GuidZP400 |
7b927400-69f2-475a-a906-9e95ad1f1b6f
|
Biuletyn |
546731-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
|
Regon |
97789300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. H. Kamieńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 254 375
|
Zamawiajacy fax |
713 270 425
|
Zamawiajacy email |
zp@wssk.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.wssk.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu: „Innowacyjne nanonośniki cytostatyków w technologii Sonosome™ do lokalnego uwalniania z wykorzystaniem zogniskowanych ultradźwięków (HIFU)” Działania 4.1 ,,Badania naukowe i prace rozwojowe” Nr umowy POIR.04.01.04-00-0050/15 z dnia 02.08.2016 r
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wssk.wroc.pl/ przetargi/zamowienia-publiczne.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wssk.wroc.pl/ przetargi/zamowienia-publiczne.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty - pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych 51-124 Wrocław, ul. Kamieńskiego 73A z dopiskiem: Szp/FZ – 1/HIFU/2018
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ZESTAWU ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
|
Numer referencyjny |
Szp/FZ – 1/HIFU/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1 – 1.9 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.
2. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy liczone od daty dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie
z obowiązującym w tym zakresie prawem.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów
i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
5. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta
|
Cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. W celu wykazania wstępnego braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) uPzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca składa opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT,
2) obniżenia przez Wykonawcę ceny asortymentu będącego przedmiotem umowy,
3) zmiany parametrów asortymentu określonego w pakiecie, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach techniczno - użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny ofertowej,
2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w ust 1 pkt 1) niniejszego paragrafu Wykonawca do ceny netto doliczy wysokość stawki podatku VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.
3. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków:
1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą,
2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do walidacji metod fizykochemicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437110-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Końcówki do pipet
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki do badania poziomu cytotoksyczności
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437110-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały zużywalne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynnik
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawiczki jednorazowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
odczynnik
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Kolumna do wysokosprawnej chromatografii cieczowej
|
| |