GuidZP400 |
a58b54a4-f6c1-4a1b-977e-0b39a0dab0cd
|
Biuletyn |
543693-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
|
Regon |
91134032800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
054 231 10 33
|
Zamawiajacy fax |
054 232 56 15
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mzoz.pl
|
Adres strony url |
www.bip.mzoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mzoz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2017.1481 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO” Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
|
Numer referencyjny |
ZP.01/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów i urządzeń drukujących w formie leasingu operacyjnego z podziałem na 2 zadania:
1) Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu.
2) Zadanie 2 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie.
2. Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach leasingu z opcją wykupu:
a) Zakup i dostawa 4 sztuk laptopów typ 1 – załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
b) Zakup i dostawa 76 sztuk laptopów typ 2 – załącznik nr 2 do OPZ,
c) Zakup i dostawa 80 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego – załącznik nr 5 do OPZ.
2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1).
3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiadał oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu.
4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentacje w języku polskim.
5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 1, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Zadanie 2 – Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących w ramach leasingu z opcja wykupu:
a) Zakup i dostawa 45 sztuk drukarek – załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
b) Zakup i dostawa 17 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych – załącznik nr 4 do OPZ.
2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1).
3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiada oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu.
4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim.
5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 2, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Okres gwarancji urządzeń – minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy – jest kryterium oceny ofert dla każdego zadania.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu dla powyższego - wymaga w tym zakresie jedynie złożenia oświadczenie w trybie art. 25 a ust. 1 ustawy pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu dla powyższego - wymaga w tym zakresie jedynie złożenia oświadczenie w trybie art. 25 a ust. 1 ustawy pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w min. 2 dostawach komputerów PC lub laptopów wraz z licencjami i oprogramowaniem o wartości min. 100.000,00 zł. każda – dotyczy wykonawcy składającego ofertę na zadanie 1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów dotyczących:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI.II. pkt 1 ppkt 1-3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.1. Dokumenty, o których mowa powyżej:
lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. V. pkt 2 ppkt 3) lit. a) SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty , Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy); Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); Dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów technicznych urządzeń- zgodnie z treścią załącznika nr 1, 2 i 5 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla zadania 1; Dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów technicznych urządzeń- zgodnie z treścią załącznika nr 3 i 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla zadania 2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy – dla zadania 1 i dla zadania 2 – opisane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, możliwe są w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp.
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w formie aneksu.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości rat leasingowych w przypadku zmiany stawki podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach leasingu z opcją wykupu:
a) Zakup i dostawa 4 sztuk laptopów typ 1
b) Zakup i dostawa 76 sztuk laptopów typ 2
c) Zakup i dostawa 80 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego
2. Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1).
3. Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiadał oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu.
4. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentacje w języku polskim.
5. Okres gwarancji urządzeń – minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących w ramach leasingu z opcja wykupu:
a) Zakup i dostawa 45 sztuk drukarek,
b) Zakup i dostawa 17 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.
2. Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1).
3. Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiada oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu.
4. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim.
5. Okres gwarancji urządzeń – minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy – jest kryterium oceny ofert dla każdego zadania.
|
| |