GuidZP400 |
7a9df6bb-b556-4be8-aa34-c71dc15c2c82
|
Biuletyn |
544878-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
|
Regon |
930691990
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-139
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48713444471
|
Zamawiajacy fax |
+48713448561
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@znio.pl
|
Adres strony url |
www.ossolineum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Fundacja
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ossolineum.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ossolineum.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kompleksowa obsługa polegająca na druku i dostawie publikacji dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
|
Numer referencyjny |
DZP-2621-12-2018 ZP/PN/3/2018/ZNIO
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Kompleksowa obsługa polegająca na druku i dostawie publikacji dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich. Termin 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu usługi druku materiałów reklamowych na potrzeby Wydawnictwa Ossolineum, na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla zamówienia podstawowego, o wartości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie z tytułu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp będzie udzielone w przypadku, gdy zostanie wyczerpana kwota przeznaczona na realizację zamówienia podstawowego. Zamówienia będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z dotychczasowym Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje z należytą starannością,: -co najmniej 3 usługi, z których:
a)pierwsza polega na świadczeniu przez okres min 12 miesięcy jednej usługi drukowania materiałów reklamowych, o wartości zamówienia nie niższej niż 30 000,00 zł brutto
( trzydzieści tysięcy zł brutto) lub dwóch o wartości 15 000,00 zł brutto ( piętnastu tysięcy złotych)
b)druga polega na wykonaniu 3 różnych publikacji, których nakład wynosił nie mniej niż 1000 ( tysiąc egzemplarzy – dla każdej publikacji)
c)trzecia polega na wydrukowaniu, w ramach jednego zamówienia co najmniej dwóch publikacji mających charakter ulotek reklamowych
Zamawiający dopuszcza aby wszystkie usługi zostały wykonane łącznie w ramach jednego zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (na wzorze Załącznik nr 5do SIWZ)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w Art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę:
2.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – w zakresie podstawy wykluczenia określonej w pkt VII 2.2. SIWZ. ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca dołączy wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy bądź usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na:
a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w SIWZ, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów;
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów,
c) konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia;
2) w przypadku konieczności zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) mającej bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia, jeżeli jej wpływ dotyczy aktualnie wykonywanych prac,
b) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego, opóźnienia wykonania obowiązków wynikających z umowy przez Zamawiającego lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
3) w zakresie zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie może prowadzić do podwyższenia maksymalnego wynagrodzenia netto określonego w § 4 ust 1. Umowy oraz zmiany cen jednostkowych netto określonych w § 4 ust 4. Umowy, niezależnie od faktycznego rozmiaru lub kosztów prac.
2. Zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, poza zmianą przedstawicieli stron, o których mowa w § 7 umowy. Dla skutecznej zmiany przedstawicieli stron wystarczy pisemne powiadomienie drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|