GuidZP400 |
2dee7710-31c4-46e7-a1ef-9191eea6d5f0
|
Biuletyn |
543857-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Podlaskie
|
Regon |
050658404
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-888
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 665 45 51
|
Zamawiajacy fax |
85 665 46 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.wrotapodlasia.pl
|
Adres strony internetowej |
-
|
Adres strony internetowej narzedzia |
-
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
-
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.wrotapodlasia.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
-
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
-
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, 15-888 Białystok, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pokój 022 (kancelaria ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wydanie poradnika „Zasady procesu produkcyjnego i higieny w zatwierdzonej urzędowo serowarni farmerskiej i rzemieślniczej”
|
Numer referencyjny |
BZP.272.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
-
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
-
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Wydanie poradnika „Zasady procesu produkcyjnego i higieny w zatwierdzonej urzędowo serowarni farmerskiej i rzemieślniczej”.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
• przygotowania do druku a następnie druk 5000 egz. podręcznika (książki), w tym jego dystrybucja oraz stworzenie wersji eBook oraz realizowanie w imieniu Zamawiającego czynności związanych z uzyskaniem numeru ISBN.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
-
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania całości zamówienia 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi polegające na druku książki (w oprawie introligatorskiej albumowej) o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 7 do SIWZ),
- z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy, 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r. poz. 570, ze zm.).,3. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa - złożony w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza
|
Wadium |
-
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
-
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
-
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
-
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia– o okres trwania przyczyny, z powodu których nastąpi zmiana terminu, w niżej wymienionych przypadkach:
1) gdy nastąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć przed podpisaniem Umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas realizacji przedmiotu umowy winien ulec w związku z tym wydłużeniu, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji Umowy o czas niezbędny do wykonania czynności,
2) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stała,
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiała usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|