GuidZP400 |
d45d576e-5aaf-42a7-b36a-d5de2a37ffc8
|
Biuletyn |
544873-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Morskie Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha
|
Regon |
368811319
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tadeusza Wendy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-655
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48508268241
|
Zamawiajacy email |
kontakt@centrumnauki.eu
|
Adres strony url |
www.centrumnauki.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.centrumnauki.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.centrumnauki.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Morskie Centrum Nauki w Szczecinie, ul. T. Wendy 10, 70-655 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wystawy interaktywnej Morskiego Centrum Nauki w Szczecinie”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wystawy interaktywnej promującej powstanie Morskiego Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie wraz z kontenerem służącym do jej transportu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanie co najmniej jednej dostawy eksponatów muzealnych lub podobnych o wartości min. 100.000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW.
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek do wysokości 25% wynagrodzenia Wykonawcy. Udzielenie zaliczki następuje decyzją Zamawiającego. Do zabezpieczenia zaliczki stosuje się przepisy art. 151 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) Zmiany terminu wykonania umowy lub jej poszczególnych elementów, w tym także zmiany terminów pośrednich.
b) Zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy, jeżeli zmiana ta będzie uzasadniona potrzebami Zamawiającego,
c) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiana ta będzie uzasadniona zmianą zakresu świadczenia.
c) Zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze stron może wystąpić wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany, We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
|
IV 4 4 data |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|