. dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę wynoszącą 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się wpis na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany zapisów umownych zgodnie z zapisami załącznika nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kryteria merytoryczne (ogólne, szczegółowe)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)