Dostawa 140 sztuk worków marynarza

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545110-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest dostawa 140 worków marynarza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ. Wzór poglądowy jest udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 314963e2-503e-4f25-b45f-975e897be99d
Biuletyn 545110-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 1213749700000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.policja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 140 sztuk worków marynarza
Numer referencyjny 80/Ckt/18/ESz
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest dostawa 140 worków marynarza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SIWZ. Wzór poglądowy jest udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-28T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin końcowy realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie później niż do dnia 28 czerwca 2018 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: - dostarczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - łącznie minimum 60 sztuk toreb podróżnych/worków w ramach maksymalnie 3 zamówień, z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć na wezwanie Zamawiającego wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 SIWZ – zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać zamówienia polegające na wykonaniu dostarczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, łącznie minimum 60 sztuk toreb podróżnych/worków w ramach maksymalnie 3 zamówień, z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące. Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane – wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ). W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: - Wzór oferowanego wyrobu oznakowanego nazwą firmy. W przypadku nie dołączenia wzorów oferowanych wyrobów w terminie składania ofert, oferta zostanie odrzucona. Uzupełnienie wzorów oferowanych przedmiotów zamówienia na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie ma zastosowania w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych w ofercie wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej. - Kartę katalogową produktu i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, w języku polskim. - Dokument potwierdzający zgodność parametrów technicznych i funkcjonalno – użytkowych oferowanych worków z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (np. wyniki badań laboratoryjnych użytych materiałów) lub oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w SIWZ. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych nie powodujących zmiany przedmiotu umowy i nie powodujących podwyższenia ceny; 2) zachodzi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy w związku z przedłużającą się procedurą przetargową na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy o czas trwania procedury odwoławczej; 3) nastąpi zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie będzie miała wpływu na wartość brutto przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. 2. Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenia oferty odwołującego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty; 3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia. 4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławcze stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Criterion

Kryteria termin końcowy realizacji dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria jakość wykonania wyrobu
Znaczenie 35,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)