GuidZP400 |
17791aef-2dd0-4fd3-ad69-73fe79adaea9
|
Biuletyn |
545625-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29299400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 4306317
|
Zamawiajacy fax |
12 4306212
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@dpskrakowska.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dpskrakowska.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpskrakowska.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpskrakowska.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, sekretariat.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nr 1, nr 2, nr 3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. sukcesywna dostawa do Zamawiającego, w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2018 r. mięsa (wieprzowego, wołowego, podrobów), produktów mięsnych (wędliny, szynki, pasztety), drobiu i konserw w podziale na 3 n/w części: Część nr 1: mięso i produkty mięsne, Część nr 2: drób, Część nr 3: konserwy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1. mięso i produkty mięsne; nr 5.2. asortyment dla części nr 2. drób; nr 5.3 asortyment dla części nr 3. konserwy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego , do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w każdej części.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie VI ppkt 2.2.a) niniejszej SIWZ; 7.3.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i zmiany asortymentu objętego umową, do wysokości kwoty określonej w § 4 pkt 1 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. sukcesywna dostawa do Zamawiającego, w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2018 r. mięsa (wieprzowego, wołowego, podrobów), produktów mięsnych (wędliny, szynki, pasztety). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1. mięso i produkty mięsne;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. sukcesywna dostawa do Zamawiającego, w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2018 r. drobiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.2. asortyment dla części nr 2. drób.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
konserwy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2018 r. tj. sukcesywna dostawa do Zamawiającego, w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2018 r. konserw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1. mięso i produkty mięsne; nr 5.2. asortyment dla części nr 2. drób; nr 5.3 asortyment dla części nr 3. konserwy.
|
| |