GuidZP400 |
6a947f56-601b-4e70-a79f-510b0f970380
|
Biuletyn |
545663-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
|
Regon |
29178200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szarych Szeregów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
059 8422021 do 23
|
Zamawiajacy fax |
598 427 449
|
Zamawiajacy email |
rckik@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
listownie Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI
|
Numer referencyjny |
6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ( zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym
postępowaniu.
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zamówienia w walutach obcych.
11. Wspólny słownik zamówień CPV:
12. 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
86400,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1ustawy Pzp,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. WYKONAWCA może rozwiązać umowę w każdym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku:
1.1. rażącego naruszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO postanowień umowy, braku współdziałania ZAMAWIAJĄCEGO przy wykonywaniu umowy przez okres
2 kolejnych miesięcy,
1.2. opóźnienia z zapłatą wynagrodzenia określonego w umowie przekraczającej
3 miesiące,
1.3. nadzwyczajnej zmiany stosunków, której strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu umowy, jeżeli spełnienie świadczenia WYKONAWCY w zmienionych warunkach groziłoby rażącą stratą.
2. ZAMAWIAJĄCY może rozwiązać umowę w każdym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku:
2.1. rażącego naruszenia przez WYKONAWCĘ postanowień umowy,
2.2. nadzwyczajnej zmiany stosunków, której strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu umowy, jeżeli spełnienie świadczenia WYKONAWCY w zmienionych warunkach groziłoby rażącą stratą.
3. Strony oświadczają, że będą dążyć, aby wszelkie ewentualne spory odnośnie treści lub wykonania umowy rozwiązywać polubownie. Jeżeli rozwiązanie polubowne nie będzie możliwe, na żądanie każdej ze stron spór zostanie rozstrzygnięty przez sąd powszechny właściwy dla siedziby powoda albo sąd właściwy dla siedziby ZAMAWIAJĄCEGO.
4. Wszelkie ustalenia związane z umową strony będą przyjmowały w formie pisemnej,
w postaci protokołów uzgodnień.
5. W przypadku odstąpienia od umowy z winy WYKONAWCY lub rozwiązania umowy z powodu rażącego naruszenia przez WYKONAWCĘ postanowień umowy, WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną w wysokości 10 % kwoty wynagrodzenia określonego w §8 ust. 1.
6. W przypadku, gdy szkoda przewyższa ustanowioną karę umowną, ZAMAWIAJĄCY ma prawo żądać dodatkowo odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
7. ZAMAWIAJĄCY ma prawo żądać od WYKONAWCY odszkodowania na zasadach ogólnych jeżeli WYKONAWCA nie wykonuje, bądź nienależycie wykonuje zobowiązania wynikające z umowy.
8. W przypadku nieuregulowania przez ZAMAWIAJĄCEGO płatności w terminie umownym WYKONAWCY przysługuje prawo naliczania odsetek w wysokości ustawowej za każdy dzień zwłoki.
9. WYKONAWCA nie może przenosić na osoby trzecie zobowiązań płatniczych ZAMAWIAJĄCEGO z tytułu niniejszej umowy bez jego uprzedniej zgody wyrażonej na piśmie.
10. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zmian, uzupełnień umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
12. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym egzemplarzy dla ZAMAWIAJĄCEGO i WYKONAWCY.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|