Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia dla jednostek obsługiwanych przez Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe w Łomiankach.

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544862-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dostawa wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki
b) Szkoła podstawowa nr 3 w Łomiankach , ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki
c) Szkoła Podstawowa nr 2 w Łomiankach , ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki
Dostawy będą realizowane we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Dostawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego w formie informacji pisemnej lub telefonicznej, w dni robocze(poniedziałek – piątek), w godzinach od 8:00 do 13:00, do lokalizacji wskazanych powyżej.
3.2 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
3.3 Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór formularza cenowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d21e539-39ac-4428-b676-d96f7a4674ba
Biuletyn 544862-N-2018
Zamawiajacy nazwa Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Regon 015633558
Zamawiajacy adres ulica Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łomianki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227510474
Zamawiajacy fax 227515915
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@icds.pl
Adres strony url http://bip.icds.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach działa w imieniu jednostek Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach ul. Warszawska 73,05-092 Łomianki, Szkoła Podstawowa nr 2 w Łomiankach ul. Partyzantów 31,05-092 Łomianki, Szkoła Podstawowa nr 3 w Łomiankach, ul. Staszica 2,05-092 Łomianki
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.icds.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia dla jednostek obsługiwanych przez Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe w Łomiankach.
Numer referencyjny DA.26.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dostawa wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach: a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki b) Szkoła podstawowa nr 3 w Łomiankach , ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki c) Szkoła Podstawowa nr 2 w Łomiankach , ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki Dostawy będą realizowane we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Dostawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego w formie informacji pisemnej lub telefonicznej, w dni robocze(poniedziałek – piątek), w godzinach od 8:00 do 13:00, do lokalizacji wskazanych powyżej. 3.2 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.3 Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór formularza cenowego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-18T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy polegających na dostawie mebli o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, dla każdej z części,wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1.2.2 i 5.1.2.3 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.5.4 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 5.3 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy; 5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.4.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.4.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych) warunki o których mowa w pkt. 5.1.2.3.1 SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów o których mowa powyżej spełni wymagany ww. warunek.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2.2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; - na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5 SIWZ;6.2.3 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.2.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa dokumenty dotyczące tego podmiotu o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ- na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5 SIWZ; 6.2.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; zamiast dokumentu o których mowa w pkt 6.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.6 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie kryteriow selekcji 6.1.1 Aktualnego na dzień składania ofert Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda; 6.1.5.1.1 Wykazu należycie wykonanych dwóch dostaw polegających na dostawie mebli na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.1.1 Aktualnego na dzień składania ofert Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda; 6.1.5.1.1 Wykazu należycie wykonanych dwóch dostaw polegających na dostawie mebli na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda; 6.1.5.1.1 Wykazu należycie wykonanych dwóch dostaw polegających na dostawie mebli na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części I – 2 250,00 00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). Dla części II – 1 250,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). Dla części III – 2 100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w części dotyczącej terminu jej wykonania oraz wysokości wynagrodzenia w przypadku potrzeby uwzględnienia przy jej wykonaniu zmian dokumentacji technicznej oraz w razie konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Ewentualne spory związane z realizacją niniejszej umowy, strony poddają pod rozstrzygniecie sądu właściwego ze względu na siedzibę Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Szkoły podstawowej nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach: a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach ul. Warszawska 73,05-092 Łomianki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Szkoły podstawowej nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ dla części II). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach: Szkoła Podstawowa nr 2 w Łomiankach , ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Szkoły podstawowej nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ dla części III). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach: Szkoła podstawowa nr 3 w Łomiankach , ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)