Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546773-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302133008, 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część I - Zestaw komputerowy 1 – 1 szt.
Część II - Zestaw komputerowy 2 – 1 szt.
Część III - Zestaw komputerowy 3 – 1 szt.
Część IV - Zestaw komputerowy 4 – 1 szt.
Część V - Zestaw komputerowy 5 – 1 szt.
Część VI – Laptop15,6 cala – 2 szt.
Część VII - Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 2 szt.
Część VIII - Laptop – 1 szt.
3. CPV:
Część I - 30213100-6 Komputery przenośne
Część II – 30213100-6 Komputery przenośne
Część III - 30213300-8 Komputer biurkowy
Część IV - 30213300-8 Komputer biurkowy
Część V- 30213100-6 Komputery przenośne
Część VI – 30213100-6 Komputery przenośne
Część VII - 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
Część VIII – 30213100-6 Komputery przenośne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia
(część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia (część III) do SIWZ i Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ, Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ, Załącznik nr 1F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VI), Załącznik nr 1G - Opis przedmiotu zamówienia (część VII) do SIWZ, Załącznik nr 1H do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VIII) do SIWZ.

5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
6. Rozwiązania równoważne:
1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 (odpowiednio od A-H) do SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6 (odpowiednio od A-H) do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum :
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 (odpowiednio od A-H) do SIWZ i ofertą Wykonawcy
8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału:
9.1. Część I - Zestaw komputerowy 1 – 1 szt.
9.2. Część II - Zestaw komputerowy 2 – 1 szt.
9.3. Część III - Zestaw komputerowy 3 – 1 szt.
9.4. Część IV - Zestaw komputerowy 4 – 1 szt.
9.5. Część V - Zestaw komputerowy 5 – 1 szt.
9.6. Część VI – Laptop15,6 cala – 2 szt.
9.7. Część VII - Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 2 szt.
9.8. Część VIII - Laptop – 1 szt.
10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych).
11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp.
8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A pkt. 1 SIWZ. Informację w tym zakresie należy umieścić w Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 3A do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 108ca980-ffa0-41dd-ab92-fbdd8a551414
Biuletyn 546773-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url www.ipan.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Soil Care for profitable and sustainable crop production in Europe / Dbałość o gleby w celu korzystnej i zrównoważonej produkcji zbóż w Europie, nr umowy 677407 w ramach programu HORYZONT 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipan.lublin.pl; Zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny doręczenie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Numer referencyjny A-2401-18/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część I - Zestaw komputerowy 1 – 1 szt. Część II - Zestaw komputerowy 2 – 1 szt. Część III - Zestaw komputerowy 3 – 1 szt. Część IV - Zestaw komputerowy 4 – 1 szt. Część V - Zestaw komputerowy 5 – 1 szt. Część VI – Laptop15,6 cala – 2 szt. Część VII - Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 2 szt. Część VIII - Laptop – 1 szt. 3. CPV: Część I - 30213100-6 Komputery przenośne Część II – 30213100-6 Komputery przenośne Część III - 30213300-8 Komputer biurkowy Część IV - 30213300-8 Komputer biurkowy Część V- 30213100-6 Komputery przenośne Część VI – 30213100-6 Komputery przenośne Część VII - 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów Część VIII – 30213100-6 Komputery przenośne 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia (część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia (część III) do SIWZ i Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ, Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ, Załącznik nr 1F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VI), Załącznik nr 1G - Opis przedmiotu zamówienia (część VII) do SIWZ, Załącznik nr 1H do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VIII) do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 5.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. 6. Rozwiązania równoważne: 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 (odpowiednio od A-H) do SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6 (odpowiednio od A-H) do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 (odpowiednio od A-H) do SIWZ i ofertą Wykonawcy 8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału: 9.1. Część I - Zestaw komputerowy 1 – 1 szt. 9.2. Część II - Zestaw komputerowy 2 – 1 szt. 9.3. Część III - Zestaw komputerowy 3 – 1 szt. 9.4. Część IV - Zestaw komputerowy 4 – 1 szt. 9.5. Część V - Zestaw komputerowy 5 – 1 szt. 9.6. Część VI – Laptop15,6 cala – 2 szt. 9.7. Część VII - Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 2 szt. 9.8. Część VIII - Laptop – 1 szt. 10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie. 12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp. 8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A pkt. 1 SIWZ. Informację w tym zakresie należy umieścić w Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 3A do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 A i Załączniku nr 3 B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Dokument (lub dokumenty), z których wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca (podpisujące) ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 6.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5a SIWZ, wykonawca złoży: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). D) Informacje dotyczące procedury oraz formy dokumentów: 7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy pzp, zastosuje tzw. procedurę odwróconą, zgodnie z którą najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy pzp oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, czyli dokona oceny podmiotowej Wykonawcy badając oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy pzp. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126), dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 10, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi nastąpić w formie pisemnej. 14. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość ,co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczenia. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126) 17. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu lub braku podstaw wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile będą one aktualne. 19. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 17 i 18 Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I) Załącznik nr 1 B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część II) Załącznik nr 1 C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część III) Załącznik nr 1 D – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część IV) Załącznik nr 1 E – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część V) Załącznik nr 1 F – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VI) Załącznik nr 1 G – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VII) Załącznik nr 1 H – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VIII) Załącznik nr 2 – Formularz oferty Załącznik nr 3 A – Oświadczenie Wykonawcy A Załącznik nr 3 B – Oświadczenie Wykonawcy B Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11 (NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJACEMU W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PRZEKAZANIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP) Załącznik nr 5 A - Wzór umowy (część I) Załącznik nr 5 B - Wzór umowy (część II) Załącznik nr 5 C - Wzór umowy (część III) Załącznik nr 5 D - Wzór umowy (część IV) Załącznik nr 5 E - Wzór umowy (część V) Załącznik nr 5 F - Wzór umowy (część VI) Załącznik nr 5 G - Wzór umowy (część VII) Załącznik nr 5 H - Wzór umowy (część VIII) Załącznik nr 6 A – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część I) Załącznik nr 6 B – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część II) Załącznik nr 6 C – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część III) Załącznik nr 6 D – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część IV) Załącznik nr 6 E – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część V) Załącznik nr 6 F – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VI) Załącznik nr 6 G – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VII) Załącznik nr 6 H – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VIII) Załącznik nr 7 - VideocardPassMark Załącznik nr 8 - Processor PassMark Załącznik nr 9 – ProcessorPassMark
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z § 8 Wzorów umów: 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; f) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; g) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; h) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty; i) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy 1 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG „Woda w glebie – monitoring satelitarny w poprawie retencji wodnej przy użyciu biowęgla” (akronim: SoilAqChar), Umowa nr BIOSTRATEG3/345940/7/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 1.1 Laptop 14 calowy z systemem operacyjnym – 1 sztuka Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Rodzaj laptopa Wysoko wydajny laptop 14 cali. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta podzespołów zestawu. Procesor Procesor zaprojektowany do pracy w laptopach powinien osiągać w teście wydajności PassMark Laptop & Portable CPU Performance Test (wynik dostępny: w załączniku pobrany ze strony https://www.cpubenchmark.net/laptop.html) co najmniej wynik 4333 punktów PassMark CPU Mark (wynik na dzień 27.02.2018 r.) Pamięć RAM 8 GB Pamięć masowa Dysk twardy zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB Karta graficzna Karta graficzna - dedykowany drugi układ graficzny do laptopa powinna osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 1347 punktów w G3D Mark High End Videocards (wynik na dzień 27.02.2018 r.) - załącznik Typ ekranu 14 cali, 1920 x 1080 (FullHD), matowy, IPS Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps Złącza Wyjścia: HDMI, USB 3.0 – 3 szt., zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD, złącze stacji dokującej Urządzenia wskazujące TouchPad Klawiatura Numeryczna, podświetlana Wymiary Waga max 2 kg Praca na baterii 10 h System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. Gwarancja laptopa 24 miesiące 1.2 Monitor - 1 sztuka Przekątna ekranu 23,6" Powłoka matrycy Matowa, uzyskanie bardzo dobrych kątów widzenia Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Czas reakcji 5 ms Rodzaje wejść / wyjść VGA, HDMI Inne Dołączony kable HDMI Gwarancja monitora 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy 2 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG „Woda w glebie – monitoring satelitarny w poprawie retencji wodnej przy użyciu biowęgla” (akronim: SoilAqChar), Umowa nr BIOSTRATEG3/345940/7/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 2.1 Laptop 15,6 calowy z systemem operacyjnym – 1 sztuka Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Rodzaj laptopa Wysoko wydajny laptop 15,6 cali. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta podzespołów laptopa Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2,8 GHz, pamięci cache 6 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności: - wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 1972 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego laptopa identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1920x 1080 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu (na dzień 27.02.2018 r.). Pamięć RAM 16 GB Pamięć masowa Dysk twardy zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB, miejsce do zamontowania drugiego dysku wraz z elementami montażowymi. Karta graficzna Karta graficzna – dedykowany drugi układ graficzny do laptopa powinna osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 5845 punktów w G3D Mark High End Videocards (wynik na dzień 27.02.2018 r.) – załącznik Typ ekranu 15,6 cali, 1920 x 1080 (FullHD), matowy, IPS Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps Złącza Wyjścia: HDMI, USB 3.0 – 1 szt., USB 2.0 – 2 szt. Zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD. Wymiary Waga max 2,7 kg Praca na baterii 7 h Inne Podświetlana klawiatura System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. Gwarancja 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy 3 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG „Woda w glebie – monitoring satelitarny w poprawie retencji wodnej przy użyciu biowęgla” (akronim: SoilAqChar), Umowa nr BIOSTRATEG3/345940/7/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 3.1 Komputer biurowy zintegrowany z ekranem - 1 sztuka Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Typ Komputer stacjonarny zintegrowany z ekranem. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta podzespołów komputera Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb przetwarzania w aplikacjach dużych danych geolokowanych 2D, aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. Wydajność obliczeniowa Procesor zaprojektowany do pracy w laptopach taktowany zegarem co najmniej 2,9 GHz, pamięci cache 8 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności: powinien osiągać w teście wydajności PassMark High End CPUs CPU Performance Test (wynik dostępny: w załączniku pobrany ze strony https://www.cpubenchmark.net/laptop.html) co najmniej wynik 9199 punktów PassMark CPU Mark (wynik na dzień 08.03.2018 r.) Pamięć operacyjna 32 GB 2400 MHZ Parametry pamięci masowej Zbudowana w oparciu o pamięć flash co najmniej 512 SSD SATA III Wydajność grafiki Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX 12, Open CL 2.0, OpenGL 4.4 – z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci 1,7 GB. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy Obudowa Miejsca na wewnętrzne dyski/napędy: 1 x 5,25",1 x 2,5".Zasilacz o mocy minimum 170 W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85%, przy 10% obciążeniu. Ergonomia Suma wymiarów z podstawą (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 1264 mm Wymagania dodatkowe Licencja najnowszego systemu operacyjnego. Stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie poprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. System operacyjny, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia. Dołączony nośnik z oprogramowaniem, sterownikami, płyty Recovery umożliwiające instalacje systemu zarówno w wersji 32 i 64 bitowej. Interfejsy - 1 x DP - 1 x RJ-45 ( 10/100/1000 Mbit/s) - 3 x USB 2.0 - 4x Złącza USB 3.0 Dodatkowe informacje o portach USB 2.0/3.0/3.1 - 2 x USB 3.0 (przedni panel) - 2 x USB 3.0 (tylny panel) - 3 x USB 2.0 (tylny panel) Poziom hałasu W tryb pracy: 50% obciążenie procesora - 30 dB (osoba obsługująca) Wymagania dodatkowe Nagrywarka DVD +/-RW, klawiatura, mysz Gwarancja komputera 24 miesiące Wyświetlacz Podstawa: stojak Zakres regulacji wysokości: 110 mm Przekątna: 23,8 cala Czas reakcji 14 ms Rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli Kąt widzenia: 178°/178° Kontrast: 1000:1 Jasność: 250 cd/m2 Matryca: przeciwodblaskowa Dodatkowe oprogramowanie Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 1 sztuka Najnowszy stabilny pakiet oprogramowania biurowe zawierające następujące elementy: procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, .accdb język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Zamawiający posiada edukacyjną grupową licencję oprogramowania Microsoft o numerze OPEN 98498763ZZE1911 lub równoważny spełanijący powyższy opis.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy 4 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG „Woda w glebie – monitoring satelitarny w poprawie retencji wodnej przy użyciu biowęgla” (akronim: SoilAqChar), Umowa nr BIOSTRATEG3/345940/7/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 4.1 Komputer biurowy z system operacyjnym - 1 sztuka Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Typ Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta podzespołów komputera Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb przetwarzania w aplikacjach dużych danych geolokowanych 2D, aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych. Wydajność obliczeniowa Procesor taktowany zegarem co najmniej 3 GHz, pamięci cache 8 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności: - wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 2222 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego komputera identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1024 x 768 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu. Pamięć operacyjna 32 GB 2400 MHZ Parametry pamięci masowej Zbudowana w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 SSD SATA III, dodatkowy drugi dysk 3,5 calowy o pojemności 2 TB Wydajność grafiki Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX 12, Open CL 2.0, OpenGL 4.4 – z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci 1,7 GB. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy Obudowa Miejsca na wewnętrzne dyski/napędy: 1 x 3,5",1 x 2,5", Miejsca na zewnętrzne dyski/napędy 2 x 5,25″, Wyprowadzone złącza Wejście mikrofonowe - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt., USB 3.0 - 2 szt., USB 2.0 - 2 szt. Zasilacz o mocy minimum 280 W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85%, przy 50% obciążeniu. Ergonomia Suma wymiarów obudowy (wysokość + szerokość + głębokość mierzona po krawędziach zewnętrznych) nie może wynosić więcej niż 900 mm Wymagania dodatkowe Licencja najnowszego systemu operacyjnego. Stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie poprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. System operacyjny, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia. Dołączony nośnik z oprogramowaniem, sterownikami, płyty Recovery umożliwiające instalacje systemu zarówno w wersji 32 i 64 bitowej. interfejs Wbudowane porty i złącza w płyci głównej: Wbudowane porty minimalnie: - 1 x DVI - 1 x DP - 1 x RJ-45 - 1 x PCI-E 3.0 16x - 2 x PCI-E 1x - 6.x USB 2.0 - 4x Złącza USB 3.0 Dodatkowe informacje o portach USB 2.0/3.0/3.1 - 2 x USB 3.0 (przedni panel) - 2 x USB 3.0 (tylny panel) - 2 x USB 2.0 (przedni panel) - 2 x USB 2.0 (tylny panel) - 2 x USB 2.0 (wewnątrz) - 3 x Serial ATA Poziom hałasu W tryb pracy: 50% obciążenie procesora - 37 dB (osoba obsługująca) Wymagania dodatkowe Nagrywarka DVD +/-RW, klawiatura, mysz Gwarancja komputera 24 miesiące Monitor 23,6" Matowa, uzyskanie bardzo dobrych kątów widzenia 1920 x 1080 (FullHD) 5 ms VGA, HDMI Dołączony kable HDMI Gwarancja 24 miesiące Dodatkowe oprogramowanie Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 1 sztuka Najnowszy stabilny pakiet oprogramowania biurowe zawierające następujące elementy: procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, .accdb język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Zamawiający posiada edukacyjną grupową licencję oprogramowania Microsoft o numerze OPEN 98498763ZZE1911 lub równoważny spełanijący powyższy opis.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy 5 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG „Woda w glebie – monitoring satelitarny w poprawie retencji wodnej przy użyciu biowęgla” (akronim: SoilAqChar), Umowa nr BIOSTRATEG3/345940/7/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 5.1 Laptop15,6 cala z systemem operacyjnym – 1 sztuka Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Rodzaj laptopa Wysoko wydajny laptop 15,6 cala. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta podzespołów zestawu. Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2 GHz, pamięci cache 3 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności: - wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 940 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego komputera identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1024 x 768 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu. Pamięć RAM 4 GB Dysk twardy 1000 GB z możliwością zamontowania drugiego dysku zbudowanego w oparciu o pamięć flash Karta graficzna Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX 12, Open CL 2.0, OpenGL 4.4 – z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci 1,7 GB. Typ ekranu 15,6 cala, 1920 x 1080 (FullHD), matowy Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps Złącza Wyjścia: HDMI, USB 3.0 – 2 szt., zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD Wymiary Waga max 2 kg Praca na baterii 5 h System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. Gwarancja 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Laptop15,6 cala – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Środki własne Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk
Zalacznik krotki opis 6.1 Laptop15,6 cala – 2 sztuki Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Rodzaj laptopa Wysoko wydajny laptop 15,6 cala. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta podzespołów zestawu. Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2 GHz, pamięci cache 3 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności: - wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 1221 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego komputera identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1920 x 1080 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu. Pamięć RAM 8 GB Dysk twardy Zbudowana w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB SSD, dodatkowy drugi dysk 2,5calowy o pojemności 1000 GB Karta graficzna Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę na 2 monitorach ze wsparciem dla DirectX 12, Open CL 2.0, OpenGL 4.4 – z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci 1,7 GB. Typ ekranu 15,6 cala, 1920 x 1080 (FullHD), matow, IPS Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps Złącza Wyjścia: HDMI, USB 3.0 – 3 szt., USB 2.0 – 1 szt. Zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD Wymiary Waga max 2 kg Praca na baterii 6 h System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. Dodatkowe informacje - Aluminiowa obudowa - Podświetlana klawiatura - Wydzielona klawiatura numeryczna Gwarancja 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Środki własne Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk Źródło finansowania Soil Care for profitable and sustainable crop production in Europe / Dbałość o gleby w celu korzystnej i zrównoważonej produkcji zbóż w Europie, nr umowy 677407 w ramach programu HORYZONT 2020
Zalacznik krotki opis Opis Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) (na jednego użytkownika) –2 sztuki Najnowszy stabilny pakiet oprogramowania biurowe zawierające następujące elementy: procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, .accdb język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Zamawiający posiada edukacyjną grupową licencję oprogramowania Microsoft o numerze OPEN 98498763ZZE1911 lub równoważny spełanijący powyższy opis. Wsparcie techniczne 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Laptop – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania Soil Care for profitable and sustainable crop production in Europe / Dbałość o gleby w celu korzystnej i zrównoważonej produkcji zbóż w Europie, nr umowy 677407 w ramach programu HORYZONT 2020
Zalacznik krotki opis 8.1 Laptop – 1 sztuka Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań: Rodzaj laptopa Wysoko wydajny laptop 15,6 cali. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta podzespołów laptopa Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2,8 GHz, pamięci cache 6 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności: - wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 1045 pkt w teście BAPCo MobileMark 2014. Test MobileMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego laptopa identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 3840 x 2160 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu (na dzień 27.02.2018 r.). Pamięć RAM 32 GB Pamięć masowa Dysk twardy zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB, miejsce do zamontowania drugiego dysku wraz z elementami montażowymi. Karta graficzna Karta graficzna – dedykowany drugi układ graficzny do laptopa powinna osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 5845 punktów w G3D Mark High End Videocards (wynik na dzień 27.02.2018 r.) – załącznik Typ ekranu 15,6 cali, 3840 x 2160 (4K UHD), matowy, IPS Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps Złącza Wyjścia: HDMI, USB 3.0 – 3 szt., USB Typu-C (z obsługą technologii obsługującej transmisję danych z prędkością do 40 GB/s) – 1 szt. Zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD. Wymiary Waga max 2,9 kg Praca na baterii 5 h Inne Podświetlana klawiatura pełnowymiarowa, białe oznakowanie klawiszy System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. Gwarancja 24 miesiące 8.2 Dodatkowe oprogramowanie Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 1 sztuka Najnowszy stabilny pakiet oprogramowania biurowe zawierające następujące elementy: procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, .accdb język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Zamawiający posiada edukacyjną grupową licencję oprogramowania Microsoft o numerze OPEN 98498763ZZE1911 lub równoważny spełanijący powyższy opis.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kryteria jakościowe (oddzielnie dla każdej części)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)