ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ , ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ MATERIAŁOW DO HIGIENIZACJI”

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545175-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy,oddzielny dla każdej częsći.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 867a16fe-2bd5-47b9-8f0a-243cf8709669
Biuletyn 545175-N-2018
Zamawiajacy nazwa 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Regon 32098789500000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10A
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 48 38,
Zamawiajacy fax 261 45 23 98
Zamawiajacy email 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mon.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ , ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ MATERIAŁOW DO HIGIENIZACJI”
Numer referencyjny 25-ZP-04-18- 22
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy,oddzielny dla każdej częsći.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :  dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków do utrzymania czystości o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z umów. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;  dla części 2 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków higieny osobistej o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;  dla części 3 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków czystości o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno.  Wykażą że dysponują, lub będą dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami tj. posiadającą świadectwo ukończenia kursu dydaktycznego z zakresu BHP, lub studiów podyplomowych w zakresie BHP , która poprowadzi szkolenie w zakresie BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami higieny kuchennej będącej przedmiotem zamówienia. (dotyczy części 1 zamówienia)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ);
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych dostaw według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. c b) wykaz osób według załącznika nr 12 (dla części 1) do SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w pkt.5 ppkt.5.1. lit. c SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ. c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :  dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków do utrzymania czystości o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z umów. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;  dla części 2 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków higieny osobistej o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;  dla części 3 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków czystości o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno.  Wykażą że dysponują, lub będą dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami tj. posiadającą świadectwo ukończenia kursu dydaktycznego z zakresu BHP, lub studiów podyplomowych w zakresie BHP , która poprowadzi szkolenie w zakresie BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami higieny kuchennej będącej przedmiotem zamówienia. (dotyczy części 1 zamówienia)
Inne dokumenty niewymienione 7.5. W celu potwierdzania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zmawiający żąda (na wezwanie) : 1. oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zgodny z SIWZ (załącznik nr 11 do SIWZ)  dla części 1 a) decyzję ministra zdrowia na obrót produktem biobójczym w pozycjach: 30, 31, 34, 39, 41-43, 48-51, formularza cenowego, b) opinie PZH lub innego niezależnego laboratorium dla poz. 29-44, 47-50 formularza cenowego, c) karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub chemicznego dla pozycji 29-44, 47-51, 58, 59 formularza cenowego, d) wyniki badań potwierdzające biodegradalność i zawartość suchej substancji organicznej przeprowadzone przez niezależne laboratorium w poz. 30 formularza cenowego, e) instrukcję sposobu użycia gwarantującą skuteczności wykonania zabiegów mycia i ( lub) dezynfekcji, f) certyfikat ISO 9001 potwierdzający wdrożenie systemu jakością  dla części 2 a) poświadczenie posiadania AQAP 210 lub 2120 zgodny z przedmiotem zamówienia, b) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. ( Dz. U 2001 r. Nr 42 poz. 473 z późn.zm.) karty charakterystyki i etykiety proponowanych kosmetyków. c) Wydruk ( potwierdzenie) notyfikacji CPNP dla poz. 1,2,3 formularza cenowego. d) badanie niezależnego laboratorium dla poz. 3 formularza cenowego, e) kartę charakterystyki preparatu chemicznego dla poz. 4 formularza cenowego,
Czy wadium 1
Wadium 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości -dla części 1- 8 200,00 zł - dla części 2 - 2 800,00 zł - dla części 3 - 2 400,00 zł 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 25-ZP-04-18-. 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki do utrzymania czystości służba żywnościowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki higieny osobistej służba mundurowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki czystości – Infrastruktura.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)