SVA/J/4620-53/2018: Dostawa materiałów elektrycznych wg zestawienia i rysunków wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na zadanie 01652 Warszawa.

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545903-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów elektrycznych wg zestawienia
i rysunków wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na zadanie 01652 Warszawa.
Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy i w bieżącej ofercie producenta.
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta
o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty), instrukcje obsługi w języku polskim.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 30% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentacji – zał. nr 7 do SIWZ lub możliwość zwiększenia do 30% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentacji
– zał. nr 7 do SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w dokumentacji – zał. nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6b7f62e-fd72-47a9-b8c6-40d7abdf0792
Biuletyn 545903-N-2018
Zamawiajacy nazwa AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 101 21 00 do 03
Zamawiajacy fax 22 101 21 04
Zamawiajacy email zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony url www.amwsinevia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amwsinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amwsinevia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na I piętrze.
Nazwa nadana zamowieniu SVA/J/4620-53/2018: Dostawa materiałów elektrycznych wg zestawienia i rysunków wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na zadanie 01652 Warszawa.
Numer referencyjny SVA/J/4620-53/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów elektrycznych wg zestawienia i rysunków wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na zadanie 01652 Warszawa. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy i w bieżącej ofercie producenta. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty), instrukcje obsługi w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 30% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentacji – zał. nr 7 do SIWZ lub możliwość zwiększenia do 30% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentacji – zał. nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w dokumentacji – zał. nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych szczególności rejestrów publicznych; 2) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca składa dokumenty wymienione w pkt. 1 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części w ust. 1: 1) pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu Umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu Umowy; b) w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość przedmiotu Umowy; c) w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej Umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji Umowy; d) w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość przedmiotu Umowy. e) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności za które odpowiada Zamawiający lub okoliczności wynikających z okoliczności leżących po stronie Inwestora lub w przypadku przedłużenia terminu wykonania Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę zasad rozliczenia Umowy.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)