GuidZP400 |
2d90094d-6e2d-48f8-a13d-df4ee4e4e24b
|
Biuletyn |
544826-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43102097700018
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bychawa
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 5660122, 5669 463
|
Zamawiajacy fax |
81 5660115, 5669 463
|
Adres strony url |
www.spzoz.bychawa.pl
|
Adres strony internetowej |
www.spzoz.bychawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.bychawa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Operator pocztowy, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 28 23-100 Bychawa, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych
|
Numer referencyjny |
ZPZ.251.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych podzielonych na 4 części, których szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe
Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Materiały higieniczne
Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Pieluchomajtki
Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Opatrunki specjalistyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazuje podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia-dokumenty tych podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Ulotki, prospekty producenta, oryginalne katalogi dla każdego zaoferowanego asortymentu. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów: Aktualnego dowodu dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym stanem prawnym dla wyrobów klasyfikowanych jako wyroby medyczne i klasyfikowanych jako kosmetyki
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wypełnioną i podpisaną Specyfikacje przedmiotowo-cenową - Załącznik Nr 1A -1 D do SIWZ, Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały przewidziane w załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 B do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieluchomajtki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 C do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 D do SIWZ
|
| |