Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-26 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545007-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na poniżej wymienione części:
Część 1 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 1 – 1 szt.,
Część 2 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 2 – 1 szt.,
Część 3 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 3 – 1 szt.,
Część 4 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 4 – 1 szt.,
Część 5 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 5 – 1 szt.,
Część 6 – dostawa komputera stacjonarnego typu All in One – 1 szt.
Część 7 – dostawa jednostki centralnej komputera stacjonarnego – 1 szt.,
Część 8 – dostawa komputera przenośnego Nr 1 – 1 szt.,
Część 9 – dostawa komputera przenośnego Nr 2 – 1 szt.,
Część 10 – dostawa komputera przenośnego Nr 3 – 1 szt.,
Część 11 – dostawa komputera przenośnego Nr 4 – 1 szt.,
Część 12 – dostawa komputera przenośnego Nr 5 – 1 szt.,
Część 13 – dostawa komputera przenośnego Nr 6 – 1 szt.,
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ).
Dostawa obejmuje transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1221 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18a1a6f3-9dc6-481e-aaf3-abc74762fb6a
Biuletyn 545007-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych
Regon 27582000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targ Węglowy
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-836
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 3012801, 3201278
Zamawiajacy fax 583 201 278
Zamawiajacy email mariusz.galica@asp.gda.pl
Adres strony url www.asp.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.asp.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.asp.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku, ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, pokój A18
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
Numer referencyjny ZK-213/9/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na poniżej wymienione części: Część 1 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 1 – 1 szt., Część 2 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 2 – 1 szt., Część 3 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 3 – 1 szt., Część 4 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 4 – 1 szt., Część 5 – dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 5 – 1 szt., Część 6 – dostawa komputera stacjonarnego typu All in One – 1 szt. Część 7 – dostawa jednostki centralnej komputera stacjonarnego – 1 szt., Część 8 – dostawa komputera przenośnego Nr 1 – 1 szt., Część 9 – dostawa komputera przenośnego Nr 2 – 1 szt., Część 10 – dostawa komputera przenośnego Nr 3 – 1 szt., Część 11 – dostawa komputera przenośnego Nr 4 – 1 szt., Część 12 – dostawa komputera przenośnego Nr 5 – 1 szt., Część 13 – dostawa komputera przenośnego Nr 6 – 1 szt., Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). Dostawa obejmuje transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1221 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla części).
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - aktualnego Certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego oraz aktualnego Certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego (dotyczy tylko Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5, Części 7), wydawanych przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 1 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 1 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 2 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 2 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 3 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 3 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 4 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 4 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 5 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego Nr 5 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa komputera stacjonarnego typu All in One – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera stacjonarnego typu All in One – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa jednostki centralnej komputera stacjonarnego – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednostki centralnej komputera stacjonarnego – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego Nr 1 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego Nr 1 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego Nr 2 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego Nr 2 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego Nr 3 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego Nr 3 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego Nr 4 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego Nr 4 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego Nr 5 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego Nr 5 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego Nr 6 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego Nr 6 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Właściwości techniczne
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)