Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Subregionu tarnowskiego etap I - Grodzisko – Miejski Park Zieleni i Wypoczynku w miejscowości Czchów - zwiększenie atrakcyjności Gminy Czchów poprzez aranżację Wzgórza zamkowego – „Dostawa Obiektów Militarnych”

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Gmina Czchów
Miejscowość Czchów
Województwo małopolskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545176-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 378100009, 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa obiektów militarnych oraz dostawa tablic informacyjno-kierunkowych w ramach zadania: Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Subregionu tarnowskiego etap I - Grodzisko – Miejski Park Zieleni i Wypoczynku w miejscowości Czchów - zwiększenie atrakcyjności Gminy Czchów poprzez aranżację Wzgórza zamkowego w podziale na 19 części, według poniższego zestawienia. Repliki obiektów (część 1-18) nawiązują do oryginalnego wyposażenia i stanowić będą atrakcję turystyczną. Część 19 obejmuje dostawę tablic informacyjno-kierunkowych przedstawiających rozmieszczeniem obiektów.
Szlak Średniowieczny:
1) Część 1 – Onager – replika
2) Część 2 – Pluteja- replika
3) Część 3 – Hak niszczycielski- replika
4) Część 4 - Kusza wałowa- replika
5) Część 5 – Dźwig do oblewania smołą- replika
6) Część 6 – Drabina szturmowa- replika
7) Część 7 – Taran- replika
8) Część 8 – Trebusz- replika
9) Część 9 – Perriere- replika
10) Część 10 – Hufnica XV w. na lawecie- replika
11) Część 11 – Wineja – replika
Szlak nowożytny:
12) Część 12 – Falkonet mały XVII w. na lawecie- replika
Szlak II wojny światowej:
13) Część 13 – CKM na stanowisku 3 sztuki - replika
14) Część 14 – Kuchnia polowa- replika
15) Część 15 – Armata ZIS 2 II wojna światowa- replika
16) Część 16 – Armata kal. 122 mm- replika
17) Część 17 – Armata dywizyjna D-44 85 mm- replika
18) Część 18 – Armata przeciwlotnicza S-60- replika
19) Część 19 – 9 szt. tablic informacyjno-kierunkowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu).
3.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
3.4. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 877fb35b-6a2e-4b52-bc83-d9c2e989378c
Biuletyn 545176-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Czchów
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Czchów
Zamawiajacy kod pocztowy 32860
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 014 66 21 710
Zamawiajacy fax 014 66 21 733
Zamawiajacy email srodowisko@czchow.pl
Adres strony url www.czchow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane w ramach: Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6.Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu. Podziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przetargi.czchow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Czchowie, 32-860 Czchów, ul. Rynek 12, dziennik podawczy (Parter).
Nazwa nadana zamowieniu Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Subregionu tarnowskiego etap I - Grodzisko – Miejski Park Zieleni i Wypoczynku w miejscowości Czchów - zwiększenie atrakcyjności Gminy Czchów poprzez aranżację Wzgórza zamkowego – „Dostawa Obiektów Militarnych”
Numer referencyjny ITI.271.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa obiektów militarnych oraz dostawa tablic informacyjno-kierunkowych w ramach zadania: Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Subregionu tarnowskiego etap I - Grodzisko – Miejski Park Zieleni i Wypoczynku w miejscowości Czchów - zwiększenie atrakcyjności Gminy Czchów poprzez aranżację Wzgórza zamkowego w podziale na 19 części, według poniższego zestawienia. Repliki obiektów (część 1-18) nawiązują do oryginalnego wyposażenia i stanowić będą atrakcję turystyczną. Część 19 obejmuje dostawę tablic informacyjno-kierunkowych przedstawiających rozmieszczeniem obiektów. Szlak Średniowieczny: 1) Część 1 – Onager – replika 2) Część 2 – Pluteja- replika 3) Część 3 – Hak niszczycielski- replika 4) Część 4 - Kusza wałowa- replika 5) Część 5 – Dźwig do oblewania smołą- replika 6) Część 6 – Drabina szturmowa- replika 7) Część 7 – Taran- replika 8) Część 8 – Trebusz- replika 9) Część 9 – Perriere- replika 10) Część 10 – Hufnica XV w. na lawecie- replika 11) Część 11 – Wineja – replika Szlak nowożytny: 12) Część 12 – Falkonet mały XVII w. na lawecie- replika Szlak II wojny światowej: 13) Część 13 – CKM na stanowisku 3 sztuki - replika 14) Część 14 – Kuchnia polowa- replika 15) Część 15 – Armata ZIS 2 II wojna światowa- replika 16) Część 16 – Armata kal. 122 mm- replika 17) Część 17 – Armata dywizyjna D-44 85 mm- replika 18) Część 18 – Armata przeciwlotnicza S-60- replika 19) Część 19 – 9 szt. tablic informacyjno-kierunkowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). 3.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. 3.4. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.4. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z nich (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dla części 1-18 § 14 DOPUSZCZALNOŚĆ ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji w terminie tj. zdarzeń zewnętrznych nadzwyczajnych, niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia spowodowanych np. działaniami wojennymi, zamieszkami lub działaniem sił przyrody, w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; - o okres czasu w którym wykonawca z powyższych względów nie mógł realizować zamówienia, 2) wynagrodzenia: a) w przypadku urzędowej zmiany podatków ponoszonych przez wykonawcę (w szczególności podatku VAT); b) zmiany przedmiotu umowy, o której mowa poniżej w punkcie 3); - w wysokości wynikającej z wprowadzanej zmiany; 3) zmiany przedmiotu umowy: a) w przypadku zmian technologicznych takich jak konieczność zrealizowania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych/materiałów niż wskazanych w dokumentacji w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) w przypadku niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń - poprzez zastąpienie takich materiałów lub urządzeń materiałami lub urządzeniami dostępnymi, c) w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub o wyższych parametrach użytkowych, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, w tym pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy - urządzeń - poprzez zastąpienie takich materiałów lub urządzeń materiałami lub urządzeniami dostępnymi, 4) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 5) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 6) przypadku uchwalenia lub zmiany obowiązujących przepisów, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy; 7) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formy pisemnej pod rygorem nieważności. dla cześć 19 § 10 DOPUSZCZALNOŚĆ ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji w terminie tj. zdarzeń zewnętrznych nadzwyczajnych, niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia spowodowanych np. działaniami wojennymi, zamieszkami lub działaniem sił przyrody, w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; - o okres czasu w którym wykonawca z powyższych względów nie mógł realizować zamówienia, 2) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 3) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 4) przypadku uchwalenia lub zmiany obowiązujących przepisów, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy; 5) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania umowy.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Onager – replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Pluteja- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – Hak niszczycielski- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 - Kusza wałowa- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – Dźwig do oblewania smołą- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 – Drabina szturmowa- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7 – Taran- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8 – Trebusz- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9 – Perriere- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10 – Hufnica XV w. na lawecie- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11 – Wineja – replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12 – Falkonet mały XVII w. na lawecie- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13 – CKM na stanowisku 3 sztuki - replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część 14 – Kuchnia polowa- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część 15 – Armata ZIS 2 II wojna światowa- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część 16 – Armata kal. 122 mm- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część 17 – Armata dywizyjna D-44 85 mm- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część 18 – Armata przeciwlotnicza S-60- replika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 1-18) wynosi 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część 19 – 9 szt. tablic informacyjno-kierunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia, rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu). Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 24,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria konserwacja
Znaczenie 16,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)