„ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO” Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA

Data publikacji 2018-04-13
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543693-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów i urządzeń drukujących w formie leasingu operacyjnego z podziałem na 2 zadania:
1) Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu.
2) Zadanie 2 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie.
2. Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach leasingu z opcją wykupu:
a) Zakup i dostawa 4 sztuk laptopów typ 1 – załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
b) Zakup i dostawa 76 sztuk laptopów typ 2 – załącznik nr 2 do OPZ,
c) Zakup i dostawa 80 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego – załącznik nr 5 do OPZ.
2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1).
3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiadał oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu.
4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentacje w języku polskim.
5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 1, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Zadanie 2 – Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących w ramach leasingu z opcja wykupu:
a) Zakup i dostawa 45 sztuk drukarek – załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
b) Zakup i dostawa 17 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych – załącznik nr 4 do OPZ.
2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1).
3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiada oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu.
4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim.
5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 2, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Okres gwarancji urządzeń – minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy – jest kryterium oceny ofert dla każdego zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a58b54a4-f6c1-4a1b-977e-0b39a0dab0cd
Biuletyn 543693-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 91134032800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 054 231 10 33
Zamawiajacy fax 054 232 56 15
Zamawiajacy email sekretariat@mzoz.pl
Adres strony url www.bip.mzoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mzoz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2017.1481 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47
Nazwa nadana zamowieniu „ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO” Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
Numer referencyjny ZP.01/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów i urządzeń drukujących w formie leasingu operacyjnego z podziałem na 2 zadania: 1) Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu. 2) Zadanie 2 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie. 2. Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach leasingu z opcją wykupu: a) Zakup i dostawa 4 sztuk laptopów typ 1 – załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), b) Zakup i dostawa 76 sztuk laptopów typ 2 – załącznik nr 2 do OPZ, c) Zakup i dostawa 80 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego – załącznik nr 5 do OPZ. 2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiadał oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu. 4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentacje w języku polskim. 5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 1, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zadanie 2 – Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących w ramach leasingu z opcja wykupu: a) Zakup i dostawa 45 sztuk drukarek – załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), b) Zakup i dostawa 17 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych – załącznik nr 4 do OPZ. 2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiada oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu. 4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. 5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 2, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Okres gwarancji urządzeń – minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy – jest kryterium oceny ofert dla każdego zadania.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 1
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu dla powyższego - wymaga w tym zakresie jedynie złożenia oświadczenie w trybie art. 25 a ust. 1 ustawy pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu dla powyższego - wymaga w tym zakresie jedynie złożenia oświadczenie w trybie art. 25 a ust. 1 ustawy pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie w min. 2 dostawach komputerów PC lub laptopów wraz z licencjami i oprogramowaniem o wartości min. 100.000,00 zł. każda – dotyczy wykonawcy składającego ofertę na zadanie 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów dotyczących: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI.II. pkt 1 ppkt 1-3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.1. Dokumenty, o których mowa powyżej: lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. V. pkt 2 ppkt 3) lit. a) SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty , Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy); Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); Dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów technicznych urządzeń- zgodnie z treścią załącznika nr 1, 2 i 5 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla zadania 1; Dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów technicznych urządzeń- zgodnie z treścią załącznika nr 3 i 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla zadania 2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy – dla zadania 1 i dla zadania 2 – opisane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, możliwe są w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w formie aneksu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości rat leasingowych w przypadku zmiany stawki podatku VAT
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach leasingu z opcją wykupu: a) Zakup i dostawa 4 sztuk laptopów typ 1 b) Zakup i dostawa 76 sztuk laptopów typ 2 c) Zakup i dostawa 80 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego 2. Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3. Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiadał oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu. 4. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentacje w języku polskim. 5. Okres gwarancji urządzeń – minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących w ramach leasingu z opcja wykupu: a) Zakup i dostawa 45 sztuk drukarek, b) Zakup i dostawa 17 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3. Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiada oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu. 4. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. 5. Okres gwarancji urządzeń – minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy – jest kryterium oceny ofert dla każdego zadania.
  

Criterion

Kryteria Wydajnośc procesora
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Koszt zadruku 1 strony
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji urządzeń
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji urządzeń
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)