GuidZP400 |
530a5cd0-39e9-45a8-910c-7ed6cf6b5d2e
|
Biuletyn |
544818-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
|
Regon |
23119002000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zawidowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 213 987
|
Zamawiajacy fax |
757 213 906
|
Zamawiajacy email |
mkozak@lcm-luban.pl
|
Adres strony url |
www.lcm-luban.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lcm-luban.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lcm-luban.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości
|
Numer referencyjny |
ZP/05/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2 Dostawa w części nr 1 obejmuje również nieodpłatne użyczenie dozowników na czas trwania umowy. Dozowniki i forma użyczenia zostały opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
3 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4 Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1 - AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – NALEŻY WSKAZAĆ MIEJSCE DOSTĘPNOŚCI WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ POD OKREŚLONYMI ADRESAMI INTERNETOWYMI OGÓLNODOSTĘPNYCH I BEZPŁATNYCH BAZ DANYCH (PKT. VII.6 SIWZ) / ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. VII.3 SIWZ). 2. OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia). UWAGA: wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (dotyczy części Nr 1 i 2) oraz posiada karty produktu (dotyczy Części nr 1 poz. 1,2,3,4,5,7,8,9,10,11,12 Załącznika Nr do SIWZ oraz poz. 1,2,3,4 Załącznika Nr 3 do SIWZ) – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO - zarówno oświadczenie jak i karty produktu.
Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia.
2. Na karcie produktu należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. poz. Nr 1 część Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ, poz. Nr 1 część Nr 1 Załącznika Nr 3 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać: 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 4. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 5. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 6. wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 7. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w ostanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta we wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły gospodarcze do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2 Dostawa w części nr 1 obejmuje również nieodpłatne użyczenie dozowników na czas trwania umowy. Dozowniki i forma użyczenia zostały opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
3 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4 Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |