GuidZP400 |
3182e2e2-1d49-4639-aa99-99e1dd3cd419
|
Biuletyn |
544946-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
|
Regon |
30662100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupca
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 752 300
|
Zamawiajacy fax |
632 752 116
|
Zamawiajacy email |
spzoz@slupca.com
|
Adres strony url |
www.szpital.slupca.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.slupca.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.slupca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH I KLIPSÓW POLIMEROWYCH DO SPZOZ W SŁUPCY
|
Numer referencyjny |
SPZOZ/ZP/PN/382/5/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa szwów chirurgicznych, materiału hemostatycznego (utleniona regenerowana celuloza), wosku kostnego oraz klipsów polimerowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Zakup o charakterze sukcesywnym szwów chirurgicznych, materiału hemostatycznego (utleniona regenerowana celuloza), wosku kostnego oraz klipsów polimerowych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki szpitalnej w SPZOZ w Słupcy, ul. Traugutta 7, z podziałem zamawianego asortymentu na 15 pakietów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby:
- na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia były zamieszczane: termin ważności, seria, rozmiar, długość, typ, rodzaj i skład nitki oraz wielkość igły. Etykieta i ulotka informacyjna produktu muszą być podane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Dopuszcza się, aby wyroby miały oznakowania lub instrukcje używania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które podaje się w języku polskim lub wyraża za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
W opakowaniu zbiorczym musi być umieszczona karta charakterystyki. Powyższe dotyczy także próbek wyrobów przedstawionych w ofercie;
- oferowane materiały posiadały certyfikaty CE
- Wykonawca dostarczy oryginalny i aktualny katalog produktów, dopuszcza się poszczególne karty katalogowe przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt, oraz jego przynależność do danej pozycji i pakietu.
- termin ważności produktu wynosi min. 3 lata od daty sprzedaży.
Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679).
Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy.
Każda ze wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia określany będzie dalej mianem „pakietu”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz napisem „Próbki do przetargu na dostawę szwów chirurgicznych i klipsów polimerowych SPZOZ/ZP/PN/382/5/2018”, najpóźniej w dniu składania ofert.
Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 3314000-3, 33141121-4, 33141120-7.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć:
- certyfikat CE ( Zamawiający dopuszcza dołączenie certyfikatów w formie elektronicznej)
- oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania
- katalogi, ulotki, opisy produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę, na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek oferowanego towaru, celem dokonania oceny walorów użytkowych i zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
- zmniejszenie lub zwiększenie wielkości lub zakresu zamówienia,
- dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
- dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
- dopuszczalna jest zmiana nazwy producenta oferowanego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy.
- dopuszczalna jest zmiana numeru katalogowego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy.
- dopuszczalna jest zmiana nazwy własnej oferowanego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy.
- kiedy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron.
- strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian umowy, a zmiany te nie wywołują niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
- zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co Wykonawca powinien szczegółowo udokumentować.
- zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co Wykonawca powinien szczegółowo udokumentować.
- zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku upadłości bądź likwidacji producenta, dystrybutora bądź gwaranta zaoferowanych produktów – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co Wykonawca powinien szczegółowo udokumentować.
- zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, przy czym nie dotyczy to okoliczności związanych z zapewnieniem łańcucha dostaw przez Wykonawcę. Nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez podwykonawców bądź dostawców na rzecz Wykonawcy, problemy z transportem po stronie Wykonawcy, problemy finansowe Wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców lub dostawców Wykonawcy etc.
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
- przedłużenia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę o czas niezbędny do należytego wykonania zamówienia, jednakże nie dłuższy niż czas trwania okoliczności je powodujących.
- w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy i montażu.
- nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywania zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnieniu świadczenia. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia.
- jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy zachowaniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizacje przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
- zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego zakresu dostaw wraz proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia.
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniający się do 70 dni - szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, pleciony o okresie podtrzymania tkankowego 50% po 5 dniach oraz okresie całkowitej absorpcji do 42 dni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, monofilamentowy o okresie absorpcji 180 -210 dni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, monofilamentowy o okresie absorpcji 90-120 dni i lub 60-90dni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, monofilamentowy, niewchłanialny z poliamidu z igłą i bez igły - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew pleciony, niewchłanialny z jedwabiu, impregnowany woskiem, z igłą i bez igły - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, monofilamentowy, niewchłanialny naczyniowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, pleciony, powlekany wchłaniający się w okresie do 90 dni wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego lub z kwasu poliglikolowego. Podtrzymywanie tkankowe min 60% po dwóch tygodniach - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, pleciony powlekany wchłaniający się w okresie do 90 dni wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego lub z kwasu poliglikoloewgo - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Taśma syntetyczna wchłanialna do szycia narządów miąższowych, wykonana z kwasu poliglikolowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Antyewentracyjny szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy stosowany przy wytrzewieniach - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiał hemostatyczny, wchłanialny pochodzenia roślinnego, wykonany z utlenionej, regenerowanej celulozy wchłanialny w czasie od 7 do 14 dni lub od 5 do 8 dni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylny, niewchłanialny wosk kostny 2,5 g - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szew syntetyczny, pleciony o okresie podtrzymania tkankowego ok. 50% po 5 dniach oraz okresie całkowitej absorpcji do 42 dni. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Klipsy wykonane z niewchłanialnego polimeru, łukowaty kształt - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |