Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych ZP/07/2018

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546590-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337311107, 331416202, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8.
b) utworzenie depozytu z opcją kupna na potrzeby własne wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 3 oraz 4.
2. Miejscem dostawy utworzenia depozytu jest Oddział Okulistyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
3. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami).
5. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy.
6. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia.
7. Okres udzielonej gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot umowy: dożywotnio od dnia wszczepu pacjentowi przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 3 oraz części nr 4).
8. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
10. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b888b8c-f03b-4b22-9703-c6cd16a3dc4a
Biuletyn 546590-N-2018
Zamawiajacy nazwa Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Regon 23119002000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawidowska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lubań
Zamawiajacy kod pocztowy 59800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 213 987
Zamawiajacy fax 757 213 906
Zamawiajacy email mkozak@lcm-luban.pl
Adres strony url www.lcm-luban.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lcm-luban.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lcm-luban.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych ZP/07/2018
Numer referencyjny ZP/07/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8. b) utworzenie depozytu z opcją kupna na potrzeby własne wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 3 oraz 4. 2. Miejscem dostawy utworzenia depozytu jest Oddział Okulistyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 5. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 6. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 7. Okres udzielonej gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot umowy: dożywotnio od dnia wszczepu pacjentowi przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 3 oraz części nr 4). 8. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 10. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33731110-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 - AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – NALEŻY WSKAZAĆ MIEJSCE DOSTĘPNOŚCI WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ POD OKREŚLONYMI ADRESAMI INTERNETOWYMI OGÓLNODOSTĘPNYCH I BEZPŁATNYCH BAZ DANYCH (PKT. VII.6 SIWZ) / ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. VII.3 SIWZ). 2. OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne – spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zmianami) oraz posiadają karty katalogowe lub ulotki lub certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia do stosowania – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO (zarówno oświadczenie jak i karty katalogowe itp.). Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. Na karcie produktu należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. poz. Nr 1 część Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia 2. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełnienia wymogów ww. ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu ww. ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać: 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. 3. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 4. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 5. wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 6. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta we wzorze umowy
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Jednorazowe paki do zabiegów fakoemulsyfikacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8. 2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały do aparatu do fako Megatron S4 firmy Geuder AG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8. 2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Soczewki I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33731110-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: utworzenie depozytu z opcją kupna na potrzeby własne wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 3 oraz 4. 2. Miejscem dostawy utworzenia depozytu jest Oddział Okulistyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres udzielonej gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot umowy: dożywotnio od dnia wszczepu pacjentowi przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 3 oraz części nr 4). 7. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 9. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Soczewki II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33731110-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: utworzenie depozytu z opcją kupna na potrzeby własne wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 3 oraz 4. 2. Miejscem dostawy utworzenia depozytu jest Oddział Okulistyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres udzielonej gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot umowy: dożywotnio od dnia wszczepu pacjentowi przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 3 oraz części nr 4). 7. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 9. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wiskoelastyk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8. 2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Akcesoria do powikłanego zabiegu zaćmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8. 2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Akcesoria do chirurgii dróg łzowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8. 2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jednorazowe paki do iniekcji doszklistkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w części Nr 1, 2, 5, 6, 7, 8. 2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Okres ważności – dotyczy produktów sterylnych – na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)