Kompleksowa obsługa polegająca na druku i dostawie publikacji dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich

Data publikacji 2018-04-13
Data zakończenia 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544878-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Kompleksowa obsługa polegająca na druku i dostawie publikacji dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich. Termin 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a9df6bb-b556-4be8-aa34-c71dc15c2c82
Biuletyn 544878-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Regon 930691990
Zamawiajacy adres ulica ul. Szewska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-139
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713444471
Zamawiajacy fax +48713448561
Zamawiajacy email zamowienia@znio.pl
Adres strony url www.ossolineum.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Fundacja
Dostep dokumentow zamowienia www.ossolineum.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ossolineum.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa obsługa polegająca na druku i dostawie publikacji dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
Numer referencyjny DZP-2621-12-2018 ZP/PN/3/2018/ZNIO
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Kompleksowa obsługa polegająca na druku i dostawie publikacji dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich. Termin 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu usługi druku materiałów reklamowych na potrzeby Wydawnictwa Ossolineum, na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla zamówienia podstawowego, o wartości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie z tytułu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp będzie udzielone w przypadku, gdy zostanie wyczerpana kwota przeznaczona na realizację zamówienia podstawowego. Zamówienia będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z dotychczasowym Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje z należytą starannością,: -co najmniej 3 usługi, z których: a)pierwsza polega na świadczeniu przez okres min 12 miesięcy jednej usługi drukowania materiałów reklamowych, o wartości zamówienia nie niższej niż 30 000,00 zł brutto ( trzydzieści tysięcy zł brutto) lub dwóch o wartości 15 000,00 zł brutto ( piętnastu tysięcy złotych) b)druga polega na wykonaniu 3 różnych publikacji, których nakład wynosił nie mniej niż 1000 ( tysiąc egzemplarzy – dla każdej publikacji) c)trzecia polega na wydrukowaniu, w ramach jednego zamówienia co najmniej dwóch publikacji mających charakter ulotek reklamowych Zamawiający dopuszcza aby wszystkie usługi zostały wykonane łącznie w ramach jednego zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen . Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (na wzorze Załącznik nr 5do SIWZ) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w Art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę: 2.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – w zakresie podstawy wykluczenia określonej w pkt VII 2.2. SIWZ. ,
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca dołączy wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy bądź usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w SIWZ, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, c) konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia; 2) w przypadku konieczności zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) mającej bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia, jeżeli jej wpływ dotyczy aktualnie wykonywanych prac, b) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego, opóźnienia wykonania obowiązków wynikających z umowy przez Zamawiającego lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) w zakresie zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie może prowadzić do podwyższenia maksymalnego wynagrodzenia netto określonego w § 4 ust 1. Umowy oraz zmiany cen jednostkowych netto określonych w § 4 ust 4. Umowy, niezależnie od faktycznego rozmiaru lub kosztów prac. 2. Zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, poza zmianą przedstawicieli stron, o których mowa w § 7 umowy. Dla skutecznej zmiany przedstawicieli stron wystarczy pisemne powiadomienie drugiej strony.
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zlecenia ulotkiA5
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)