GuidZP400 |
7ac6ef43-ee65-44e7-bcfe-c4b57589b665
|
Biuletyn |
544538-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
8 Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
35013887100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kraków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 136 250
|
Zamawiajacy fax |
261 136 280
|
Zamawiajacy email |
balice.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.8bltr.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
8. Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie-Balicach, 30-901 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW i KSEROKOPIAREK
|
Numer referencyjny |
7/STN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, faksów i kserokopiarek dla zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia, ilości, a także standardy jakościowe zostały określone w zał. nr 4 do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” i w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
429429,90
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i/lub faksów i/lub kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 złotych brutto każda dostawa (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), z podaniem przedmiotu i miejsca wykonania dostawy, wartości, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy te były lub są wykonywane oraz załączy dowody określające, czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie;
Dowodami o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku gdy wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać referencji, bądź innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw, złoży oświadczenie.
Wskazane jest, aby przedkładane referencje (bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw) zawierały co najmniej:
- informację, że wykonane przez wykonawcę dostawy dotyczyły materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek,
- informację, że to wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy, których dokumenty dotyczą,
- nazwę i adres podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy,
- datę i miejsce wykonania dostaw,
- wartość wykonanych dostaw,
- opinię, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie.
Pod pojęciem „materiałów eksploatacyjnych” zamawiający rozumie tonery i tusze do drukarek, faksów i kserokopiarek w bębnach, kartridżach, pojemnikach.
Przez jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy, kontraktu, zlecenia o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł, wykonanych w okresie 12 miesięcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – w przypadku gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek i/lub faksów i/lub kserokopiarek, wraz z podaniem przedmiotu i miejsca wykonania dostawy, wartości, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy te były lub są wykonywane, z załączonymi dowodami, określającymi czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie – sporządzony zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw” oraz pkt V ppkt 1.3. SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”.
2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”.
3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 do SIWZ – „Parametry proponowanych materiałów równoważnych” – w przypadku, gdy wykonawca oferuje materiały eksploatacyjne równoważne.
4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie określonym w § 11 zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|