GuidZP400 |
867a16fe-2bd5-47b9-8f0a-243cf8709669
|
Biuletyn |
545175-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
|
Regon |
32098789500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 48 38,
|
Zamawiajacy fax |
261 45 23 98
|
Zamawiajacy email |
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mon.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ , ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ MATERIAŁOW DO HIGIENIZACJI”
|
Numer referencyjny |
25-ZP-04-18- 22
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy,oddzielny dla każdej częsći.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :
dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków do utrzymania czystości o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z umów. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
dla części 2 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków higieny osobistej o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
dla części 3 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków czystości o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno.
Wykażą że dysponują, lub będą dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami tj. posiadającą świadectwo ukończenia kursu dydaktycznego z zakresu BHP, lub studiów podyplomowych w zakresie BHP , która poprowadzi szkolenie w zakresie BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami higieny kuchennej będącej przedmiotem zamówienia. (dotyczy części 1 zamówienia)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji;
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ),
c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ)
d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ);
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych dostaw według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. c
b) wykaz osób według załącznika nr 12 (dla części 1) do SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w pkt.5 ppkt.5.1. lit. c SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :
dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków do utrzymania czystości o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z umów. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
dla części 2 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków higieny osobistej o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
dla części 3 zamówienia – jedną umowę na dostawę środków czystości o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa umowa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno.
Wykażą że dysponują, lub będą dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami tj. posiadającą świadectwo ukończenia kursu dydaktycznego z zakresu BHP, lub studiów podyplomowych w zakresie BHP , która poprowadzi szkolenie w zakresie BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami higieny kuchennej będącej przedmiotem zamówienia. (dotyczy części 1 zamówienia)
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.5. W celu potwierdzania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zmawiający żąda (na wezwanie) :
1. oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zgodny z SIWZ (załącznik nr 11 do SIWZ)
dla części 1
a) decyzję ministra zdrowia na obrót produktem biobójczym w pozycjach: 30, 31, 34, 39, 41-43, 48-51, formularza cenowego,
b) opinie PZH lub innego niezależnego laboratorium dla poz. 29-44, 47-50 formularza cenowego,
c) karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub chemicznego dla pozycji 29-44, 47-51, 58, 59 formularza cenowego,
d) wyniki badań potwierdzające biodegradalność i zawartość suchej substancji organicznej przeprowadzone przez niezależne laboratorium w poz. 30 formularza cenowego,
e) instrukcję sposobu użycia gwarantującą skuteczności wykonania zabiegów mycia i ( lub) dezynfekcji,
f) certyfikat ISO 9001 potwierdzający wdrożenie systemu jakością
dla części 2
a) poświadczenie posiadania AQAP 210 lub 2120 zgodny z przedmiotem zamówienia,
b) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. ( Dz. U 2001 r. Nr 42 poz. 473 z późn.zm.) karty charakterystyki i etykiety proponowanych kosmetyków.
c) Wydruk ( potwierdzenie) notyfikacji CPNP dla poz. 1,2,3 formularza cenowego.
d) badanie niezależnego laboratorium dla poz. 3 formularza cenowego,
e) kartę charakterystyki preparatu chemicznego dla poz. 4 formularza cenowego,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości
-dla części 1- 8 200,00 zł
- dla części 2 - 2 800,00 zł
- dla części 3 - 2 400,00 zł
9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez:
NBP O/Szczecin o numerze rachunku:
94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 25-ZP-04-18-.
9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”.
9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki do utrzymania czystości służba żywnościowa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki higieny osobistej służba mundurowa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości – Infrastruktura.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków do utrzymania czystości oraz materiałów do higienizacji dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
|
| |