Dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544818-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2 Dostawa w części nr 1 obejmuje również nieodpłatne użyczenie dozowników na czas trwania umowy. Dozowniki i forma użyczenia zostały opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
3 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4 Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 530a5cd0-39e9-45a8-910c-7ed6cf6b5d2e
Biuletyn 544818-N-2018
Zamawiajacy nazwa Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Regon 23119002000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawidowska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lubań
Zamawiajacy kod pocztowy 59800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 213 987
Zamawiajacy fax 757 213 906
Zamawiajacy email mkozak@lcm-luban.pl
Adres strony url www.lcm-luban.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lcm-luban.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lcm-luban.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości
Numer referencyjny ZP/05/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2 Dostawa w części nr 1 obejmuje również nieodpłatne użyczenie dozowników na czas trwania umowy. Dozowniki i forma użyczenia zostały opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 3 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4 Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 - AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – NALEŻY WSKAZAĆ MIEJSCE DOSTĘPNOŚCI WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ POD OKREŚLONYMI ADRESAMI INTERNETOWYMI OGÓLNODOSTĘPNYCH I BEZPŁATNYCH BAZ DANYCH (PKT. VII.6 SIWZ) / ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. VII.3 SIWZ). 2. OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (dotyczy części Nr 1 i 2) oraz posiada karty produktu (dotyczy Części nr 1 poz. 1,2,3,4,5,7,8,9,10,11,12 Załącznika Nr do SIWZ oraz poz. 1,2,3,4 Załącznika Nr 3 do SIWZ) – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO - zarówno oświadczenie jak i karty produktu. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 2. Na karcie produktu należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. poz. Nr 1 część Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ, poz. Nr 1 część Nr 1 Załącznika Nr 3 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać: 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 4. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 5. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 6. wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 7. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w ostanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta we wzorze umowy
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły gospodarcze do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2 Dostawa w części nr 1 obejmuje również nieodpłatne użyczenie dozowników na czas trwania umowy. Dozowniki i forma użyczenia zostały opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 3 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4 Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Worki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)