GuidZP400 |
5ddd618b-23f4-49ac-97d3-b51d2cbf4783
|
Biuletyn |
544742-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii
|
Regon |
125800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 55 26 234,
|
Zamawiajacy fax |
22 55 26 428
|
Zamawiajacy email |
olczak@chem.uw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.chem.uw.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.chem.uw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.chem.uw.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.chem.uw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) lub skan pisma przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.), przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 5.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UNIWERSYTET WARSZAWSKI Wydział Chemii ul. Pasteura 1, 02-093 Warszawa e-mail: olczak@chem.uw.edu.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1”
|
Numer referencyjny |
120/5/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych wolnych od wad, kompletnych, oryginalnie zapakowanych, nie noszących śladów otwierania ani uszkodzeń artykułów biurowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1 w Warszawie.
2. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu.
3. Przedmiotem sukcesywnych dostaw są akcesoria biurowe o parametrach nie gorszych niż opisane w Wykazie artykułów stanowiący Załącznik Nr 1 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonuje, minimum trzy sukcesywne dostawy artykułów biurowych, każda o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (brutto), a w przypadku wykonywanych umów, zrealizowana część umowy musi przekraczać tę kwotę.3. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu znajduje się w art. 5 § 1 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 4 § 1 ust 2 SIWZ - według wzoru stanowiącego Formularz nr 1 do Formularza oferty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane,
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa powyżej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|