Dostawa i montaż agregatu dla systemu chłodzenia w budynku Biblioteki Głównej AGH - KC-zp.272-152/18

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545718-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
• Demontaż i utylizacja istniejącego agregatu wody lodowej, umieszczonego na dachu budynku o wys. ok. 13 m;
• Ewentualny demontaż i ponowny montaż istniejących paneli osłonowych/dźwiękochłonnych na dachu budynku;
• Ewentualnie przesunięcie naczyń przeponowych;
• Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu budynku oraz wykonanie pomiarów;
• Demontaż istniejących urządzeń i elementów uniemożliwiających posadowienie agregatu a później ponowny ich montaż i uruchomienie;
• Montaż nowego agregatu;
• Sprawdzenie i dostosowanie do nowego urządzenia istniejących przyłączy instalacyjnych ( woda lodowa, instalacje zasilania w energię elektryczną);
• Częściowy demontaż i ponowny montaż pokrycia dachowego w miejscu mocowania podstawy urządzenia do istniejącego fundamentu;
• Uruchomienie urządzenia za pośrednictwem autoryzowanego przez producenta serwis lub osoby i zapewnienie prawidłowej pracy istniejącej już instalacji potwierdzone protokołem;
• Przeszkolenia wskazanych przez Użytkownika osób w zakresie obsługi urządzenia;
• Dostarczenie certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat dla zamontowanego urządzenia oraz materiałów użytych przy wykonaniu zamówienia;
• Dostarczenie w dniu odbioru robót kodów serwisowych umożliwiających obsługę
i nastawę parametrów urządzenia po okresie gwarancyjnym;
• Dostarczenie protokołu z uruchomienia urządzenia;
• Dostarczenie stosownych protokołów pomiarów instalacji elektrycznej dla przedmiotowego agregatu, jak i protokołu po montażowego instalacji odgromowej budynku w przypadku jej demontażu;
• Zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego nowego urządzenia;
• Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych wyłącznie poprzez autoryzowany przez producenta urządzenia serwis lub osoby zgodnie z DTR( minimum dwa razy w roku), każdorazowo po przeglądzie należy sporządzić protokół ze stanu urządzenia;

Osoby które będą wykonywać przedmiot zamówienia: tj.
1. Co najmniej jedna osoba posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla:
 urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych;
2. Co najmniej dwie osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla:
 urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych;
Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1 kV
3. osoba która będzie pełnić funkcję kierownika robót montażowych posiadająca uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej tzw. sanitarnej w zakresie urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5cd3a036-5260-44c2-8498-04c94cff5da1
Biuletyn 545718-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Regon 157700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6173595
Zamawiajacy fax (12)6173595
Zamawiajacy email dzp@agh.edu.pl
Adres strony url www.dzp.agh.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.agh.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, paw. C-2, pok. 117
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż agregatu dla systemu chłodzenia w budynku Biblioteki Głównej AGH - KC-zp.272-152/18
Numer referencyjny KC-zp.272-152/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: • Demontaż i utylizacja istniejącego agregatu wody lodowej, umieszczonego na dachu budynku o wys. ok. 13 m; • Ewentualny demontaż i ponowny montaż istniejących paneli osłonowych/dźwiękochłonnych na dachu budynku; • Ewentualnie przesunięcie naczyń przeponowych; • Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu budynku oraz wykonanie pomiarów; • Demontaż istniejących urządzeń i elementów uniemożliwiających posadowienie agregatu a później ponowny ich montaż i uruchomienie; • Montaż nowego agregatu; • Sprawdzenie i dostosowanie do nowego urządzenia istniejących przyłączy instalacyjnych ( woda lodowa, instalacje zasilania w energię elektryczną); • Częściowy demontaż i ponowny montaż pokrycia dachowego w miejscu mocowania podstawy urządzenia do istniejącego fundamentu; • Uruchomienie urządzenia za pośrednictwem autoryzowanego przez producenta serwis lub osoby i zapewnienie prawidłowej pracy istniejącej już instalacji potwierdzone protokołem; • Przeszkolenia wskazanych przez Użytkownika osób w zakresie obsługi urządzenia; • Dostarczenie certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat dla zamontowanego urządzenia oraz materiałów użytych przy wykonaniu zamówienia; • Dostarczenie w dniu odbioru robót kodów serwisowych umożliwiających obsługę i nastawę parametrów urządzenia po okresie gwarancyjnym; • Dostarczenie protokołu z uruchomienia urządzenia; • Dostarczenie stosownych protokołów pomiarów instalacji elektrycznej dla przedmiotowego agregatu, jak i protokołu po montażowego instalacji odgromowej budynku w przypadku jej demontażu; • Zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego nowego urządzenia; • Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych wyłącznie poprzez autoryzowany przez producenta urządzenia serwis lub osoby zgodnie z DTR( minimum dwa razy w roku), każdorazowo po przeglądzie należy sporządzić protokół ze stanu urządzenia; Osoby które będą wykonywać przedmiot zamówienia: tj. 1. Co najmniej jedna osoba posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla:  urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV  aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; 2. Co najmniej dwie osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla:  urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;  aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1 kV 3. osoba która będzie pełnić funkcję kierownika robót montażowych posiadająca uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej tzw. sanitarnej w zakresie urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych;
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia każde polegające na: dostawie wraz z montażem agregatów wody lodowej, każde na kwotę minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto. W przypadku wykazania przez Wykonawcę dostawy ciągłej, część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać na dzień składania ofert wymogi określone przez zamawiającego. W przypadku wykonawców, którzy realizowali dostawy/usługi za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, zamawiający przeliczy wartość tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: − zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; − sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; − zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; − czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) Wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie są: b) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, c) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa w lit.a); Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dowodów o których mowa w lit. b).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Opis techniczny wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia zgodności parametrów technicznych oferowanych urządzeń, Wykonawcy muszą do oferty dołączyć wykaz parametrów technicznych oferowanych urządzeń, zgodnych ze specyfikacją techniczną urządzeń opisaną j.w., np. w formie kart katalogowych producenta w języku polskim. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Sprzedawcy w następującym zakresie: a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: • następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, • następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b. wysokości wynagrodzenia w przypadku: • zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, c. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: • niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; • pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, • pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. d. osób przewidzianych do realizacji przedmiotu Umowy przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób; 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie sprzedawcy.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Moc chłodnicza urządzenia
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Współczynnik efektywności energetycznej (chłodzenie) EER
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)