GuidZP400 |
4665a184-faac-4955-85b1-5e992a9ec32c
|
Biuletyn |
544507-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach
|
Regon |
27612833500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obywatelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rydułtowy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44280
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 4579090
|
Zamawiajacy fax |
0-32 4579090
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zsp2rydułtowy.pl
|
Adres strony url |
http://zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Nowoczesne pracownie – skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPSL.12.0 2.02-24-044A/16-01 z dnia 30.11.2016 r., zawartej pomiędzy Województwem Śląskim a Powiatem Wodzisławskim
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej, w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30 – parter, pok. nr 13
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Obywatelska 30, 44-280 Rydułtowy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach
|
Numer referencyjny |
ZSP2.KA.081.12.2015
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu do pracowni do rejestracji obrazu oraz ciemni fotograficznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń:
- aparat pełnoklatkowy (FF) – 3 szt. różnego rodzaju,
- profesjonalny spektro – kolorymetr – 1 szt.,
- drukarka specjalistyczna – ploter – 1 szt.,
- zestaw współdziałających z sobą trzech reflektorów studyjnych z lampą – 1 szt.,
- obiektyw długoogniskowy – 2 szt.,
- aparat fotograficzny – lustrzanka cyfrowa – 9 szt. różnego rodzaju,
- aparat fotograficzny – bezlusterkowy – 1 szt.,
- densytometr − refleksyjno-transmisyjny – 1 szt.
3. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30, w godzinach pracy Szkoły.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Działu II SIWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć:
1) oświadczenie o warunkach gwarancji – załącznik nr 3 do Działu III SIWZ – wypełnione
i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy;
2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.),
2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Dotyczy sekcji III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyłącznie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
|