GuidZP400 |
972b6e6d-b232-4e17-9bf4-e3a05212a2ce
|
Biuletyn |
545471-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
15012365700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sabinowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62/64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(034) 378 53 00, 378 53 01
|
Zamawiajacy fax |
(034) 378 53 32
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cspsp.pl
|
Adres strony url |
www.cspsp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cspsp.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie odzieży specjalnej oraz obuwia dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej
|
Numer referencyjny |
WT.2370.10.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej oraz obuwia, w następującym asortymencie i ilościach: lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Ilość Zam.zasadnicze/Ilość Prawo opcji 1 ZADANIE I Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka z rękawami) + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości 90 kpl. 40 kpl.; 2 ZADANIE II Ubranie koszarowe 3-częściowe + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości 90 kpl. 40 kpl.; 3 ZADANIE III Ubranie kadry dowódczo – sztabowej 30 kpl. 20 kpl.; 4 ZADANIE IV Buty dla kadry dowódczo – sztabowej 30 par 20 par; 5 ZADANIE V Obuwie koszarowe 50 par 20 par;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące rozmiarów stanowią załączniki nr 1.1 ÷ 1.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25 z późn. zm.).
- Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.)
4. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące max. 36 miesięcy (kryterium oceniane)
5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych powyżej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów łącznie do maksymalnej ilości wskazanej w pkt. 1.
6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 31.03.2019 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu;
7. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 ÷ 1.5 do siwz.
8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64.
9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury.
10. Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w terminach określonych dla poszczególnych zadań w załącznikach 1.1 ÷ 1.5 do siwz;
11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze.
12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. 2017 poz. 1221).
13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku.
14. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie
|
Cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów.
2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z przekazaniem rozmiarów.
3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Wzór stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SIWZ); 2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy; 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca wymaga przedłożenie oryginału tego dokumentu. Dopuszcza się złożenia z ofertą potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą lecz nie złączony z nią na stałe przed upływem terminu składania ofert. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającą na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór zostanie zamieszczony wraz z informacjami z otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 14.31. oraz 14.32. SIWZ, na stronie internetowej www.cspsp.pl
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Nr zadania/Przedmiot zamówienia/Wysokość wadium: I Ubrania koszarowe 4-częściowe 900,00 zł; II Ubrania koszarowe 3-częściowe 600,00 zł; III Ubranie kadry dowódczo – sztabowej 400,00 zł; IV Buty dla kadry dowódczo – sztabowej 150,00 zł; V Obuwie koszarowe 150,00 zł;
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w niniejszej SIWZ.
5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą).
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.
8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawca traci wadium, gdy:
1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) konieczności wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającej zmian cech towaru;
b) konieczności korzystnej dla Zamawiającej zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą cech towaru;
c) gdy świadczenie Wykonawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
d) likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającą wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawców;
e) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającej okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia;
f) zmiany stawki podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy – dotyczy ceny brutto;
g) gdy zajdą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. Wykonawca wyodrębni i oznaczy klauzulą „TAJNE” (wyraźny czerwony napis) te elementy oferty, które zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 3. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią informacje odczytane na otwarciu ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie ujawni tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu wykazania zasadności zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego utajnienia z jego oferty tych informacji w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 1503 ze zm.) tj. tych informacji (wiadomości), które spełniają łącznie następujące warunki: 1) nieujawnione zostały do wiadomości publicznej; 2) są to informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, 3) przedsiębiorca podjął co do nich niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zamawiająca zobowiązuje się do zapewnienia ochrony prawnej informacji po złożeniu przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w tym zakresie
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany dostarczyć uchwałę, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka z rękawami) + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów.
2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z przekazaniem rozmiarów.
3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa 90 kpl. ubrań koszarowych 4-częściowych (kamizelka z dopinanymi rękawami) + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości (zamówienie zasadnicze) oraz 40 kpl. ubrań koszarowych 4-częściowych (kamizelka z dopinanymi rękawami) + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości (zamówienie w ramach prawa opcji) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ubranie koszarowe 3-częściowe + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów.
2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z przekazaniem rozmiarów.
3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
|
Zalacznik krotki opis |
1.Dostawa 90 kpl. ubrań koszarowych 3-częściowych + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości (zamówienie zasadnicze) oraz 40 kpl ubrań koszarowych 3-częściowych + emblemat CSPSP wraz ze znakiem identyfikacyjnym miejscowości (zamówienie w ramach prawa opcji) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ubrania kadry dowódczo – sztabowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów.
2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z przekazaniem rozmiarów.
3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa 30 kpl. ubrań kadry dowódczo-sztabowej (zamówienie zasadnicze) oraz 20 kpl. ubrań dla kadry dowódczo-sztabowej (zamówienie w ramach prawa opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Buty dla kadry dowódczo-sztabowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów.
2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z przekazaniem rozmiarów.
3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa 30 par butów dla kadry dowódczo-sztabowej (zamówienie zasadnicze) oraz 20 par butów dla kadry dowódczo-sztabowej (zamówienie w ramach prawa opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie koszarowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Maksymalny czas wykonania zamówienia zasadniczego liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę rozmiarów, stanowi kryterium oceniane. Zaoferowany termin realizacji zamówienia nie może być jednak dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania rozmiarów.
2. W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji, obowiązywał będzie termin realizacji jak dla zamówienia zasadniczego, liczony od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia wraz z przekazaniem rozmiarów.
3. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do jednorazowego lub wielokrotnego złożenia zamówienia w terminie do dnia 31.03.2019 roku na dostawę towaru w ramach prawa opcji, w zakresie wskazanym w siwz, według zaoferowanych cen jednostkowych oraz terminu realizacji na zasadach określonych w umowie
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa 50 par obuwia koszarowego (zamówienie zasadnicze) oraz 20 par obuwia koszarowego (zamówienie w ramach prawa opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do siwz.
|
| |